| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ORGANIZIRANJE SLUŽBE ZA RAZISKAVO TRŽIŠČA
Jerneja Fištravec, 2012, final seminar paper

Abstract: V diplomskem seminarju opredelimo pomen službe za raziskavo tržišča in kaj ta pomeni za podjetje. osrednji del naloge obsega način, kako organiziramo službo za raziskavo tržišča in s tem opredelimo vse postavke glede načina organiziranja. Lotimo se samega pomena raziskav, organiziranja strokovnih delavcev ter uvedbe službe za raziskavo tržišča. V nalogi predstavimo morebitni najboljši način, kako v neko organizacijo, katera še nima službe za raziskavo tržišča, vpeljat takšen oddelek in predstavimo vse prednosti in slabosti oddelka za raziskavo tržišča. na podlagi diplomskega seminarja si lahko podjetje pomaga in izkoristi uporabno vrednost naloge za lastno organiziranje službe za raziskavo tržišča.
Keywords: služba za raziskavo tržišča, raziskava tržišča, marketinško informacijski sistem, marketinške raziskave, timski pristop, organiziranje aktivnosti raziskave
Published in DKUM: 02.04.2012; Views: 1736; Downloads: 95
.pdf Full text (624,17 KB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica