| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uvedba računalniške podpore za potrebe vodenja servisa v podjetju Elesprom Inženiring d. o. o.
Matija Kralj, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes se na trgu pojavlja vedno večja konkurenca med podjetji. Za doseganje konkurenčnih prednosti mora podjetje nuditi tudi poprodajne storitve. Ena izmed najpogostejših poprodajnih storitev je servis ter garancija. Za organizacije je priporočljivo, da imajo čimvečji del svojega poslovanja podrpt z računalniškimi rešitvami. Za podporo vodenja servisa lahko podjetje računalniške rešitve samo izdela, jih najame ali kupi specifično za to funkcijo ali pa jih najame ali kupi kot del celovite računalniške rešitve. V kolikor podjetje še ne uporablja celovite rešitve je smiselno razmislitvi o uvedbi le te. V kolikor to predstavlja podjetju prevelik strošek se mora odločiti med najemom in izdelavo posamezne rešitve, če v organizaciji ni dovolj tehničnega znanja za izvedbo takšne rešitve je najbolj smiseln nakup ali najem že obstoječe.
Keywords: baze podatkov, informacijske rešitve, sistemi za upravljanje z bazami podatkov, servisni modul
Published: 23.11.2020; Views: 143; Downloads: 18
.pdf Full text (2,17 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica