| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
OZNAČEVANJE IN SLEDENJE IZDELKOV V PROIZVODNJI ELRAD INTERNATIONAL
Goran Vidonja, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu analiziramo trenutno stanje označevanja in sledenja izdelkov v podjetju in predstavljamo najbolj razširjene načine označevanja izdelkov v industriji. Na podlagi analize trenutnega stanja podajamo zahteve, potrebne za izgradnjo celovitega sistema označevanja in sledenja. V nadaljevanju se osredotočamo na proučitev programske opreme za delo z linijo za lasersko označevanje ASYS, kjer podrobno opisujemo nastavitev vseh potrebnih parametrov za izvedbo označevanja. Na koncu pripravimo program za označevanje ene serije izdelkov.
Keywords: označevanje izdelkov, sledenje izdelkov, črtna koda, 2D koda, lasersko označevanje.
Published: 22.11.2011; Views: 2416; Downloads: 547
.pdf Full text (9,65 MB)

2.
PRENOVA PROCESA OZNAČEVANJA GOTOVIH IZDELKOV V PODJETJU PALOMA D.D.
Ivanka Šnajder, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi majhnosti slovenskega trga so slovenska podjetja nujno vezana na izvoz. Tako se morajo podjetja prilagoditi logističnim standardom na zunanjih trgih, tako na nabavni kot tudi prodajni strani. In vmes je seveda lastno poslovanje, kjer je izvedba sledljivosti lahko »nujno zlo« ali pa priložnost za doseganje konkurenčne prednosti. Podjetje Paloma d. d. večino svojega prihodka ustvari na zunanjih trgih, na katerih je pomemben dobavitelj higienskih papirjev. Uredba EU zahteva od vseh udeležencev v preskrbovalni verigi, da zagotovijo sledljivost in transportne enote označijo na predpisan način. Označevanje blaga so v večini primerov izvajali kupci po svojih željah in na lastne stroške. Kupci iz zahodne Evrope zahtevajo označevanje palet gotovih izdelkov z GS1 logistično nalepko in »grozijo«, da ne bodo prevzemali drugače označenih palet. Enake zahteve postavljajo tudi večji slovenski trgovci. Za zadovoljitev potreb kupcev podjetje pogosto pred nalaganjem na transportno sredstvo odstranjuje svoje interne oznake in označuje palete gotovih izdelkov po željah kupcev. Vse to pa vpliva na kakovost in odzivnost storitve kupcu. Namen in cilj diplomskega dela je predstaviti proces vpeljave logistične nalepke GS1 kot sredstva za enotno označevanje gotovih izdelkov za potrebe v celotni preskrbovalni verigi, z namenom izmenjave vseh potrebnih podatkov o izdelku. Pridobitve prenove procesa označevanja gotovih izdelkov pričakujemo na področju zniževanja stroškov, povečani kakovosti in odzivnosti storitve kupcu, postavitvi temeljev za načrtovanje proizvodnje in večji sledljivosti gotovih izdelkov znotraj podjetja. Poleg naštetih konkurenčnih prednosti predvidevamo, da bo prenova procesa označevanja gotovih izdelkov z logistično nalepko GS1 pomembno vplivala na pravočasno odkrivanje napak in odpoklic morebitnih neprimernih izdelkov.
Keywords: označevanje gotovih izdelkov, sledenje gotovih izdelkov, logistična nalepka GS1, logistični informacijski sistem, konkurenčna prednost.
Published: 03.06.2010; Views: 1846; Downloads: 216
.pdf Full text (2,27 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica