SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UPORABA PROGRAMSKEGA ORODJA CUBASE PRI POUKU GLASBE
Boštjan Groznik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno programsko orodje Cubase in njegova potencialna uporaba pri pouku glasbe v osnovni šoli. Glavni cilj je približati program profesorjem razrednega pouka, predvsem na področju aranžiranja pesmi. V ta namen so poleg sodobnih učnih medijev pri glasbenih vsebinah predstavljeni sestavni deli programa, najpogosteje uporabljeni ukazi in operacije pri ustvarjanju aranžmaja ter komponente, potrebne za delo v tem glasbenem računalniškem okolju. Na osnovi teoretičnega dela in večletnih izkušenj s programskim orodjem Cubase so v empiričnem delu diplomskega dela izdelani trije aranžmaji pesmi. Pri najpreprostejšem aranžmaju je prikazan celoten postopek ustvarjanja. Poleg aranžiranja so navedene še številne druge možnosti, ki jih program omogoča s svojim MIDI, avdio in video delom.
Keywords: sodobni učni mediji glasbeni računalniški program Cubase avdio MIDI aranžma
Published: 03.04.2009; Views: 2569; Downloads: 260
.pdf Full text (18,87 MB)

2.
GRAFIKA IN KOLAŽ
Petra Nemec, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga je osredotočena na kolažiranje različnih medijev v grafiki. Del vsebine zajema predstavitev grafičnih tehnik globokega tiska, ki jih je avtorica osvojila v grafičnem studiu Edinburgh Printmakers. Predstavljeni so tudi različni mediji, kot so kolaž, fotografija, risba in grafika, v medsebojnem odnosu. V drugem delu je izvedena primerjava posameznih del slovenske grafičarke Zore Stančič z deli avtorice tega diplomskega dela. Vsako izmed del je razloženo z vidika izpričanih kolažnih lastnosti, uporabe posameznega medija in likovnega problema. Avtorica se je odločila za primerjavo svojih del in del Zore Stančič z vidika kolažne tehnike, in to zaradi njunega neprestanega raziskovanja in kombiniranja drugih medijev v grafiko. Preučila je tipične značilnosti kolaža in možnosti, ki nam jih ta tehnika ponuja. Raziskovala je odnos med kolažem in grafiko ter drugimi mediji in grafiko v Zorinih in svojih delih ter predstavila, v katerih njunih delih se prepozna princip kolaža, in ga razložila. Na osnovi obravnavanih grafik je skušala odkriti tako tendence te tehnike kot načine izvedbe. Preko tega je razvidno, da so tendence kolaža prisotne v vseh predstavljenih delih in da je kolažiranje različnih medijev mogoče in lahko tudi zelo kvalitetno. Pridobivanje informacij o temi je potekalo z deskriptivno, zgodovinsko in komparativno metodo. Uporabljeni so bili primarni in sekundarni viri ter viri s spletnih strani avtorjev in projektov. Namen diplomskega dela je preučiti možnosti kolažiranja različnih medijev v grafiki in raziskati vzrok za tovrstno kolažiranje. Hkrati pa medsebojno primerjati njune grafike in njihov nastanek.
Keywords: grafika, različni mediji, fotografija, risba, kolaž, kolažiranje, sodobni pripomočki, tradicionalni postopek
Published: 07.07.2010; Views: 3094; Downloads: 251
.pdf Full text (6,67 MB)

3.
VPLIV NEGATIVNIH DEJAVNIKOV NA USPEŠNOST OSNOVNOŠOLCEV
Maja Velički, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Preveč je učencev, ki občasno in redno pijejo alkohol. Učenci vedno bolj pogosto segajo po nedovoljenih substancah. Rečemo lahko, da je zaskrbljujoče dejstvo, da je s kajenjem v osmem razredu že eksperimentiralo kar polovica učencev. Ravno tako je polovica učencev poskusila alkohol.
Keywords: Sodobni mediji, kajenje, alkohol, verbalno nasilje, fizično nasilje.
Published: 23.08.2011; Views: 1332; Downloads: 85
.pdf Full text (711,98 KB)

4.
VPLIV MEDIJEV NA GIBALNO DEJAVNOST OTROK
Natalija Bodner, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Vpliv medijev na gibalno dejavnost otrok je teoretično in predstavlja spremembe, ki jih mediji prinašajo v gibanje otrok. V okviru gibanja so predstavljene gibalne sposobnosti otrok in gibalna dejavnost oziroma aktivnost otrok. Razložen je pomen gibanja za otroke, tako v naravi kot tudi skozi igro, ter katera dejavnost je še zlasti pomembna, ko govorimo o gibanju in ukvarjanju s športom otrok in malčkov. Predstavljene so prednosti, ki jih gibanje prinaša, in kakšen življenjski pomen ima ukvarjanje s športom. V nadaljevanju je razložen vpliv družine na gibanje otrok, saj ima ta odločilno vlogo pri tem, ali se bo otrok rad ukvarjal s športom ali ne. Na kratko so v diplomski nalogi predstavljeni mediji (računalnik, radio, televizija). Posebna pozornost je posvečena vplivu medijev na gibanje in obnašanje otrok ter posledicam, ki jih prinaša prekomerno spremljanje in uporaba sodobnih medijev ter kako to vpliva na zdravje in počutje otrok. Hkrati so navedene tudi nekatere pozitivne stvari, ki jih mediji prinašajo otrokom, mladostnikom in najstnikom. Posebej razčlenjeni so predstavljeni pozitivni in negativni vplivi medijev, saj le tako kažejo realna spoznanja o zmanjšanem gibanju otrok, prekomernem prehranjevanju zaradi dolgega časa, preživljanju prostega časa na drugačen način in izražanju agresije, ki jo otroci prevzamejo iz medijev.
Keywords: gibanje, gibalna dejavnost, sodobni mediji, vpliv medijev.
Published: 11.09.2012; Views: 1644; Downloads: 320
.pdf Full text (445,51 KB)

5.
VLOGA STAROSTNIKOV V SODOBNIH MEDIJIH
Petra Behin, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Izhodišče diplomske naloge je teoretični del, v katerem smo se osredotočili na staranje prebivalstva v svetu, Evropi in Sloveniji, tj. družb povsod v razvitem svetu, saj bodo v prihodnosti prevladovale generacije starejših ljudi. Prav te generacije spadajo v potrošniško družbo, ki da veliko nase, skrbi za svoje zdravje in svoj videz. Na množično potrošnjo pa vplivajo predvsem mediji ter oglaševanje izdelkov in storitev. V luči tega smo v empiričnem delu naloge izvedli raziskavo, ki je temeljila na dveh delih. V prvem delu raziskave smo proučevali sodobne medije oz. pogostost in način pojavljanja starostnikov v medijih. V drugem delu raziskave je sodelovalo 50 anonimnih anketiranih starostnikov, ki so izrazili svoja stališča do sodobnih medijev in o tem, ali so dovolj zastopani v medijih. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti, kakšno vlogo imajo starostniki v sodobnih medijih in kako le-ti zaznavajo svojo vlogo v njih. Diplomska naloga je zaključena z ugotovitvijo, da imajo starostniki vedno večjo vlogo kot potrošniki, vendar v sodobnih medijih tega ni zaznati, saj se trg, proizvajalci in ponudniki dobrin premalo obračajo k starejšim potrošnikom.
Keywords: staranje prebivalstva, starostniki, gerontologija, potrošniška družba, oglaševanje, sodobni mediji
Published: 07.10.2015; Views: 487; Downloads: 118
.pdf Full text (1,12 MB)

6.
Sodobni mediji v luči pouka likovne vzgoje, ki temelji na konstruktivistični teoriji
Jerneja Herzog, 2008, review article

Abstract: V uvodnem delu je predstavljena terminološka opredelitev medijev v splošnem pomenu in pri likovni vzgoji ter kako le-ti vplivajo na pouk likovne vzgoje. Nadalje obravnavamo sodobne medije pri likovni vzgoji, njihov izbor, primernost določenega medija glede na podajanje določene likovne naloge. V osrednjem delu predstavljamo konstruktivistično teorijo učenja, njene lastnosti in jih apliciramo na poučevanje likovne vzgoje, kjer vidimo povezave in podobnosti. V nadaljevanju postavimo tezo o primernosti po konstruktivistični teoriji zasnovanega pouka likovne vzgoje z uporabo sodobnih medijev in multimedije.
Keywords: vzgoja in izobraževanje, likovna vzgoja, sodobni mediji, osnovne šole
Published: 10.07.2015; Views: 483; Downloads: 57
.pdf Full text (98,73 KB)
This document has many files! More...

7.
Sodobni mediji v funkciji razvijanja likovne ustvarjalnosti v osnovni šoli
Sanja Antolić, 2016, master's thesis

Abstract: Živimo v času, v katerem si življenja brez sodobnih medijev oziroma informacijske tehnologije ne znamo več predstavljati. Vedno pogosteje se sodobni mediji vključujejo tudi v izobraževanje, saj pouk popestrijo, učence motivirajo za sodelovanje in jim omogočajo hitrejše in učinkovitejše učenje. Namen raziskave je bil ugotoviti, ali ima kontinuirano vključevanje sodobnih medijev v pouk likovne umetnosti vpliv na likovno ustvarjalnost učencev in na njihov likovno-oblikovni razvoj. V raziskavo je bilo vključenih 245 učencev 5. razreda osnovne šole. Rezultati so pokazali, da obstajajo med eksperimentalno in kontrolno skupino statistično značilne razlike v finalnem nivoju likovne ustvarjalnosti, in sicer pri finalnem nivoju likovne fleksibilnosti, kaže pa se tudi tendenca razlike v finalnem nivoju elaboracije in redefinicije. Med eksperimentalno in kontrolno skupino obstajajo tudi statistično značilne razlike pri finalnem nivoju likovno-oblikovnega razvoja, in sicer v razmnoževanju linij, pri uporabi smeri za doseganje prostora pa se kaže tendenca razlike. Razlike med skupinama so statistično značilne tudi glede na skupni rezultat finalnega nivoja likovno-oblikovnega razvoja, in sicer je v prednosti eksperimentalna skupina. Rezultati kažejo, da je uporaba sodobnih medijev pri pouku likovne umetnosti smiselna, saj pozitivno učinkuje na likovno-oblikovni in likovno-ustvarjalni razvoj učencev.
Keywords: likovna umetnost, sodobni mediji, likovna ustvarjalnost, likovno-oblikovni razvoj
Published: 23.02.2016; Views: 611; Downloads: 50
.pdf Full text (8,01 MB)

8.
Analiza sodobnih konceptov družbenih medijev
Štefan Papa, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo uporabe sodobnih konceptov v družbenih medijih. S pomočjo virov in literature smo podrobneje predstavili pet sodobnih konceptov, ki so prevladovali v preteklem letu, to so družabno sporočanje, boj proti lažnim novicam, pristna vsebina oz. oddajanje videoposnetkov v živo, obogatena resničnost in klepetalni roboti. Z metodo analize smo ugotovili in prikazali, kateri izmed njih se pojavljajo v priljubljenih družbenih medijih in na kakšen način so le-ti prisotni v njih. Sledila je konvergenca ugotovitev, kjer smo zbrali rezultate analize. Prišli smo do ugotovitve, da sodobni koncepti predstavljajo pomemben segment v družbenih medijih.
Keywords: družbeni mediji, družbena omrežja, sodobni koncepti, temeljni funkcionalni gradniki
Published: 23.05.2018; Views: 509; Downloads: 76
.pdf Full text (4,27 MB)

9.
Prikrito oglaševanje na spletnih družbenih omrežjih
Luka Jurič, 2019, master's thesis

Abstract: Uporaba družbenih omrežij je iz dneva v dan večja. Vedno več ljudi dostopa do informacij prek družbenih omrežij in vedno več organizacij poskuša najti pot do odjemalcev na družbenih omrežjih. Uporaba različnih platform zato temelji na interakciji, ustvarjanju skupnosti, povezovanju, iskanju informacij itd. Te lastnosti predstavljajo ključne prednosti družbenih medijev za organizacije kot kanala za oglaševanje. Zaradi vse več oglaševalskih aktivnosti, katerih so deležni odjemalci, ter zaradi vsega novega medijskega prostora, ustvarjenega z novimi tehnologijami in pristopi, je pozornost odjemalca na določen oglas zelo vprašljiva. Tehnike ter načini oglaševanja se zato spreminjajo in prilagajajo, oglaševanje postaja vse bolj personalizirano, targetirano oz. detajlno ciljano, podprto z analitičnimi demografskimi podatki ter razdelanimi psihološkimi procesi pri nakupnih odločitvah. Kljub spremembi tehnik in načinov pa bistvo oglaševanja ostaja isto: posredovati informacije in prepričevati odjemalce k spremembi stališč ter nakupnem odločanju. Načini posredovanja informacij so zaradi sodobnih ter kreativnih tehnik velikokrat pod vprašajem dovoljenega. Prikrito oglaševanje je sporen način oglaševanja, etično vprašljivo ter zavajajoče dejanje. Gre za neiskreno oglaševanje, ki v sebi skriva prikrit namen. Takšne agresivnejše tehnike oglaševanja velikokrat nezavedno vplivajo na odjemalca, saj na prvi pogled ne delujejo kot oglaševalske vsebine, pa vendar so to oglaševalska sporočila v neki predrugačeni obliki. V magistrskem delu želimo predstaviti in povezati prikrito oglaševanje ter družbene medije, opozoriti na razsežnost, pogostost ter načine pojavljanja ter tovrstno oglaševanje umestiti v korak s sodobnim razvojem oglaševanja na družbenih medijih. V prvem delu magistrske naloge so predstavljena teoretična izhodišča, ki se navezujejo na opredelitev oglaševanja ter prikritega oglaševanja, razvoj ter pomen družbenih omrežij in vpliv prikritega oglaševanja na odjemalca. V drugem delu so na nekaj praktičnih primerih prikazani primeri prikritega oglaševanja na družbenih omrežjih. Na podlagi poglobljenega polstrukturiranega intervjuja je v dveh primerih podrobneje opredeljeno, zakaj in v kolikšni meri organizacije uporabljajo takšno oglaševanje, kako takšno oglaševanje načrtujejo ter kakšne so razlike med vrstami oglaševalskih kanalov. Prikazati želimo učinkovitost prikritega oglaševanja ter druge razloge, ki botrujejo k vse večji uporabi takšnih oglasov ter podobnih praks, katere so zaradi zavajanja odjemalcev velikokrat nedopustne ter manipulativne.
Keywords: družbena omrežja, sodobni mediji, prikrito oglaševanje, oglaševanje, vpliv na odjemalca
Published: 22.05.2019; Views: 115; Downloads: 17
.pdf Full text (8,69 MB)

Search done in 0.25 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica