| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA VINOGRADNIŠTVA RAMŠAK
Tomaž Ramšak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem se lotil teme celostne grafične podobe organizacije v teoriji in praksi. Tako je nastal izdelek, ki ga bomo v Vinogradništvu Ramšak uporabljali kot smerokaz v komuniciranju z javnostmi. S pomočjo prijatelja, grafičnega oblikovalca in art direktorja pri oglaševalski agenciji Pristop, Nenada Cizla je nastal nov logotip, simbol, barvna zasnova in tipografija. Izdelala sva etiketo za steklenice, vizitke, dopisni papir, kuverte, označevalne table, cenik, nalepke za avte, majice in ostali promocijski material. Sam sem med tem določil tudi politiko podjetja, filozofijo, cilje in vizijo Vinogradništva Ramšak. Prepričan sem, da bomo ob doslednem uporabljanju elementov na trgu uspešnejši in bolj prepoznavni. Logotip se mi zdi enostaven, lahko zapomljiv in berljiv, hkrati pa vsebuje tudi vse elemente, ki smo jih želeli vnesti. Tako simbol predstavlja domačijo, mogočno hišo pod vinogradi, ki nam bo pomagala graditi imidž Vinogradništva Ramšak kot velikekga, močnega predstavnika vrhunskih vin doma in v tujini.
Keywords: celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, imidž organizacije, simbolni identitetni sistem, poslanstvo, vizija, cilji, politika organizacije, blagovna znamka, slogan, javnosti, komunikacijski sistem, simbol in logotip, barve, črkopis, priročnik celostne grafične podobe.
Published: 08.07.2009; Views: 3752; Downloads: 761
.pdf Full text (1,37 MB)

2.
VPLIV SPREMEMBE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA KAPELA D.D. NA NJIHOVO POSLOVANJE
Tamara Rajk, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Celostna grafična podoba podjetja, ki je osrednja tema te diplomske naloge v poslovnem svetu vedno bolj pridobiva na pomenu. Do sedaj so vodstva podjetij v njej videla samo posredovanje osnovnih informacij o podjetju, niso se pa zavedala pravega pomena, ki ga ima celostna grafična podoba. Skrbno oblikovana celostna grafična podoba podjetja ali blagovne znamke le-to razlikuje od številnih konkurentov na trgu in »poskrbi« da se le-to kupcem vtisne v spomin. Zato se za njeno popolno spremembo ali pa samo posodobitev odloča vedno več podjetij. Podjetja si na ta način želijo zagotoviti večjo prepoznavnost in verodostojnost pri kupcih, ter boljše pozicioniranje na trgu. Podjetje Kapela d.d., ki ga obravnavamo v tem diplomskem delu, se je v preteklosti srečevalo z mnogimi težavami, ki so le-to pripeljale do slabega položaja na trgu, slabega imidža ter velikih finančnih težav. Takratno vodstvo je povsem zanemarilo številne konkurenčne prednosti, ki jim jih ponuja že sama lega njihovih vinogradov, bogata dolgoletna tradicija ter vinska klet okrogle oblike, ki je bila prva tovrstna v Sloveniji. Prav tako vodstvo podjetja ni vlagalo v razvoj novih vinskih sort temveč je večji del odprtega vina prodajalo konkurenci, ki pa si je tako z svojimi izdelki lahko pridobivala vedno večjo konkurenčno prednost. Podjetje pa je zanemarjalo tudi vključevanje v okolje, kar je prav tako vplivalo na slabšanje imidža podjetja in izgubo kupcev. Vlaganje v komunikacijska sredstva je bilo minimalno. Uporabljali so samo vizitke, poslikavo dostavnih vozil, ter logotip na dopisnem papirju in dobavnicah. Z menjavo vodstva v preteklem letu pa se je v podjetju Kapela d.d. marsikaj spremenilo. Novo vodstvo se poleg drugih sprememb, ki jih je podjetje potrebovalo dobro zaveda tudi pomena skrbno oblikovane celostne grafične podobe podjetja. Tako so v lanskem letu v sodelovanju z izbrano agencijo izoblikovali celostno grafično podobo, ki zajema vse pomembne elemente, s katerimi se podjetje želi predstaviti na trgu ter pri kupcih ponovno vzpodbuditi verodostojnost. To so cerkvica sv. Magdalene ter prikazano tradicijo kapelskih vinorodnih gričev. Zavezanost naravi pa so prikazali z izbiro rjave ter oker barve, ki predstavljata rodovitnost, ruralnost in prvinskost. Pomembena konkurenčna prednost, ki njihovim vinom zagotavlja žlahten okus je lega njihovih vinogradov Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in praktični del. Teoretični del zajema prvo, drugo in tretje poglavje. Poglavja predstavljajo definicije pojmov povezanih s celostno grafično podobo ki jih interpretirajo različni avtorji. Praktični del, ki zajema četrto, peto, šesto, sedmo in osmo poglavje pa se nanašajo na proučevano podjetje. Poglavja predstavljajo položaj podjetja v preteklosti in sedaj, ter postopek prenove celostne grafične podobe podjetja, na kateri podjetje gradi uspešno poslovanje v prihodnosti.
Keywords: blagovna znamka, imidž oz podoba podjetja, korporativna podoba podjetja, ugled podjetja, ime podjetja oz. blagovne znamke, simbol oz. logotip, slogan oz. pozicijsko geslo, črkopis in tipografija, barve, priročnik celostne grafične podobe.
Published: 27.11.2009; Views: 3285; Downloads: 452
.pdf Full text (634,28 KB)

3.
VPLIV ANGLEŠKEGA JEZIKA NA NEMŠKE SLOGANE
Anja Moge, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Moja diplomska naloga obravnava reklame, natančneje reklamne slogane in kako nanje vpliva angleški jezik. Sestavljena je iz dveh delov: teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu moje diplomske naloge je definiran izraz reklama, kakor tudi njena zgodovina, funkcije, cilji, sestavni deli, reklamni jezik, kjer sem se posvetila tudi vplivom tujih jezikov, predvsem angleškega. V empiričnem delu sem se natančneje ukvarjala z angleškim jezikom, kako je vplival na nemški jezik, predvsem pa na reklamni jezik, in kako je postal del reklamnih sloganov. Cilj moje diplomske naloge je bil odkriti, kateri slogani tvorijo večino v nemško govorečem prostoru, kako jih Nemci sprejemajo in razumejo in kateri so bolj poznani — nemški ali angleški. To sem skušala ugotoviti s pomočjo študije o razumevanju angleških sloganov v Nemčiji in s pomočjo lastnih opazovanj. Da sem lahko naredila primerjavo o situaciji v Sloveniji, sem poskusila s pomočjo ankete ugotoviti, kako v Sloveniji razumemo angleške slogane.
Keywords: Reklame, cilji reklam, funkcije reklam, reklamni slogan, razumevanje angleških sloganov.  
Published: 17.03.2011; Views: 1491; Downloads: 154
.pdf Full text (1,63 MB)

4.
KNJIŽNE KAZALKE KOT OGLASI
Barbara Krajnc, 2013, undergraduate thesis

Abstract: POVZETEK Diplomsko delo obravnava knjižne kazalke kot sredstvo oglaševanja. Najprej so na kratko predstavljene zgodovina knjižnih kazalk in druge terminološke vzporednice. Na podlagi tipologije oglasov glede na namen oziroma sporočanjsko vlogo so knjižne kazalke razvrščene med primere pridobitnih in nepridobitnih oglasov. Ker so bili med opaznimi prvinami oglasov na knjižnih kazalkah tudi slogani, so podani tipologija dvodelnih trohejskih in jambskih sloganov ter enodelni trdilni, velelni, osamosvojitveni odvisniki, poimenovalni in aforistični slogani s primeri. Podrobna analiza besedil na zajetih knjižnih kazalkah nedvomno potrjuje tezo, da so tudi knjižne kazalke oglasi.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: slovenščina, knjižna kazalka, tipologija oglasov, slogan
Published: 09.05.2013; Views: 1481; Downloads: 90
.pdf Full text (2,73 MB)

5.
PERCEPCIJA BLAGOVNE ZNAMKE I FEEL SLOVENIA Z VIDIKA CILJNE SKUPINE ŠTUDENTOV
Petra Patricija Kleva, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Konec prejšnjega stoletja je globalizacija posamezne države pripeljala do tega, da so se začele obnašati tržno. Konkurenca med državami je pripomogla k razvoju in uporabi blagovnih znamk za trženje držav in tako so se oblikovale blagovne znamke držav. Slovenija je že v preteklosti poskusila z uvedbo blagovne znamke na področjih turizma in gospodarstva, leta 2006 pa je prišlo do prvega resnega poskusa oblikovanja celostne blagovne znamke Slovenije. Na podlagi sklepa Vlade Republike Slovenije je Ministrstvo za gospodarstvo pričelo s postopki oblikovanja blagovne znamke, ki bo Slovenijo predstavljala na področjih civilne družbe, države, gospodarstva, športa, turizma, znanosti, kulture in umetnosti. Blagovna znamka Slovenije je bila z vsemi svojimi sestavinami, oblikovana leta 2007. Njena uporaba se je takoj pričela na področju turizma, sledilo pa je njeno uvajanje tudi na drugih področjih. Z diplomskim delom smo poskusili ugotoviti, kako je prišlo do nastanka blagovne znamke Slovenije, ter predstaviti elemente, na katerih blagovna znamka Slovenije sloni. V raziskovalnem delu diplomskega dela smo raziskali percepcijo in poznavanje blagovne znamke Slovenije ter njenih sestavin med ciljno skupino študentov. V ta namen smo, s pomočjo spletne ankete anketirali 100 študentov.
Keywords: blagovna znamka, trženje, branding, slogan, vrednotenje.
Published: 05.09.2014; Views: 1708; Downloads: 180
.pdf Full text (7,46 MB)

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica