| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Marketing destinacij na YouTubu - znamčenje in zgodbarjenje
Tjaša Alegro, 2018, master's thesis/paper

Abstract: V zadnjih letih različna socialna omrežja pomembno dopolnjujejo tradicionalne oblike marketinških kanalov turistične promocije. YouTube velja za enega izmed najvplivnejših socialnih medijev in podpira tudi vizualno vsebino, ki lahko pozitivno vpliva na ustvarjanje podobe destinacije in odnosa do blagovne znamke. S kvalitativno analizo promocijskih videov destinacijskih menedžmentskih organizacij, ki so bili deljeni na YouTubu, smo želeli ugotoviti, kakšni tipi zgodb se pojavljajo v videih in kakšna je rdeča nit njihove vizualne predstavitve. Ugotovili smo, da videoposnetki v večini prikazujejo kolaže destinacije in da je sosledje dogodkov prisotno le v manjši meri. Prav tako v želji po prikazu celotne destinacije vsi poudarjajo enake vizualne podobe in ne prispevajo k diferenciaciji blagovne znamke destinacije. V nadaljevanju smo s pomočjo kvantitativne analize ugotovili, da se kljub kolažu v visoki meri pojavljajo zgodbarski elementi, predvsem različni liki, vlogo konflikta v promocijskih videih pa prevzema humor, ki skoraj ni prisoten. Kljub pogosti prisotnosti sloganov, ki podpirajo blagovno znamko, zaradi njihove generičnosti ti ne pripomorejo k diferenciaciji destinacije. Prav tako smo ugotovili, da aktivnost destinacijskih menedžmentskih organizacij na YouTubu ne vpliva na večjo priljubljenost videa, vendar pa priljubljenost kanala posamezne destinacijske menedžmentske organizacije vpliva na priljubljenost videa v obliki števila ogledov, »všečkov« in komentarjev. V prihodnje se morajo destinacije bolj usmeriti v znamčenje, zgodbarjenje in specializiranost, da bodo uspešneje dosegle diferenciacijo destinacije.
Keywords: marketing destinacij, znamčenje, zgodbarjenje, socialni mediji, YouTube
Published in DKUM: 18.10.2018; Views: 2021; Downloads: 489
.pdf Full text (2,01 MB)

2.
VLOGA SOCIALNIH MEDIJEV V DELU MANAGEMENTA
Jure Šenveter, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju smo raziskovali, kakšna je vloga socialnih medijev na delo managementa. Podjetja uporabljajo različne socialne medije in uporabljajo jih v različne namene. V delu razpravljamo o socialnih medijih, poslovnih socialnih omrežjih, blogih in wikijih. V teoretičnem delu predstavljamo same naloge managementa, nastanek socialnih medijev in njihove funkcije za delo managementa. Socialni mediji omogočajo managerjem lažje, hitrejše in cenejše dostopanje do informacij tako znotraj kot zunaj podjetja, kar olajšuje samo načrtovanje. Iz vidika organiziranja lahko socialni mediji ponudijo možnost vodenja na daljavo, prisotnost na konferencah in sestankih ne glede na geografsko oddaljenost. Prav tako pa je pregled nad podjetjem bolj enostaven preko socialnih medijev, kjer so podatki spremenljajoči se in vedno na razpolago za vpogled. V empiričnem delu, ki smo ga izvedli preko strukturiranih intervjujev smo ugotovili, kateri so najpogostejši socialni mediji, ki jih uporabljajo v podjetjih, za kaj jih uporabljajo in ali podjetje izkorišča možnosti socialnih medijev.
Keywords: socialni mediji, notranja komunikacija, zunanja komunikacija, management.
Published in DKUM: 24.11.2016; Views: 1449; Downloads: 123
.pdf Full text (852,28 KB)

3.
VPLIV SOCIALNIH MREŽ NA INTERNETNO POSLOVANJE NA SVETOVNEM SPLETU
Jože Aristovnik, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes se vsi trudimo, da naše poslovne ideje čim uspešnejše predstavimo potencialnim kupcem. Eden od pogosto rabljenih vzvodov je svetovni internet. Vendar zaradi velike konkurence ni več dovolj zgolj odlična internetna stran z vsemi informacijami, ki jih potencialni kupci potrebujejo, če ne najdejo do nje. Google in njemu podobni iskalniki krojijo poslovno uspešnost mnogim podjetjem širom sveta. Torej lahko govorimo v pravem boju za prikaz na prvi strani vseh zadetkov. Ravno za to je potrebno izkoristiti vse načine, katere nam omogoča napredek v tehnologiji. Eden od teh načinov so socialni mediji, katere je potrebno sistematično vpeljati v našo stran. Govorimo o socialnih medijih kot so: Facebook, Youtube, Flicker, Twitter in še bi lahko naštevali. Ti se nenehno razvijajo in rastejo. Poslovanje pa praviloma raste vzporedno z njimi, če jim le namenimo dovolj pozornosti. Pri sami optimizaciji s socialnimi mediji pa se je potrebno držati nekateri pravil, da dosežemo želeni učinek. Predvsem pa je potreben čas in veliko potrpežljivosti. Ob upoštevanju vseh smernic, kako uspešno vplesti uporabnike v samo zgodbo, uspeh prav gotovo ne bo izostal!
Keywords: socialni mediji, Facebook, Twitter, Flicker, Youtube, blog, vrste blogov, Google, spletni forum, strategije, optimizacija spletnih strani, spletni pajek, ključne besede, promocija, marketinško komuniciranje, Hubspot, razvoj socialnih omrežij, strategija spremljanja, organsko iskanje, razvrščanje zadetkov
Published in DKUM: 07.12.2012; Views: 2607; Downloads: 206
.pdf Full text (1,39 MB)

4.
SOCIALNI MEDIJI V SLOVENIJI, PRIMER OPERE MARIBOR
Klemen Gorenšek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V zadnjih letih se vedno bolj pojavlja rek: »Če nisi na socialnih medijih, ne obstajaš.« Kaj socialni mediji sploh so? Koliko smo na njih prisotni Slovenci? Koliko, če sploh, se na njih pojavlja institucija, ki pooseblja najvišjo raven kulture na Slovenskem, Opera Maribor?Ali je sploh pomembno za njen ugled, obisk predstav, da se na socialnih medijih pojavlja? Odgovori na ta vprašanja so predmet te diplomske naloge. Prvi del povzema zgodovino razvoja interneta ter socialnih medijev, jih definira in klasificira. Nadaljevanje naloge pa predstavlja konkretno stanje prisotnosti Opere Maribor na najpopularnejših socialnih medijih v Sloveniji, ter preko raziskave ugotavlja njene priložnosti.
Keywords: komunikacija, kultura, Opera Maribor, socialni mediji, Slovenija
Published in DKUM: 13.06.2012; Views: 9242; Downloads: 265
.pdf Full text (1,52 MB)

5.
TWITTER KOT OBVEŠČEVALNI MEDIJ IN V VLOGI TRŽNEGA IN IZOBRAŽEVALNEGA ORODJA
Dejan Gajšek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Splet 2.0 je prinesel veliko koristnih novosti, med katere sodijo tudi spletna socialna omrežja. Ta so se trdno zasidrala v naša življenja in postala del vsakdanjika. Pod drobnogledom bomo predstavili eno izmed teh spletnih socialnih omrežij: Twitter. Predstavili bomo njegove lastnosti in značilnosti. Razmišljali pa bomo tudi o njegovi uporabi v obveščevalnih medijih in kot orodje za izobraževanje ter marketing. V ta namen si bomo pomagali s študijami primera.
Keywords: Twitter, socialni mediji, novinarstvo, informacija, spletna aplikacija, svetovni splet
Published in DKUM: 30.03.2012; Views: 8717; Downloads: 255
.pdf Full text (1,80 MB)

6.
SLOVENSKE SPLETNE DRAMSKE SERIJE
Matic Mačkovšek, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: Spletne serije so ena od sodobnih oblik socialnih medijev. Gre za serije narejene po vzoru televizijskih serij, ki so objavljene na internetu. Ta sodobna oblika lahko v veliki meri vpliva na produkcijo in vsebino. V diplomski nalogi smo preučili ta vpliv. Osredotočili smo se na spletne serije, ki so nastale ali nastajajo v Sloveniji, s poudarkom na seriji Prepisani, ki jo je napisal Jonas Žnidaršič in je nastala v režiji Klemna Dvornika in produkciji Vest (2010).
Keywords: slovenske spletne serije, spletne epizode, socialni mediji, Prepisani
Published in DKUM: 23.09.2011; Views: 10534; Downloads: 133
.pdf Full text (2,44 MB)

7.
KONSTRUKCIJA IDENTITETE V VIRTUALNEM PROSTORU SPLETNIH MEDIJEV
Martina Voga, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Orodja za komuniciranje prek spleta, ki so bila uporabnikom nekoč na voljo, so zagotavljala predvsem konstrukcijo spletne identitete in povezovanje z drugimi uporabniki na podlagi besedila. S prihodom Web 2.0 tehnologij pa so se ti načini umaknili novim možnostim samopredstavljanja in povezovanja. Danes aplikacije svetovnega spleta omogočajo, da njihovi uporabniki ustvarijo »digitalno telo«, ki se sooča s potencialnimi neznanci. To telo pa je omejeno tudi z vnaprej določenimi modeli, ki jih ustvarijo strukture teh aplikacij. Diplomsko delo raziskuje področje razvoja identitete v okolju računalniško posredovane komunikacije ter ugotavlja, s kakšnimi omejitvami se uporabnik pri razvoju le-te srečuje. V raziskovalnem delu smo poskušali z opravljeno anketo in analizo uporabniških profilov na Facebooku ugotoviti, koliko se identiteta v spletnem okolju razlikuje od tiste v vsakdanjem življenju, ter koliko ustvarjalnosti si uporabniki dopuščajo pri konstrukciji le-te.
Keywords: identiteta, splet 2.0, socialni mediji, Facebook
Published in DKUM: 21.09.2011; Views: 11176; Downloads: 381
.pdf Full text (3,13 MB)

8.
VZPOSTAVLJANJE ČUSTVENEGA ODNOSA MED BLAGOVNO ZNAMKO IN UPORABNIKOM S POMOČJO SOCIALNIH MREŽ IN INTERNETA
Anja Molan, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Socialne mreže so dokazale, da niso le muhe enodnevnice. Skozi preteklo desetletje so se trdno zasidrale v vsakdan več kot polovice uporabnikov internetna po vsem svetu. S tem se ne spreminja zgolj način druženja, komunikacije med ljudmi in zbiranja informacij, socialne mreže so prinesle nove priložnosti tudi podjetjem in njihovim blagovnim znamkam. Marketinško komuniciranje se tako prilagaja razvoju novih medijev in njihovem glavnem adutu — omogočanju dialoga med uporabniki in blagovnimi znamkami. Radikalna sprememba je tako tržnike prisilila v dialog z uporabniki, saj danes vse težje dosegajo svoje cilje zgolj z enosmernim sporočanjem skozi tradicionalne medije. Vedno večja ponudba in homogenost izdelkov je botrovala k potrebi po drugačnem pozicioniranju in predvsem k navezovanju čustvenega odnosa z uporabniki. Prav socialne mreže so to delo tržnikom nekoliko olajšale, saj lahko z njihovo uporabo lažje dostopajo do ciljnih skupin. Vendar pa se posamezniki med seboj razlikujejo, tudi v virtualnem okolju. Generacija Y je tista, ki je prva prevzela nov način povezovanja in komunikacije z uporabo socialnih mrež in prav ta generacija je v tem trenutku glavna ciljna skupina tržnikov, ki se lotevajo marketinškega komuniciranje skozi socialne mreže. Kako mladi uporabljajo socialne mreže, kdaj in zakaj se vključujejo v aktivnosti podjetji in kaj jim je všeč, ko govorimo o vzpostavljanju odnosa med njimi in blagovnimi znamkami?
Keywords: Socialne mreže, socialni mediji, internet, Facebook, Genercija Y, blagovne znamke, vključevanje
Published in DKUM: 31.01.2011; Views: 2138; Downloads: 330
.pdf Full text (1,71 MB)

9.
POVEČANJE PREPOZNAVNOSTI BLAGOVNE ZNAMKE BANDIDOS S POMOČJO SOCIALNIH MEDIJEV
Rok Nemec, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Tradicionalni mediji (TV, radio, časopisi, revije) s pojavom interneta in socialnih medijev niso več tako vsemogočni, kakor so bili še nedavno, in na mnogih področjih prepuščajo mesto vse bolj "nalezljivim" socialnim medijem, ki so omrežili domala ves svet. V nasprotju s klasičnimi mediji, ki nam nudijo le enosmerno informacijo, nam t. i. splet druge generacije omogoča interaktivnost odzivanja, kar je ena izmed njegovih bistvenih prednosti. Ljudje namreč radi izražamo svoje mnenje in prisluhnemo drugim somišljenikom, kar nam socialni mediji, ki so kot virtualna igrišča različnih informacij, tudi dopuščajo. Pojem socialni mediji je zelo širok in vsebuje mnoge podskupine, ki pa jih avtorji različno navajajo. Najbolj pogosta in splošna pa je naslednja delitev: socialna omrežja (Facebook, MySpace, Netlog, Linkedin itd.), mikroblogi (Twitter), forumi, blogi, delitvene strani multimedijskih datotek (YouTube, Flicker itd.), družbeni zaznamki (Deli.cio.us), glasovalne strani (Digg, Reditt), preglejevalne strani (Yelp), forumi in virtualni svetovi (Second Life). V diplomski nalogi sem najprej v teoriji predstavil socialne medije ter nato temeljito opisal Facebook in njegova orodja komuniciranja, ki jih nudi uporabnikom. Preučil sem katere so glavne koristi in nevarnosti socialnih medijev za podjetja in blagovne znamke. Nato sem definiral še pomen blagovne znamke, napisal nekaj o prepoznavnosti le-te ter navedel orodja, ki pripomorejo k povečanju prepoznavnosti znamk. V praktičnem delu pa sem se osredotočil predvsem na analizo spletnega komuniciranja blagovne znamke Bandidos na socialnih medijih. Z rezultati anketnega vprašalnika pa sem potrdil tudi glavno hipotezo diplomske naloge, in sicer da komuniciranje blagovne znamke Bandidos na socialnih medijih vpliva na povečanje prepoznavnosti le-te. Na podlagi rezultatov omenjene ankete pa sem na koncu pripravil še nadaljnji načrt aktivnosti komuniciranja Bandidosa na teh medijih.
Keywords: socialni mediji, blagovna znamka, prepoznavnost blagovne znamke, Bandidos
Published in DKUM: 31.01.2011; Views: 2987; Downloads: 551
.pdf Full text (6,06 MB)

Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica