| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Razvoj marketinških poti na področju telekomunikacij
Jasna Habjan, 2016, master's thesis

Abstract: Podjetja imajo danes neskončne možnosti, kako povezati svoje produkte in storitve s kupci - od trgovine na drobno, distributerjev oz. partnerjev, direktne pošte, interneta in še marsikaj. Vsaka od teh marketinških poti ima svoje prednosti. Nobena samostojna marketinška pot ne pokriva celotnih potreb današnjih kupcev. Podjetja, ki strateško izberejo in integrirajo ustrezne marketinške poti, si zgradijo strategijo nastopanja na trgu, ki je optimalna glede na spremembe pri njihovih produktih in storitvah oz. glede na spremembe na trgu. Cilj magistrske naloge je bil definirati, katere marketinške poti imajo telekomunikacijski operaterji na slovenskem trgu, ter definirati trende sprememb marketinških poti. Poudarek je bil na marketinških poteh, ki jih uporablja Si.mobil d.d. Namen je bil pridobiti smernice za celoten telekomunikacijski trg na področju marketinških poti. Magistrska naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. Teoretični del zajema tri poglavja, empirični del pa prav tako tri poglavja. Teoretični del se prične z uvodom, kjer je najprej predstavljeno področje in problem, nato namen, cilji, hipoteze, predpostavke in omejitve raziskave. V nadaljevanju so predstavljene definicije in povzetki domačih in tujih avtorjev s področja marketinških poti. Posebej smo analizirali posebnosti in zakonitosti trženja storitev, opredelili trende in novosti na področju marketinških poti. V empiričnem delu smo raziskali in analizirali Si.mobilove marketinške poti in ocenili njihovo dodano vrednost za mobilnega operaterja. Ob analiziranju marketinških poti smo ugotovili, da še vedno največ uporabnikov telekomunikacij uporablja tradicionalne marketinške poti - nakup preko prodajnega mesta. Vendar ne v taki meri, kot smo pričakovali. Zaznati je trend uporabe sodobnih marketinških poti (spletna prodaja) pri uporabnikih Si.mobila. Uporaba spletne prodaje je pri izbiri novega telekomunikacijskega operaterja bolj izrazita pri mladih uporabnikih (od 18 do 30 let) kot pri starejših uporabnikih Si.mobila (več kot 51 let). Pri ponovni vezavi med uporabniki Si.mobila pa ni bilo izrazitih sprememb med mlajšimi in starejšimi uporabniki spletne prodaje. Raziskava je pokazala, da se pri izbiri marketinških poti kaže napredek. Sicer še vedno močno prevladujejo tradicionalne marketinške poti, vendar so na obzorju že sodobne, ki prinašajo prednosti, ki jih današnji zahtevni kupec pričakuje. Na podlagi strokovne literature domačih in tujih avtorjev, primerjave marketinških poti največjih slovenskih telekomunikacijskih operaterjev ter rezultatov empirične raziskave smo ob koncu magistrskega dela podali predloge izboljšav za Si.mobilove marketinške poti.
Keywords: marketinške poti, tradicionalna prodaja, sodobna prodaja, prodaja preko prodajnih mest, prodaja preko spleta, telekomunikacijski trg, Si.mobilove marketinške poti.
Published: 31.05.2016; Views: 854; Downloads: 154
.pdf Full text (1,73 MB)

2.
Odločilni dejavniki za sklenitev zavarovanja pri mladih v starostni skupini do 35 let
Tamara Gašparič, 2018, master's thesis

Abstract: Tema magistrskega dela je proučevanje dejavnikov, ki vplivajo, da se mladi v starostni skupini do 35 let odločijo za zavarovanje. Iz izkušenj na terenu smo ugotovili, da se veliko mladih ne zaveda, kako pomembno je zavarovanje z vidika socialne varnosti. Z magistrskim delom želimo poenostaviti delo zavarovalnim zastopnikom na terenu. Magistrsko delo smo razdelili na dva dela. V prvem, teoretičnem delu, bomo predstavili razvoj zavarovalništva v Sloveniji, opredelili temeljne naloge ter vlogo zavarovanj, predstavili, na katere načine delimo zavarovanja. Posebno pozornost smo namenili dejavnikom, ki vplivajo, da se mladi v starostni skupini do 35 let odločijo za zavarovanje, osebnim lastnostim zavarovalnega zastopnika ter primerjavi sodobnega načina prodaje s klasičnim. V drugem, empiričnem delu, smo izvedli anonimno raziskavo med posamezniki v starostni skupini do 35 let. S pridobljenimi odgovori ustvarili predstavo o tem, kakšno mnenje imajo mladi o zavarovanjih, na podlagi česa so si mnenje izoblikovali, ali so že imeli srečanje z zavarovalnim zastopnikom, kakšna zavarovanja imajo urejena in ali o tem že sploh razmišljajo. Zanimalo nas je, ali že na kakršen koli način varčujejo za tretje življenjsko obdobje, za čas ko bodo v pokoju in ali se zavedajo, da morajo za svojo socialno varnost poskrbeti sami.
Keywords: zavarovalništvo, dejavniki, zavarovalni zastopnik, sodobna prodaja
Published: 14.06.2018; Views: 299; Downloads: 42
.pdf Full text (1,57 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica