| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UVEDBA SISTEMA ZA PODPORO UPORABNIKOM
Janez Mirtič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Veliko podjetij, ki nudi podporo uporabnikom, le-to izvaja ročno ali s pomočjo računalniških preglednic. V diplomskem delu je izveden postopek informatizacije podpore uporabnikom. S pomočjo modela informatizacije in analize obstoječih orodij je izdelana programska rešitev sistema za podporo uporabnikom. Rezultat naloge je programska rešitev sistema za sledenje napakam. Praktičen primer uporabe rešitve je prikazan na primeru aplikacije Helpdesk, ki jo uporablja Bolnišnica Golnik. Informatizacija sistema za podporo uporabnikom omogoča avtomatizacijo določenih procesov in izboljšuje izrabo človeških virov, ki se zaradi razbremenitve z administrativnimi procesi lahko učinkoviteje ukvarjajo s samim procesom reševanja določenih zahtev.
Keywords: sistem za podporo uporabnikom, sistem za sledenje težavam, model informatizacije, razvojno okolje, sistem za upravljanje s podatkovno bazo
Published in DKUM: 01.08.2012; Views: 1472; Downloads: 103
.pdf Full text (3,01 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica