| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Medkulturna poslovna pogajanja slovenskega podjetja s podjetji v Švici in na Kitajskem
Lucija Steinmann, 2023, master's thesis

Abstract: Namen magistrskega dela je s pomočjo intervjuja slovenskega podjetja spoznati bistvene podobnosti in razlike medkulturnih pogajanj Slovencev s pogajalci iz Švice in Kitajske, ter v kolikšni meri je slovensko podjetje seznanjeno s pogajalskim procesom v omenjenima državama. V uvodnem delu smo opredelili problem in spoznali, kaj nam le-ta predstavlja. V teoretičnem delu smo se osredotočili na predstavitev poslovnih pogajanj, kakor tudi medkulturnih poslovnih pogajanj, ki so poglavitna za pisanje tega dela. Pridobili smo znanja o raznolikih tehnikah, taktikah, stilih in slogih, ki se dan danes uporabljajo pri medkulturnih pogajanjih. V empiričnem delu smo se lotili reševanja problema z strukturiranim intervjujem izbranega slovenskega podjetja, ki nam je bilo v pomoč pri ugotavljanju podobnosti in razlik v pogajalskih procesih Švice in Kitajske. Zraven tega smo na podlagi intervjuja izvedeli ali razumevanje medkulturnih razlik resnično pozitivno vpliva k dobrim poslovnim pogajanjem in kaj je temeljnega pomena za uspeh pri poslovnih pogajanjih. Po izvedbi intervjuja in vsesplošni analizi smo prišli do ugotovitve, da razumevanje medkulturnih razlik res vzpodbudno prispeva k dobrim poslovnim pogajanjem, kakor tudi, da je temeljnega pomena za uspeh pri poslovnih pogajanjih prav dobra priprava na le ta. Tako smo H1 in H2 potrdili, med tem ko smo H3 in H4 zavrnili, saj slovensko podjetje ni seznanjeno s pogajalskim procesom v Švici in na Kitajskem oz. vsaj ne dovolj.
Keywords: poslovna pogajanja, medkulturna poslovna pogajanja, primerjava, slovensko podjetje, Švica, Kitajska
Published in DKUM: 25.10.2023; Views: 160; Downloads: 12
.pdf Full text (1,74 MB)

2.
Vpliv gospodarske krize na transport
Alja Hudomalj, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: Transport je sektor, ki je razvit v večini gospodarstev po svetu. Je nekakšen povezovalni steber vseh svetovnih trgov. Ko se je leta 2007 začela kriza v ZDA, se je kmalu kriza razširila v vse panoge gospodarstev, prizadela je vse sektorje, vključno s transportom. Avtomobilska industrija je trpela, avtoprevozniki so zaradi recesije v cestno transportnem sektorju težko poslovali, ogromno tovora, ki je leta prej prihajal in odhajal iz držav, je bilo ustavljenega. Rast transportnih storitev se je ustavila. Gospodarska kriza je prizadela tako posameznike, kot celotna gospodarstva. A vendar so ob vseh izgubah in zaprtjih nekaterih podjetij obstajala transportna podjetja, ki so s pravilnimi ukrepi premagala krizo in se ji uspešno zoperstavila. To so podjetja, ki so uspešno delovala že pred krizo, tako, da jih izguba transportnih storitev in zmanjšan obseg povpraševanja nista dokončno ustavila.
Keywords: transport, gospodarska kriza, transportne storitve, podjetje Transporti Draganović Enes s.p., Evropsko gospodarstvo, Slovensko gospodarstvo
Published in DKUM: 11.02.2016; Views: 1851; Downloads: 119
.pdf Full text (941,68 KB)

3.
STRATEGIJA VSTOPA SLOVENSKEGA PODJETJA MOGA D.O.O. NA AVSTRIJSKI TRG
Žiga Vidmar, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V delu diplomskega seminarja smo z izvedeno raziskavo pokazali, da je podjetje Moga d.o.o. v dvajsetih letih delovanja razvila širok prodajni program, ki je konkurenčen na slovenskem trgu. Prodajni program obsega storitvene dejavnosti za celovito urejanje okolja, vrtni center in spletno trgovino. Dobre rezultate pa podjetje ne bi ustvarjalo brez strokovnega in uspešnega delovnega tima. Zaradi uspešnega delovanja na slovenskem trgu ima podjetje potencial za širitev na avstrijski trg. Podjetje mora pred vstopom na tuji trg poznati čimveč koristih informacij in na podlagi le teh izdelati primerno strategijo vstopa na tuji trg z jasnimi cilji. V delu diplomskega seminarja smo preučili teoretične okvire za vstop podjetja na tuji trg, zbrali pomembne informacije za vstop na avstrijski trg in izdelali strategijo vstopa podjetja Moga d.o.o. Smo mnenja, da je podjetje lahko konkurenčno tudi na avstrijskem trgu.
Keywords: strategija vstopa na avstrijski trg, slovensko podjetje na avstrijski trg
Published in DKUM: 12.08.2014; Views: 1830; Downloads: 101
URL Link to full text

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica