| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 24
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA VINOGRADNIŠTVA RAMŠAK
Tomaž Ramšak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem se lotil teme celostne grafične podobe organizacije v teoriji in praksi. Tako je nastal izdelek, ki ga bomo v Vinogradništvu Ramšak uporabljali kot smerokaz v komuniciranju z javnostmi. S pomočjo prijatelja, grafičnega oblikovalca in art direktorja pri oglaševalski agenciji Pristop, Nenada Cizla je nastal nov logotip, simbol, barvna zasnova in tipografija. Izdelala sva etiketo za steklenice, vizitke, dopisni papir, kuverte, označevalne table, cenik, nalepke za avte, majice in ostali promocijski material. Sam sem med tem določil tudi politiko podjetja, filozofijo, cilje in vizijo Vinogradništva Ramšak. Prepričan sem, da bomo ob doslednem uporabljanju elementov na trgu uspešnejši in bolj prepoznavni. Logotip se mi zdi enostaven, lahko zapomljiv in berljiv, hkrati pa vsebuje tudi vse elemente, ki smo jih želeli vnesti. Tako simbol predstavlja domačijo, mogočno hišo pod vinogradi, ki nam bo pomagala graditi imidž Vinogradništva Ramšak kot velikekga, močnega predstavnika vrhunskih vin doma in v tujini.
Keywords: celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, imidž organizacije, simbolni identitetni sistem, poslanstvo, vizija, cilji, politika organizacije, blagovna znamka, slogan, javnosti, komunikacijski sistem, simbol in logotip, barve, črkopis, priročnik celostne grafične podobe.
Published: 08.07.2009; Views: 3699; Downloads: 747
.pdf Full text (1,37 MB)

2.
VPLIV SPREMEMBE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA KAPELA D.D. NA NJIHOVO POSLOVANJE
Tamara Rajk, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Celostna grafična podoba podjetja, ki je osrednja tema te diplomske naloge v poslovnem svetu vedno bolj pridobiva na pomenu. Do sedaj so vodstva podjetij v njej videla samo posredovanje osnovnih informacij o podjetju, niso se pa zavedala pravega pomena, ki ga ima celostna grafična podoba. Skrbno oblikovana celostna grafična podoba podjetja ali blagovne znamke le-to razlikuje od številnih konkurentov na trgu in »poskrbi« da se le-to kupcem vtisne v spomin. Zato se za njeno popolno spremembo ali pa samo posodobitev odloča vedno več podjetij. Podjetja si na ta način želijo zagotoviti večjo prepoznavnost in verodostojnost pri kupcih, ter boljše pozicioniranje na trgu. Podjetje Kapela d.d., ki ga obravnavamo v tem diplomskem delu, se je v preteklosti srečevalo z mnogimi težavami, ki so le-to pripeljale do slabega položaja na trgu, slabega imidža ter velikih finančnih težav. Takratno vodstvo je povsem zanemarilo številne konkurenčne prednosti, ki jim jih ponuja že sama lega njihovih vinogradov, bogata dolgoletna tradicija ter vinska klet okrogle oblike, ki je bila prva tovrstna v Sloveniji. Prav tako vodstvo podjetja ni vlagalo v razvoj novih vinskih sort temveč je večji del odprtega vina prodajalo konkurenci, ki pa si je tako z svojimi izdelki lahko pridobivala vedno večjo konkurenčno prednost. Podjetje pa je zanemarjalo tudi vključevanje v okolje, kar je prav tako vplivalo na slabšanje imidža podjetja in izgubo kupcev. Vlaganje v komunikacijska sredstva je bilo minimalno. Uporabljali so samo vizitke, poslikavo dostavnih vozil, ter logotip na dopisnem papirju in dobavnicah. Z menjavo vodstva v preteklem letu pa se je v podjetju Kapela d.d. marsikaj spremenilo. Novo vodstvo se poleg drugih sprememb, ki jih je podjetje potrebovalo dobro zaveda tudi pomena skrbno oblikovane celostne grafične podobe podjetja. Tako so v lanskem letu v sodelovanju z izbrano agencijo izoblikovali celostno grafično podobo, ki zajema vse pomembne elemente, s katerimi se podjetje želi predstaviti na trgu ter pri kupcih ponovno vzpodbuditi verodostojnost. To so cerkvica sv. Magdalene ter prikazano tradicijo kapelskih vinorodnih gričev. Zavezanost naravi pa so prikazali z izbiro rjave ter oker barve, ki predstavljata rodovitnost, ruralnost in prvinskost. Pomembena konkurenčna prednost, ki njihovim vinom zagotavlja žlahten okus je lega njihovih vinogradov Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in praktični del. Teoretični del zajema prvo, drugo in tretje poglavje. Poglavja predstavljajo definicije pojmov povezanih s celostno grafično podobo ki jih interpretirajo različni avtorji. Praktični del, ki zajema četrto, peto, šesto, sedmo in osmo poglavje pa se nanašajo na proučevano podjetje. Poglavja predstavljajo položaj podjetja v preteklosti in sedaj, ter postopek prenove celostne grafične podobe podjetja, na kateri podjetje gradi uspešno poslovanje v prihodnosti.
Keywords: blagovna znamka, imidž oz podoba podjetja, korporativna podoba podjetja, ugled podjetja, ime podjetja oz. blagovne znamke, simbol oz. logotip, slogan oz. pozicijsko geslo, črkopis in tipografija, barve, priročnik celostne grafične podobe.
Published: 27.11.2009; Views: 3257; Downloads: 449
.pdf Full text (634,28 KB)

3.
BARVA, RISBA IN KONTEKST FORMATA
Martin Pintar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava fenomen barve in vlogo risbe v kontekstu formata. Na podlagi teoretične vsebine diplomskega dela bo izvedena empirična rešitev konkretnega likovnega problema - v obliki konkretnih likovnih materializacij. Tako zastavljen koncept vključuje tudi razstavo slikarskih kompozicij, z namenom postaviti opazovalca v kontekst problematike, povezane s subjektivnim dojemanjem barve. Vsebina torej zajema tudi določitve metodologije praktične izvedbe slik lastnega likovnega projekta. Teoretična vsebina s konceptualno zasnovo projekta je namenjena opredelitvi likovnega problema upodobitve dematerializiranega stanja temeljne ploskve in do opredelitve neposrednega delovanja med barvo, risbo in formatom. Prav tako ta del vsebine raziskuje neposredne povezave med dematerializiranim stanjem, subjektivnim dojemanjem barve in razumevanjem simbolnih dimenzij, ki so imanentne sliki. Empirični cikel slik, ki je bil realiziran v okviru diplomskega dela, nudi kritični vpogled v konkretno rešitev likovnega problema dematerializiranega stanja slike. Na podlagi študija literature in praktičnih spoznanj sem z lastnim projektom deloval v smeri dematerializacije slikarske podobe in argumentirano sledil določitvi zveze in delovanja med barvo, risbo in formatom.
Keywords: modra barva, risba, format, temeljna ploskev, dematerializacija, monokromno slikarstvo, simbol.
Published: 11.02.2010; Views: 2961; Downloads: 229
.pdf Full text (1,44 MB)

4.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA ŽIHER, d.o.o.
Danijela Vesenjak, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opisuje celostno grafično podobo v podjetju Žiher d.o.o. Bistvo vsebine je: - predstaviti bistvo referenčnega trikotnika - opredeliti celostno grafično podobo - analizirati nastanek celostne grafične podobe podjetja Žiher - ugotoviti kakšno mnenje ima ciljna skupina o celostni grafični podobi podjetja Žiher Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V prvem delu diplomske naloge sem napisala uvod. V drugem delu sem predstavila celostno grafično podobo s teoretičnega vidika. V tretjem delu pa sem predstavila podjetje Žiher d.o.o. V današnjem času se mora sodobno podjetje zavedati, da je celostna grafična podoba zelo pomembna v vsakem podjetju. S prodorno celostno grafično podobo je podjetje bolj prepoznavno na trgu in ima prednost pred konkurenco.
Keywords: Ključne besede: referenčni trikotnik, identiteta podjetja, imidž podjetja, simbolni identitetni sistem, poslanstvo in vizija podjetja, simbol in logotip, celostna grafična podoba, priročnik celostne grafične podobe.
Published: 19.08.2010; Views: 2425; Downloads: 1154
.pdf Full text (1,43 MB)

5.
SNOVANJE KORPORATIVNE IN IZDELČNE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PTUJSKE KLETI
Mihael Cajnko, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Celostna grafična podoba je del simbolnega identitetnega sistema organizacije. Uspešen in učinkovit simbolni identitetni sistem organizacije temelji na strateško načrtovani in oblikovani realni identiteti organizacije. Ker si zunanji opazovalec na podlagi simbolnega identitetnega sistema ustvarja imidž o organizaciji, simbolni identitetni sistem predstavlja kritično vez med zunanjim opazovalcem in realno identiteto organizacije. Le kadar organizacija s svojim simbolnim identitetnim sistemom nepopačeno komunicira svojo realno identiteto in le kadar zunanji opazovalci komunicirane informacije interpretirajo na tak način, kot to organizacija želi, lahko govorimo o uspešnem prenosu informacije o identiteti organizacije do zunanjega opazovalca. Imidži, ki niso odsev realne identitete organizacije so kratkoročne narave saj na dolgi rok identiteta organizacije in njen imidž težita k ravnovesju. Uspešni in učinkoviti simbolni identitetni sistemi v katere spadajo tudi celostne grafične podobe organizacij morajo biti del tega ravnovesja. Diplomsko delo predstavlja projekt snovanja korporativne in izdelčne celostne grafične podobe Ptujske kleti. V skladu s teoretičnimi izhodišči na praktičnem primeru predstavlja celoten proces dela, ki zajema stopnje od raziskovalne faze pa vse do predstavitve konkretnih oblikovalskih zasnov primarnih in sekundarnih elementov obeh grafičnih podob.
Keywords: celostna grafična podoba, korporativna celostna grafična podoba, izdelčna celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, simbolni identitetni sistem organizacije, imidž organizacije, poslanstvo organizacije, vizija organizacije, filozofija organizacije, politika znamke, znamka izdelka, blagovna znamka, pozicijsko geslo, simbol in logotip, Ptujska klet, Pullus, vino, vinski trg.
Published: 19.08.2010; Views: 2338; Downloads: 242
.pdf Full text (6,30 MB)

6.
NERAZCEPNI BIKVADRATNI POLINOMI, KI SO RAZCEPNI PO POLJUBNEM MODULU p
Jasmina Kline, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je obravnavan problem razcepnosti bikvadratnih polinomov s celoštevilskimi koeficienti. V prvem poglavju so predstavljeni pojmi in rezultati s področja teorije kongruenc, ki so potrebni za nadaljnjo obravnavo. V drugem poglavju so vpeljani pojmi in rezultati s področja polinomov z racionalnimi koeficienti, v tretjem poglavju pa polinomske kongruence na množici vseh polinomov s celoštevilskimi koeficienti. Osrednji del diplomskega dela je namenjen obravnavi bikvadratnih polinomov, ki so nerazcepni v Z[x], vendar so razcepni po modulu p za vsako praštevilo p. V zadnjem poglavju so obravnavani taki nerazcepni bikvadratni polinomi, ki so razcepni po modulu n za vsako naravno število n>1.
Keywords: bikvadratni polinom, kongruenca, polinom, kvadratni ostanek, Legendrov simbol
Published: 18.11.2010; Views: 1536; Downloads: 153
.pdf Full text (880,27 KB)

7.
JERNEJEVO - VIZUALNO KOMUNICIRANJE
Uroš Duh, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Celostna grafična podoba je danes običajno osnova in začetek uspešnega razvoja vsakega podjetja, organizacije, festivala ali prireditve. Diplomsko delo je usmerjeno v oblikovanje konkretnega primera, razvoja celostne grafične podobe Jernejevo, katere prepoznavni in zaščitni znak je petelin. V teoretičnem delu smo definirali pojme vizualno komuniciranje, korporativno identiteto in vso terminologijo celostne podobe. Zakonitosti simbolov smo preučili skozi likovno teorijo, v okviru heraldike pa smo se srečali s prvim pojavljanjem petelina kot simbola v starih grbih. V praktičnem delu smo naredili analize obstoječih znakov, osnovna izhodišča za podobo, na koncu pa še priročnik celostne grafične podobe praznika Občine Šentjernej — Jernejevo.
Keywords: vizualno komuniciranje, korporativna identiteta, blagovna znamka, celostna grafična podoba, simbol, petelin, priročnik celostne grafične podobe
Published: 21.12.2010; Views: 11603; Downloads: 337
.pdf Full text (28,53 MB)

8.
KONCEPT ŽIVALI V KOSMAČEVI KRATKI PROZI
Branka Berdnik, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Ciril Kosmač je v slovenskem literarnem prostoru znan kot ploden pisec kratke proze, predvsem novel. Spada med socialnorealistične avtorje, ki v svoja besedila vnašajo elemente nove stvarnosti, ob tem pa počasi rušijo stare ekspresionistične vzorce. V arhaični svet tolminske pokrajine – ki je središče njegovih novel –postavlja zgodbe vaških posebnežev, čudakov, norčkov ter telesno in duševno prizadetih revežev, prek katerih odpira temeljna človekova vprašanja o sreči, življenju, lepoti, svobodi. V diplomskem delu z naslovom Koncept živali v Kosmačevi kratki prozi je obravnavana motivika in simbolika živali ter primere z izhodiščnim območjem živali. Kosmač v svoje novele vključuje vrste domačih živali, gozdnih in divjih živali, vrste ptic – bodisi domačih ali divjih ter tudi grde, nevarne in škodljive živali. Z nekaterimi izraža svoje hrepenenje po sreči, svobodi, z drugimi pa kot kritik pokaže tudi na težke socialne in duševne stiske, s kakršnimi se je moral spopasti Kosmačev človek na trdem slovenskem podeželju v času pred drugo svetovno vojno in neposredno po njej. Ob vstopanju živali v novele ter ob njihovem oblikovanju pa se razodeva pisateljev smisel za humor, ironija, celo groteska. Posebnost Kosmačeve proze pa se kaže tudi v njegovi občutljivosti za lepoto, dobroto ter etično moč. Pisateljeva zraslost z domačo pokrajino, navezanost na izročilo prednikov in zlitje s prvinskim življenjem vaškega posebneža so narekovale tudi živo ljudsko besedo ter mnogo ljudskih primer. Posebej z živalskimi primerami Kosmač poglobljeno okarakterizira svoje osebe ter jih s tem na drugačen, zanimivejši, slikovit, večinoma tudi bolj nazoren način prikaže in označi, z vsemi dobrimi in slabimi lastnostmi. Pri tem gre večkrat za negativno vrednotenje ali smešenje, s katerim ustvarja posebno vzdušje. Zaradi vseh uporabljenih primer pa je svet, ki nam ga želi prikazati Kosmač v svojih novelah, še posebej živ, slikovit in pester.
Keywords: Ciril Kosmač, žival, narava, motiv, simbol, primera.
Published: 04.07.2011; Views: 1674; Downloads: 294
.pdf Full text (642,67 KB)

9.
BARVA KOT VEČPLASTNI FENOMEN (KATARZIS PREKO BESED IN SLIK)
Maja Štefin, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom BARVA KOT VEČPLASTNI FENOMEN (KATARZIS PREKO BESED IN SLIK) je nastalo z namenom spregovoriti o psihofiziološkem vplivu in pomenu barv na človeka ter z namenom zaobjeti dobršen del širine barve kot likovnega elementa v slikarstvu, elementa notranje opreme namenskih prostorov in kot terapevtskega medija. Med samim raziskovanjem fenomena barve, sta me najbolj fascinirali “pomoč”, ki jo lahko nudimo prav preko barvnega medija v smislu terapije z barvo in samo t. i. očiščenje z barvo. Nadaljnje sem se osredotočila na barvno izražanje duševno bolnih slikarjev in diplomsko delo zaključila z intervjujem z g. Gorjupom ter katarzisom v besedi in sliki - v obliki lastnega razmišljanja o notranji osvoboditvi preko barv ter s predstavitvijo lastnih likovnih del ter njim vselej prisotnih poezij.
Keywords: barve, osebnost, simbol, terapija, katarzis, abstrakcije
Published: 02.04.2012; Views: 1206; Downloads: 326
.pdf Full text (2,53 MB)

10.
ANALIZA LOGOTIPOV DRUŽB Z OMEJENO ODGOVORNOSTJO IN MOŽNOST NJIHOVE POSODOBITVE
Ines Crkvenčić, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Družbe, ki so locirane na bolj obiskanih in vidnih mestih, s podobo svojega logotipa vplivajo na celosten vizualen vtis okolja, v katerem se nahajajo. V diplomskem delu smo analizirali logotipe družb, ki se nahajajo na eni izmed takšnih lokacij v Mariboru. Njihovo ustreznost iz vidika učljivosti, prepoznavnosti, razlikovalnosti, berljivosti in referenčnosti, smo preverili s spletnim anketiranjem širokega vzorca uporabnikov, različnega spola in starosti. Ugotovili smo, da respondenti obravnavanim logotipom pripisujejo srednje dobro vizualno ustreznost. Pomanjkljivosti so anketirani prepoznali predvsem v referenčnosti in razlikovalnosti. Navedli smo tudi možnosti posodobitve logotipov, pri čem smo izhajali iz teoretičnega dela naloge.
Keywords: logotip, simbol, tipografija, grafično oblikovanje
Published: 20.04.2012; Views: 7624; Downloads: 173
.pdf Full text (1,59 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica