| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 584
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Marketinško komuniciranje v podjetju Aljoša Pogorelčnik s.p.
Katarina Hriberšek, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je bistvenega pomena za podjetja. Nenehno se spreminja, pravzaprav je način, s katerim se podjetje oblikuje v očeh strank, jih nagovarja in jim daje informacije. Je tudi način prodora podjetja v stik z zunanjo javnostjo. Zaradi velike konkurence, nasičenosti trgov in globalizacije je marketinško komuniciranje način za razlikovanje od konkurence. To počnejo vsa podjetja in zaradi tega je treba marketinško komuniciranje tudi resnično dobro načrtovati, usklajevati in izvajati na inovativen in metodičen način. Stremeti je treba k zadovoljevanju strank, ker le-to omogoča dolgoročen uspeh. V diplomskem delu smo najprej predstavili teoretična izhodišča, kjer smo vse opisali, da bomo lažje razumeli marketinško komuniciranje. V drugem, praktičnem delu pa smo na podlagi teoretičnih izhodišč predstavili program in instrumente marketinškega komuniciranja v podjetju Aljoša Pogorelčnik, s. p.
Keywords: Marketing, komuniciranje, marketinški splet, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranje.
Published in DKUM: 19.10.2023; Views: 239; Downloads: 27
.pdf Full text (3,36 MB)

2.
Razvoj marketinškega spleta za velenjsko jezero
Patricija Verbič Kovačič, 2023, master's thesis

Abstract: Marketing je pomemben del vsakega podjetja, marketinški splet pa že od nekdaj velja za temelj marketinga. Poleg dobro razvitega marketinškega spleta je pomembno tudi poznavanje ciljnega trga. Porabniki se med seboj razlikujemo glede na potrebe in želje, s katerimi izdelki oziroma storitvami bomo zadovoljili svoje potrebe. Namen magistrskega dela je podrobneje predstaviti pojme marketinški splet, marketinški koncept, vedenje porabnikov in segmentacija ciljnega trga. Poznavanje teh ključnih pojmov je zelo pomembno za podjetja, ki želijo na trgu delovati kar se da konkurenčno. Razumevanje porabnikov in njihovo zadovoljstvo sta ključnega pomena za uspešnost vsakega podjetja. V raziskovalnem delu magistrske naloge je namen ugotoviti, katere dejavnosti obiskovalci Velenjskega jezera že uporabljajo, katerih dogodkov se največkrat udeležijo, kakšne so želje po novih dejavnostih in kaj bi na Velenjskem jezeru spremenili. V magistrskem delu želimo raziskati, kakšne so želje in potrebe obiskovalcev Velenjskega jezera, kako bi lahko povečali njegov obisk in kaj bi bilo potrebno izboljšati. Ugotoviti želimo, katere storitve obiskovalci že koristijo in kaj jih pri tem moti. V raziskovalnem delu magistrskega dela smo ugotovili, da sta najpogostejša razloga za obisk Velenjskega jezera druženje s prijatelji in sprehod. S pomočjo odgovorov v anketi smo ciljno skupino segmentirali v šest skupin: na starše z otroki, športnike, nosečnice, sprehajalce, upokojence in tiste, ki na jezero prihajajo samo zaradi druženja ob pijači. Obiskovalci so zadovoljni s ponudbo Velenjskega jezera. Motijo jih predvsem umazana stranišča, premalo sence v poletnem času in plačljiv parkirni prostor. Največ anketirancev je odgovorilo, da bi dodali most čez jezero, naredili več naravne sence, povezali pešpoti med jezeri in dodali več vodnih igral.
Keywords: marketinški splet, marketinški koncept, vedenje porabnikov, segmentacija trga.
Published in DKUM: 12.10.2023; Views: 168; Downloads: 16
.pdf Full text (2,31 MB)

3.
Posodobitev in optimizacija spletne strani podjetja Asatrans d. o. o.
Jan Lenič, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Namen zaključnega dela je bil izdelati novo, posodobljeno spletno stran za prevozniško podjetje Asatrans d.o.o. Pri tem smo uporabili platformo WordPress. Delo smo osredotočili na področje spletnega oblikovanja in razvoja, pri čemer je bil glavni cilj izboljšati predstavitev podjetja na spletu in posledično tudi uporabniško izkušnjo. Pri izdelavi nove spletne strani za podjetje Asatrans d.o.o. smo uporabili različne metode. Opravili smo analizo obstoječe spletne strani in konkurence, razvili vizualne elemente ter vse skupaj implementirali na platformi WordPress. Na vodilnem socialnem omrežju Facebook smo podjetju ustvarili profil in ga uspešno povezali s spletno stranjo. Ta korak bo v prihodnosti prispeval k izboljšanju prepoznavnosti podjetja tako v poslovnem svetu kot med potencialnimi naročniki. Pri izdelavi spletne strani smo se posvetili predvsem željam naročnika. V prvi vrsti je bila želja, da je stran profesionalnega izgleda, a vendarle bolj živih barv. To smo dosegli z določeno postavitvijo elementov in s prevladujočo oranžno barvo. Prav tako smo posodobili podatke in dodali gradnike, ki jih predhodna spletna stran ni vsebovala.
Keywords: Asatrans, prevozništvo, splet, WordPress, družbena omrežja
Published in DKUM: 25.09.2023; Views: 174; Downloads: 30
.pdf Full text (996,73 KB)

4.
Programsko oglaševanje : diplomsko delo
Neli Šijanec, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Programsko oglaševanje je avtomatiziran proces nakupa, prikaza in optimizacije oglasov na spletu. Oglasi se ciljni publiki prikažejo na podlagi demografskih, vedenjskih in interesnih podatkov, zato so tej vrsti oglaševanja izpostavljeni vsi uporabniki spleta. V teoretičnem delu je predstavljena teorija programskega oglaševanja, zbiranje podatkov na spletu ter pravna ureditev in zakonodaja na tem področju. V empiričnem delu smo s pomočjo kvantitativne metode izvedli raziskavo med uporabniki spleta. Ugotovili smo, da se uporabniki spleta zavedajo programskega oglaševanja na spletu ter pomena etičnega ravnanja podjetij.
Keywords: programsko oglaševanje, splet, avtomatizacija, zbiranje podatkov
Published in DKUM: 21.09.2023; Views: 345; Downloads: 46
.pdf Full text (1,01 MB)

5.
Stališča študentov, ki študirajo v Avstriji, do spletnega zmenkovanja
Jelena Jeknić, Borut Milfelner, 2014, original scientific article

Abstract: Namen pričujočega prispevka je proučiti stališča študentov, ki študirajo v Avstriji, do spletnega zmenkovanja. Posebej nas zanima tudi uporaba portalov za spletno zmenkovanje študentov, ki študirajo v Avstriji, in razlike v stališčih med spoloma ter med uporabniki in neuporabniki. Rezultati empirične raziskave kažejo, da študenti, ki študirajo v Avstriji, nimajo pozitivnih stališč do spletnega zmenkovanja. Potrjene so tudi določene razlike v stališčih do spletnega zmenkovanja med spoloma ter glede na uporabniški status. Na podlagi rezultatov je narejeno profiliranje ciljne populacije glede na njihova stališča do spletnega zmenkovanja, kar je lahko v pomoč ponudnikom strani za spletno zmenkovanje ter oglaševalcem.
Keywords: splet, spletna mesta, študenti, stališča, merjenje
Published in DKUM: 06.09.2023; Views: 125; Downloads: 0

6.
Analiza evropske in južnokorejske glasbene industrije skozi elemente marketinškega spleta : diplomsko delo
Klarisa Hren, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Nasičenost glasbene industrije in problematika kulturnega imperializma lokalno delujočim glasbenim izvajalcem otežujeta možnost dosege svetovnega glasbenega trga. Zato smo v diplomskem delu skozi analizo elementov marketinškega spleta raziskali, kako je izbranim predstavnikom evropske in južnokorejske glasbene industrije uspelo prodreti na svetovni glasbeni trg brez uporabe strategij, ki bi okrnile njihovo kulturno identiteto. V teoretičnem delu smo razdelali elemente marketinškega spleta in se posebej osredotočili še na posebnosti obravnavanih glasbenih industrij. V empiričnem delu smo na podlagi opravljene komparativne študije primera poudarili najpomembnejše dejavnike obeh industrij in na njihovi osnovi oblikovali predloge, kako bi lahko te pristope aplicirali na lokalno delujoče glasbene izvajalce.
Keywords: marketinški splet, marketinške strategije, glasbena industrija, evropska glasbena industrija, K-pop
Published in DKUM: 08.06.2023; Views: 482; Downloads: 91  (2 votes)
.pdf Full text (1,59 MB)

7.
Zasebnost na temnem spletu : diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Informacijska varnost
Luka Antlej, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V sodobnem času si življenja brez tehnologije praktično ne znamo predstavljati, saj je tehnologija postala ena ključnih dobrin, da lahko učinkovito funkcioniramo. V diplomskem delu se bomo usmerili na področje tehnologije, poimenovane splet, ki igra pomembno vlogo v našem vsakdanjem življenju. Pojem splet večina uporabnikov razume kot pomoč oz. orodje pri iskanju informacij. Večina pa se jih ne zaveda, da brskajo samo po t. i. površinskem spletu, ki predstavlja le majhen delež oz. le manjšo plast celotnega spleta. Naslednja in tudi največja plast spleta se imenuje globoki splet in predstavlja večinski del celote. Vključuje podatke, ki jih uporabnik ne more pridobiti z enostavnim klikom na iskalno vrstico, kot pri površinskem spletu. Naslednja plast in tudi naš predmet diplomskega dela pa je tako imenovani temni splet, do katerega lahko dostopamo izključno z uporabo posebnih orodji, ki nam omogočajo anonimnost. Ker se zavedamo, kako težko je dandanes priti do popolne zasebnosti in zanesljivosti na spletu, smo se odločili, da se bomo osredotočili na problem zasebnosti posameznika na temnem spletu. Pri tem se bomo naslonili na orodja za dostop in tako preverili njihovo delovanje in učinkovitost pri zagotavljanju zasebnosti. Poskusili bomo odgovoriti na vprašanje, ali se ta vrsta spleta uporablja zgolj za doseganje anonimnosti. Ker pa si večina ljudi pod pojmom temni splet predstavlja ilegalne dejavnosti, bomo področje legalnih dejavnosti, za katere se uporablja temni splet, prav tako raziskali. Dotaknili se bomo tudi zasebnosti na površinskem spletu, saj menimo, da je raziskava tega področja ključna za lažje razumevanja zasebnosti na temnem spletu. V raziskovalnem delu diplomskega dela se bomo osredotočili na pridobivanje informacij s pomočjo ankete med splošno populacijo z namenom, da dobimo večjo sliko o prepoznavanju temnega spleta v Sloveniji. Prav tako pa bomo preverili, ali se naši anketiranci poslužujejo raznih zaščitnih ukrepov za varovanje zasebnosti na površinskem spletu. Z ustreznim raziskovanjem in anketo bomo lažje določili smernice za smiselno uporabo temnega spleta z vidika običajnega uporabnika spleta.
Keywords: temni splet, površinski splet, anonimnost, Tor, diplomske naloge
Published in DKUM: 09.02.2023; Views: 459; Downloads: 67
.pdf Full text (1,14 MB)

8.
Sovražni govor na družbenih omrežjih med mladimi v Sloveniji : magistrsko delo
Klavdija Kuzkin, 2022, master's thesis

Abstract: Sovražni govor je obstajal že pred spletom, vendar je s prihodom spleta postal bistveno bolj razširjen in težje obvladljiv. Namen magistrskega dela je bil ugotoviti odnos med mladimi in sovražnim govorom na spletu, še posebej na družbenih omrežjih. Metodološko je bila naloga zasnovana na kombinaciji sedmih delno strukturiranih intervjujev in spletne ankete na vzorcu (N = 296) mladih. Iz rezultatov lahko sklepamo, da je skoraj 80 % vprašanih že bilo priča sovražnemu govoru na spletu, pri čemer je zaznava sovražnega govora bistveno bolj pogosta pri ženskah (ro = 0,205). Slednje lahko vsaj delno povežemo z ugotovitvijo, da ženske bistveno pogosteje uporabljajo družbena omrežja kot moški (ro = 0,354). Naša raziskava je nadalje pokazala, da je bilo dobrih 29 % vprašanih že izpostavljenih blatenju njihovega videza, skoraj 27 % vprašanih pa je tudi že doživelo, da so bile brez njihovega dovoljenja na spletu deljene njihove fotografije, ki so jih prikazovale v nerodnem položaju. Na splošni ravni skoraj četrtina mladih zase meni, da so že bili žrtve sovražnih komentarjev na spletu. Mladi se sicer dobro zavedajo nevarnosti takšnega spletnega delovanja, saj jih skoraj 94 % meni, da lahko sovražni govor na spletu pripelje do samomora. Pri tem je zaskrbljujoče, da se večina (56 %) mladih ne zaveda možnosti prijave sovražnega govora na spletu. Posebej so nas zanimali tudi dejavniki pisanja sovražnih komentarjev. Med demografskimi napovedniki izstopa spol, pri čemer ženske precej manj pogosto pišejo sovražne komentarje (ro = –0,291), kar je tudi skladno z že obstoječimi ugotovitvami raziskovalcev. Po naši oceni najzanimivejša ugotovitev celotne magistrske naloge pa se nanaša na vpliv družinskih odnosov. Izkazalo se je namreč, da sovražne komentarje bistveno pogosteje pišejo mladostniki iz družin z manj kakovostnimi odnosi (ro = –0,257). Gre za družine, kjer je po poročanju naših respondentov manj medsebojne pomoči in povezanosti ter več prepirov, poniževanj in nasilja.
Keywords: sovražni govor, družbeno omrežje, splet, mladi, Slovenija
Published in DKUM: 17.11.2022; Views: 726; Downloads: 103
.pdf Full text (2,91 MB)

9.
Twitter v Web 2.0: politično komuniciranje : diplomsko delo
Rok Salemovič, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Prihod Spleta 2.0 in novih aplikacij je v marsičem spremenil način komuniciranja. Sprva je bil splet le politično orodje, ki je ponujalo možnosti za informiranje občinstva, čez čas pa se je začel uporabljati tudi za komunikacijo z občinstvom. Pri političnem komuniciranju gre predvsem za namere pošiljateljev, da bi vplivali na politično okolje. Storitve mikroblogiranja, kot je Twitter, naj bi imele potencial za povečanje politične udeležbe. Twitter je s svojim zmogljivim mehanizmom za širjenje informacij idealna platforma za politike in jim omogoča preprosto in hitro širjenje informacij ter političnega mnenja. Obamova zmaga na predsedniških volitvah leta 2008 v svetu političnega komuniciranja predstavlja zmago digitalnega nad analognim. Trump pa je s Twitterjem nedvomno vzpostavil novo metodo političnega komuniciranja. V diplomskem delu analiziramo politično komunikacijo slovenskih in ameriških politikov na Twitterju. V analizo smo vključili predsednika stranke SDS Janeza Janšo, predsednika RS Boruta Pahorja, nekdanjega predsednika ZDA Baracka Obamo in trenutnega predsednika ZDA Joeja Bidena. Ugotovili smo, da najpogosteje Twitter uporablja Janez Janša, najmanj pa Barack Obama. Prav tako Janša tvite največkrat tudi obogati z dodatki, kot so ključniki, omembe, slike in povezave, najmanj pa Joe Biden, ki pa v svojih tvitih uporablja največ videoposnetkov med vsemi politiki, ki smo jih vključili v analizo. V okviru diplomske naloge smo pripravili tudi vprašalnik, ki smo ga posredovali v Kabinet predsednika RS, Boruta Pahorja in predstavili njegove odgovore. Na podlagi izvedene ankete smo ugotovili, da v Sloveniji politične vsebine na Twitterju spremlja 15 odstotkov vseh anketirancev, v ZDA pa 9.
Keywords: Twitter, Web 2.0, politično komuniciranje, splet
Published in DKUM: 25.10.2022; Views: 496; Downloads: 48
.pdf Full text (4,73 MB)

10.
Vzpostavitev tehnične platforme za spletni radio : diplomsko delo
Tilen Drumlič Denac, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Spletni radio je oblika množičnega komuniciranja, ki z uporabo pretakanja omogoča širitev radijskega programa preko interneta. Od tradicionalnega radia se razlikuje po geografski neomejenosti, usmerjenosti nišnemu občinstvu in potencialno večji interaktivnosti s svojimi poslušalci. Večina poslušalcev za poslušanje glasbe ne posega več po radijskem sprejemniku, ampak uporablja mobilno napravo povezano z internetom. V tem diplomskem delu so analizirane uporabljene tehnologije, gradniki in oblika treh spletnih strani radijskih postaj. Na podlagi teh ugotovitev smo ustvarili lastno odzivno spletno rešitev - spletni radio, katerega namen je prikaz možnosti nadgraditev obstoječih spletnih strani radiev.
Keywords: internet, radio, splet, spletna stran, pretočni radio
Published in DKUM: 21.10.2022; Views: 380; Downloads: 49
.pdf Full text (1,64 MB)

Search done in 0.25 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica