| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Kako se uveljavljena slovenska časopisna podjetja odzivajo na izzive novih medijev in digitalne distribucije
Klara Avsec, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Novi mediji in z njimi povezane možnosti digitalne distribucije so povzročili številne spremembe na medijskem trgu, ki so med prvimi prizadele tradicionalna časopisna podjetja in jih prisilile k iskanju inovacij. V teoretičnem delu diplomskega dela najprej proučimo vpliv teh sprememb na oglaševalce, občinstvo in medije same ter povzamemo odziv časopisnih podjetij. Pri tem podrobneje predstavimo večplatformno distribucijo, njen razvoj in učinkovitost. V empiričnem delu z lastno raziskavo in analizo historičnih podatkov ugotavljamo in primerjamo, kako večplatformno distribucijo izvajajo trije osrednji slovenski tiskani dnevniki: Delo, Večer in Dnevnik.
Keywords: novi mediji, digitalna distribucija, večplatformna distribucija, tiskani mediji, slovenska časopisna podjetja
Published: 03.11.2020; Views: 89; Downloads: 16
.pdf Full text (969,26 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica