| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 27
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Analiza stanja zagotavljanja kakovosti v slovenskem višjem strokovnem izobraževanju
Tjaša Starčič, 2016, master's thesis/paper

Abstract: V magistrskem delu smo raziskovali stanje na področju zagotavljanja kakovosti na višjih strokovnih šolah v Sloveniji. Ugotavljali smo, katere pristope k zagotavljanju kakovosti na višjih strokovnih šolah poznajo in katere pristope v ta namen tudi uporabljajo. Raziskovali smo, kako odgovorni za kakovost ocenjujejo raven dosežene kakovosti svoje šole ter katere aktivnosti za izboljšanje kakovosti načrtujejo v prihodnjih petih letih. Cilj raziskave je bil tudi ugotoviti, kateri pristop k zagotavljanju kakovosti je najprimernejši za višje strokovne šole v Sloveniji. Zanimala nas je še razlika med javnimi in zasebnimi višjimi strokovnimi šolami v povprečni samooceni ravni kakovosti. V teoretičnem delu smo podrobneje predstavili pojma kakovost in odličnost ter pristope k zagotavljanju kakovosti, ki so na voljo na trgu. Izpostavili smo pristope, ki so, po izsledkih literature, najprimernejši za višje strokovne šole. V empiričnem delu navajamo rezultate raziskave, ki smo jo izvedli z anketiranjem višjih strokovnih šol v Sloveniji. Rezultati so pokazali, da se večina slovenskih višjih strokovnih šol zaveda pomena zagotavljanja kakovosti, zato ima vpeljan sistem kakovosti, ki je skladen z enim izmed modelov kakovosti. Ugotovili smo, da med javnimi in zasebnimi višjimi strokovnimi šolami ni razlike v samooceni ravni kakovosti, prav tako ni razlik v številu pristopov k zagotavljanju kakovosti, ki jih uporabljajo. Večina slovenskih višjih strokovnih šol uporablja model »Zahteve sistema vodenja kakovosti v višjih strokovnih šolah« in namerava v prihodnjih petih letih nadgraditi obstoječi sistem kakovosti z modelom odličnosti »Model odličnosti višjih strokovnih šol«. Višjim strokovnim šolam smo podali tudi smernice za nadaljnje korake pri izboljšanju kakovosti oziroma poti k odličnosti.
Keywords: kakovost. poslovna odličnost, management kakovosti, višje strokovno izobraževanje, sistemi in modeli za zagotavljanje kakovosti
Published: 17.10.2016; Views: 777; Downloads: 94
.pdf Full text (1,98 MB)

2.
VODENJE KAKOVOSTI IN AKREDITACIJE V ZDRAVSTVU
Rok Kolarič, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Teoretična izhodišča. Kakovost zdravstvene obravnave pomeni, da vsi, ki so vpeti v zdravstvo, strmijo k boljšim zdravstvenim izidom za paciente, večji uspešnosti delovanja sistema in k boljšemu razvoju strokovnjakov. Akreditacija je postopek, kjer zunanja institucija oceni, kako zdravstveni zavod izpolnjuje vnaprej pripravljene standarde kakovosti in varnosti. Namen diplomskega dela je predstaviti kakovost in sistem vodenja kakovosti v zdravstvu ter predstaviti razvoj in vzpostavitev sistema akreditacij bolnišnic v Sloveniji. V empiričnem delu smo raziskovali stališča zaposlenih o kakovosti v zdravstveni negi in seznanjenost z akreditacijo in namenom pridobitve le-te. Metodologija raziskovanja. Pri izdelavi teoretičnega dela smo uporabili deskriptivno metodo dela z analizo literature. Za izdelavo empiričnega dela je uporabljena kvantitativna metodologija raziskovanja. Anketni vprašalnik je vseboval 17 vprašanj zaprtega tipa in 2 vprašanji odprtega tipa ter 3 vprašanja polodprtega tipa. Raziskavo smo izvedli v eni izmed slovenskih splošnih bolnišnic v mesecu februarju 2015. Za izvedbo raziskave smo pridobili soglasje institucije. Rezultati. 97 % anketiranih meni, da izvajajo zdravstveno nego po sprejetih standardih, kar pomeni, da izvajajo kakovostno zdravstveno nego. 86 % anketiranih si želi več izobraževanj na temo kakovost v zdravstveni negi. 75 % anketiranih meni, da so dovolj seznanjeni s pomenom in potekom akreditacije v instituciji. Diskusija in zaključek. Zaposleni zagotavljajo kakovost tako, da imajo redne sestanke negovalnega tima, prav tako v veliki večini izvajajo zdravstveno nego po sprejetih standardih. Za zaposlene je zadovoljen bolnik najvišja vrednota, kar kaže, da se trudijo za kakovostno obravnavo vseh pacientov. Za kakovostno zdravstveno nego potrebujemo dovolj časa in ustrezno število zdravstvenega kadra. Zaposleni so zadovoljivo seznanjeni s samo akreditacijo in so tudi dobro seznanjeni s samim namenom pridobitve akreditacije. Akreditacija je tesno povezana s kakovostno zdravstveno obravnavo in je prinesla pozitivne učinke.
Keywords: kakovost, kazalniki kakovosti, standardi, akreditacija, akreditacijski sistemi.
Published: 13.07.2015; Views: 2324; Downloads: 658
.pdf Full text (1,40 MB)

3.
Sistem vodenja in zagotavljanje kakovosti pri izvedbi neporušitvene kontrole na velikem energetskem objektu
Klemen Hlebec, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Zagotavljanje kakovosti postaja vedno bolj pomembna stvar za vsako podjetje, saj zahteve po kakovosti bliskovito naraščajo, konkurenca med podjetji pa je prav tako vedno hujša. Zato je nujno potrebno zagotavljati kakovostne izdelke oziroma storitve. V diplomski nalogi sem obravnaval problematiko sistemov vodenja in zagotavljanja kakovosti pri izvajanju neporušitvenih kontrol. V teoretičnem delu naloge so pojasnjene osnove zagotavljanja kakovosti in sistemi vodenja kakovosti, v praktičnem delu pa je izvedena analiza zagotavljanja kakovosti na projektu. S pomočjo analize projekta sem prišel do ugotovitev, da je zagotavljanje in vodenje kakovosti poglavitnega pomena, za kakovostno izvedbo projekta po željah in zahtevah naročnika.
Keywords: Zagotavljanje kakovosti, sistemi vodenja, projekt, radiografska kontrola
Published: 17.10.2013; Views: 934; Downloads: 68
.pdf Full text (1,19 MB)

4.
SISTEMI VODENJA KAKOVOSTI IN POSLOVNA ODLIČNOST
Janez Pohleven, 2011, master's thesis/paper

Abstract: Sistemi vodenja kakovosti dandanes močno vplivajo na kakovost poslovnega procesa, ki je zelo pomemben element za vsako podjetje, ki hoče biti in ostati med uspešnimi v svoji panogi. S kakovostnim poslovanjem podjetja izpolnjujejo zahteve in potrebe deležnikov – predvsem odjemalcev, lastnikov, partnerjev, zaposlenih in družbe kot celote. V ta proces morajo biti vključeni vsi zaposleni v podjetju. Podjetja si pridobivajo konkurenčno prednost s certificiranimi standardi sistemov vodenja kakovosti, nekatera pa nadgradijo te certifikate še z različnimi modeli. Eden izmed modelov, ki zagotavlja celoten pregled poslovanja, je tudi Model poslovne odličnosti EFQM, ki temelji na devetih merilih, od katerih je pet dejavnikov in štirje rezultati. V podjetju Primat d.d. so se leta 2011 odločili za kandidaturo za nagrado-Priznanje Republike Slovenije za poslovno odličnost (PRSPO). Izvedli so samoocenjevanje z ocenjevalnim in vodstvenim orodjem RADAR, ki se uporablja pri ocenjevanju vlog za nagrado za odličnost EFQM. Predvsem zaradi posledic finančne in gospodarske krize je bilo v novo verzijo evropskega modela odličnosti – EFQM 2010 vgrajenih nekaj konceptualnih sprememb, predvsem v smislu povečane odgovornosti voditeljstva za sprejete odločitve, integritete in etičnosti poslovanja, spodbujanja ustvarjalnosti, učenja in inovativnosti ter uravnoteženja posameznih meril. Rezultati vrste znanstvenih raziskav so potrdili pozitivne učinke uporabe modelov odličnosti.
Keywords: sistemi vodenja kakovosti, kakovost, poslovna odličnost, model odličnosti EFQM, priznanje RS za poslovno odličnost, samoocenjevanje, Primat d.d.
Published: 27.10.2011; Views: 3651; Downloads: 735
.pdf Full text (1,93 MB)

5.
DODANA VREDNOST ISO 14001 IN ISO 9001 STANDARDA V PODJETJU MONTANA D.O.O.
Žiga Žibret, 2010, final seminar paper

Abstract: V delu diplomskega seminarja sta obravnavana standarda serije ISO 14001 in ISO 9001, kakor tudi dodana vrednost ISO standarda v podjetju Montana d.o.o.. Namen dela je prikazati zgoraj omenjena ISO standarda in dokazati ali zavrniti dodano vrednost standardov v zgoraj omenjenem podjetju. Prvi del je namenjen predstavitvi ISO standardov 14001 in ISO 9001, kakor tudi uporabi le teh. Drugi del diplomskega dela je namenjen predstavitvi podjetja Montana d.o.o. in uporabi zgoraj omenjenih ISO standardov v podjetju. Raziskano bo ali je podjetje dobro uvedlo standarda in ali so z njuno uporabo dosegli dodano vrednost. Podrobno bo predstavljeno delovanje omenjenih ISO standardov v podjetju. Pri koncu diplomskega seminarja bosta omenjena ISO standarda tudi ovrednotena s SWOT analizo, katera bo omogočila celovit pregled implementiranih standardov. V sklepu bodo postavljene teze sprejete ali zavrnjene. Navedeno bo tudi ali sta standarda ISO 14001 in ISO 9001 doprinesla dodano vrednost podjetju Montana d.o.o..
Keywords: ISO - Mednarodna organizacija za standardizacijo, SIST - Slovenski inštitut za standardizacijo, EN ISO 14001 - Sistemi ravnanja z okoljem, EN ISO 9001 - Sistem vodenja kakovosti, PDCA krog - Planiraj, Izvedi, Preveri, Ukrepaj, SWOT - Prednosti, Pomanjkljivosti, Priložnosti, Nevarnosti.
Published: 17.11.2010; Views: 3035; Downloads: 491
.pdf Full text (1,00 MB)

6.
Ocenjevalna analiza proizvodnega sistema : diplomsko delo
Aleš Dobaj, 1995, undergraduate thesis

Keywords: proizvodni sistemi, analiza poslovanja, kakovost, zagotavljanje kakovosti
Published: 26.07.2007; Views: 1758; Downloads: 0

7.
8.
9.
10.
Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica