1.
Učinek socialnega kapitala na družbeno odgovorno izmenjavo znanja v razvojnih ekipah novih izdelkov ob voditeljstvu na osnovi znanja in vrednotAndrej Blagotinšek, 2016, master's thesis
Abstract: Socialni kapital je prepoznan kot pomemben za družbo na splošno in tudi v poslovnem svetu.
Vendar pa so njegove razsežnosti dokaj raznolike, merila pa kot kaže odvisna od same družbe,
v kateri ga merimo, saj je že dojemanje zaupanja po svetu zelo različno. Kar zaenkrat
onemogoča dovolj natančno merjenje socialnega kapitala, zato ga tudi formalno (še ne)
vključujejo med intelektualni kapital.
Člani razvojnih ekip novih izdelkov lahko, če so njihova dejanja družbeno odgovorna v skladu
s strategijo organizacije, v kateri so zaposleni, pozitivno vplivajo na trajnostni razvoj, ob
pogoju, da so njihove vrednote ustrezne in znajo učinkovito izmenjevati znanje v procesu
inoviranja.
Družbeno odgovorna podjetja, ki delujejo trajnostno glede svojih vplivov na okolje,
prepoznavajo svoje deležnike, in če je to v skladu z vizijo in s strategijo podjetja, z njimi
pregledno in redno komunicirajo. Takšna podjetja se zavedajo, da s proaktivnim pristopom do
družbene odgovornosti povečujejo tudi socialni kapital podjetja in s tem zagotavljajo trajno
uspešno poslovanje brez obremenjevanja okolja.
Keywords: socialni kapital, razvoj novih izdelkov, sodelovalno voditeljstvo, ekipno voditeljstvo, družbena odgovornost, menedžment znanja, izmenjava znanja
Published in DKUM: 09.09.2016; Views: 1443; Downloads: 131
Full text (5,10 MB)