| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 57
First pagePrevious page123456Next pageLast page
1.
Študentsko delo v luči nove zakonodaje
Tamara Pivec, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Tematika študentskega dela je že kar nekaj časa zelo privlačna in zanimiva, sploh v zadnjem času zaradi spremembe zakonodaje. Čeprav je na to in podobno temo narejenih že kar nekaj raziskav, diplomskih seminarjev in magistrskih nalog, jih na temo nove zakonodaje in njenih vplivov na vse udeležence (dijake, študente, delodajalce) ni prav veliko, zato sem se odločila, da vse to na novo proučim. S študentskim delom sem se srečala tudi v praksi, zato vem, s kakšnimi težavami smo se soočali v prejšnji in se soočamo v zdajšnji zakonodaji.
Keywords: študentsko delo, nova pravna ureditev zakonodaje študentskega dela, delodajalci, študentje, študentski servisi, dohodnina, koncesijska dajatev, prispevki za socialno varnost.
Published: 21.03.2018; Views: 669; Downloads: 75
.pdf Full text (1,03 MB)

2.
Rop na bencinskem servisu
Valerija Žnidaršič, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je raziskati področje ropov na bencinskih servisih ter ugotoviti kako je poskrbljeno za varnost na servisu samem. V današnjih časih namreč delodajalci dajejo prednost dobičku pred varnostjo ljudi, ki dobiček na nek način ustvarjajo. V diplomski nalogi je primer ropa ter anketni vprašalnik, s katerim smo raziskali mnenja zaposlenih o varnosti ter o tem kaj bi morali po njihovem mnenju nadrejeni izboljšati. Sklepamo lahko, da se ta vrsta kriminala vse bolj pojavlja, saj lahko v zadnjem času pogosteje zasledimo o ropih na bencinskih servisih. Glavni krivec za naraščanje nasilnega kriminala naj bi po mnenju strokovnjakov ter glede na policijsko statistiko bil kapitalizem sam ter gospodarska kriza, ki je pestila našo državo in prav zaradi tega se nekateri zatekajo k nasilnim dejanjem, da lahko s pomočjo nasilja pridejo do dobička za vsako ceno. Seveda, pa velikemu porastu ropov ne moremo pripisati samo temu. Vse več so na delu tudi različne skupine ljudi, predvsem iz Balkana, pojavljajo pa se tudi kriminalne skupine iz bogatejših držav severne Evrope (Boštic Voh, 2014). Rop lahko opredelimo kot tatvino lastnine z uporabo storilčeve sile ter ustrahovanja. Pri ropu je vedno prisotna žrtev, ki utrpi škodo ali ji le ta grozi. Roparji bencinske servise napadejo zaradi lahko dostopne gotovine v njihovih blagajnah, ki zaradi narave dela med poslovanjem ni tehnično varovana (Dvoršek, 2006).
Keywords: kazniva dejanja, ropi, tatvine, bencinski servisi, preprečevanje, preiskovanje, diplomske naloge
Published: 09.02.2017; Views: 1222; Downloads: 130
.pdf Full text (800,64 KB)

3.
LONGITUDINALNA ANALIZA IZVAJALCEV STORITEV IN ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV SPLETNEGA REFERENČNEGA SERVISA V KNJIŽNICAH
Apolonija Marolt Zupan, 2016, master's thesis

Abstract: Še ne dolgo nazaj je referenčni servis v knjižnicah predstavljal osebno interakcijo med knjižničarji in uporabniki, kjer so knjižničarji z uporabo osebnega referenčnega pogovora ugotavljali uporabnikove informacijske potrebe in nato poiskali primerne vire, s katerimi so pomagali uporabniku iskati odgovor na njegovo vprašanje. Kot dopolnilo klasičnim referenčnim storitvam so obstajale tudi referenčne storitve po telefonu. S prihodom interneta in s tem povezanih komunikacijskih poti so uporabniki naenkrat imeli dostop do knjižničnega gradiva, tudi kadar so bili zunaj prostorov knjižnice, zunaj mesta, zunaj države ali pa celo v drugem časovnem pasu. Večina knjižnic svojim uporabnikom že dalj časa ponuja svoje storitve preko interneta, vendar so v veliko primerih referenčne transakcije omejene le na e-pošto, kar pomeni, da so asinhrone. Zato so se nekatere med temi knjižnicami odločile, da referenčne storitve približajo uporabnikom preko spletnih referenčnih storitev v realnem času. To pa zahteva od knjižničarjev dodatne sposobnosti in veščine. Dober referenčni knjižničar se mora znati postaviti v vlogo uporabnika in iskanje odgovora na vprašanje uporabnika mu mora predstavljati izziv. Vzpostavitev učinkovitega usposabljanja za izvajanje spletnih referenčnih storitev se začenja s spoznavanjem elementov, ki so skupni tradicionalnim referenčnim storitvam, in elementov, ki se od njih razlikujejo. Takojšnja razjasnitev vprašanj zelo pomaga pri razumevanju uporabnikovih potreb in pridobivanju njegovega zaupanja. Znati poslušati uporabnika – razumeti njegove želje, čustva – je prav tako pomembno na spletu, kot tudi osebno, vendar pa je na spletu to veliko težje doseči. V magistrski nalogi smo opisali teoretična izhodišča ter prikazali potek vzpostavitve referenčnega servisa Vprašaj knjižničarja. Nato smo prikazali in analizirali rezultate enajstletnega delovanja servisa. Osredotočili smo se na statistiko njegove uporabe ter na rezultate anket; oboje predstavlja učinkovito orodje za določanje ukrepov, s katerimi je možno servis še izboljšati.
Keywords: spletni referenčni servisi, referenčne storitve, informacijska dejavnost, zadovoljstvo uporabnikov, Vprašaj knjižničarja
Published: 20.12.2016; Views: 760; Downloads: 90
.pdf Full text (1,79 MB)

4.
PRITISKI STRANK IZBRANIH RAČUNOVODSKIH SERVISOV Z PRIREJANJEM POSLOVNIH IZIDOV
Jožica Oprešnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: podjetje, pa naj bo to majhen samostojni podjetnik oziroma vsak drug gospodarski subjekt, mora imeti urejeno vodenje računovodstva. Glede na njihovo velikost ter sam obseg dela se gospodarski subjekti odločajo za notranje oziroma zunanje računovodstvo. Mirko in male gospodarske družbe se po večini odločajo za zunanje računovodstvo, ker so stroški računovodstva bistveno nižji. Vendar ni edini razlog za zunanje računovodstvo cena, veliko strank se odloča za računovodstvi servis na podlagi priporočil o njihovi strokovnosti, izkušenosti in raznolikosti v ponudbi. Vsak večji računovodski servis ima različni segment strokovnjakov za svoje področje, ki svoje kvalitete kažejo v praksi. Ogromno izkušenj izvira iz prakse, saj imajo računovodski servisi več izkušenj zaradi večjega števila različnih strank, tako po dejavnostih, velikosti in različnih načinov in pristopov poslovanja. Računovodski servisi ugotavljajo, da se pojavljajo vse večji pritiski in zahteve s strani strank po prirejanju računovodskih podatkov. Računovodje ta pritisk vse večkrat doživljajo kot pogoj, da stranko obdržijo, zato tudi za ceno preživetja njihovega podjetja takim željam ugodijo. Žal se ugotavlja, da je davčna in posledično tudi poslovna morala v Slovenji zelo slaba, razlogov za to je seveda veliko. Veliko podjetnikov z razočaranjem opazuje delovanje naše vlade, njihovih koruptivnih dejanj in si večino njih misli, zakaj bi jaz dal če oni ne. Večino podjetnikov je mnenja, da so stopnje obdavčitve previsoke in ne dovoljujejo gospodarskega razvoja, zato delno stvari preko različnih prirejanj jemljejo v svoje roke. Rešitev vidimo v povezavi računovodskih servisov, kot boj proti tovrstnim pritiskom. Servisi bi se morali dogovoriti, da tovrstnih dejanj za stranke pod nobenim pogojem ne bi izvajali, oziroma bi jih izvajali v čim manjši meri. Na ta način bi tudi preprečili strah računovodskih servisov, da bi stranka zamenjala servis z namenom, da mu bodo v novem računovodskem servisu zagotovili željni rezultat. Dejstvo pa je, da bo davčna utaja obstajala tako dolgo, kot bodo obstajale davčne obveznosti. Lahko pa bistveno pripomoremo k njihovemu zmanjšanju, z boljšo davčno moralo ter upoštevanjem poklicne etike računovodij. Računovodstva v podjetju ne smemo dojemati kot nujno zlo, ki ne pripomore k dodani vrednosti podjetja. Temveč prav kot njegovo dodano vrednost, saj računovodja razpolaga z zakladnico podatkov, ki lahko pripomorejo k boljšemu poslovanju podjetja in pripeljejo k boljšim poslovnim rezultatom.
Keywords: računovodski servisi, prirejanje poslovnih izidov, davčna disciplina, pritiski
Published: 26.09.2016; Views: 628; Downloads: 59
.pdf Full text (1,47 MB)

5.
Varovanje bencinskih servisov
Klemen Belak, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili varovanje bencinskega servisa, ki obsega požarno varovanje, protivlomno varovanje, varovanje v primeru ropa, videonadzor, povezavo z VNC centrom, ter delo varnostnika v primeru intervencije na objektu. Pri izvajanju varovanja na bencinskem servisu je zelo pomembno, da je le-to v skladu z veljavno zakonodajo, ki velja v Republiki Sloveniji. V diplomski nalogi je predstavljen Zakon o varstvu pred požari, Zakon o zasebnem varovanju, ter Zakon o varovanju osebnih podatkov. Predstavljena sta tudi pravilnika o požarnem redu in požarnem varovanju. Poleg tega pa je predstavljen tudi Pravilnik o tehničnih zahtevah za gradnjo in obratovanje postaj za preskrbo motornih vozil z gorivi. Opisali smo bencinske servise na splošno, način njihovega delovanja in način varovanja le-teh. Podrobno smo opisali trenutno stanje varovanja ter problematiko v zvezi z njim. Predstavili smo različna kazniva dejanja, ki jih storilci vršijo na bencinskih servisih. Podrobno smo razdelili različne sisteme varovanja in jih opisali. Predstavili smo tudi primer tehničnega varovanja na bencinskem servisu. Za konec pa smo podali svoje predolge za izboljšavo varnosti na bencinskih servisih.
Keywords: bencinski servisi, varovanje, tehnično varovanje, diplomske naloge
Published: 17.05.2016; Views: 1550; Downloads: 187
.pdf Full text (1,34 MB)

6.
Premoženjska kazniva dejanja na bencinskih servisih v Sloveniji
Sara Korpič, 2016, master's thesis

Abstract: K premoženjskim deliktom sodijo različna protipravna prisvajanja tujih stvari, ki prinašajo storilcem premoženjsko korist, oškodovancem pa premoženjsko škodo in le izjemoma niso motivirana s pridobitvijo premoženjske koristi. Maloprodajne trgovine na bencinskih servisih ponujajo urejeno zunanjost, možnost hitrih nakupov, ustrežljive in prijazne prodajalce, raznoliko izbiro prodajnega blaga ter razne ugodnosti pri nakupih, od kartic in točk ugodnosti, do popustov in dodatnih ugodnih storitev. Vse te ugodnosti postavljajo prodajalne v tveganje, da bodo žrtve raznih premoženjskih kaznivih dejanj, od tatvin in goljufij pa vse do ropov in vlomov. Varnostnih tveganj se nikoli ne da v celoti odpraviti, lahko jih poskušamo le omiliti in nadzorovati, poleg tega tveganja niso nikoli povsem stalna, ampak se spreminjajo pod vplivom različnih notranjih in zunanjih dejavnikov. So torej sestavni del poslovnih tveganj trgovine kot ene izmed gospodarskih dejavnosti. Zaradi tega je analiza kriminalitete po našem mnenju zelo pomemben dejavnik, ki pripomore policiji, da se lahko uspešno odziva na vse izzive, ki jih predstavlja ta proučevani problem. Kot cilj raziskave smo želeli ugotoviti, katere oblike premoženjske kriminalitete na bencinskih servisih v Sloveniji so najpogostejše, kateri dnevi v tednu, ure v dnevu ter regije in mesta v Sloveniji so problematične ter na podlagi vseh ugotovitev pripraviti predloge za boljšo preventivo. S pomočjo orodja ArcGIS smo lokacije kaznivih dejanj vnesli na zemljevide in analiza je izpostavila problematičnost največjih slovenskih občin (Ljubljana, Maribor, Celje, Kranj, Koper, Domžale) in skoraj ponavljajoči se vzorec kriminalitete v obdobju 2008-2013 glede na vrsto premoženjskega kaznivega dejanja.
Keywords: kazniva dejanja, kriminaliteta, premoženjska kriminaliteta, tatvine, ropi, goljufije, storilci, bencinski servisi, varovanje, preprečevanje, kartiranje kriminalitete, magistrska dela
Published: 13.05.2016; Views: 1764; Downloads: 174
.pdf Full text (1,60 MB)

7.
8.
STANJE JAVNIH RADIOTELEVIZIJSKIH SERVISOV V BIH
Admir Alagić, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Mediji so se, v državah postsocialističnega sistema, soočali z različnimi izzivi pri vzpostavitvi demokratičnega medijskega sistema. Velik izziv pri tem prehodu je bil vzpostavitev javnih RTV servisov, ki bi bili brez vplivov političnih struktur. Proces splošne demokratizacije v BiH je bil otežen zaradi vojne, ki se zgodila v začetku devetdesetih let. Dediščino vojne je predstavljala globoka etnična in teritorialna razdelitev prebivalstva, po kateri se je država razdelila na entitete. Na osnovi teh etničnih razdelitev, se je ustvarjal tudi medijski sistem. Tako danes v BiH obstajajo trije javni RTV servisi, ki služijo promociji nacionalnih interesov posameznih etničnih skupin. Zaradi politizirane družbe in prisotnosti občutka ogroženosti nacionalne identitete etničnih skupin, so javni RTV servisi zelo dovzetni za politične vplive in s svojim delovanjem prispevajo k še večjem razvoju nestrpnosti in nerazumevanja med različnim etničnimi skupinami v BiH.
Keywords: javni RTV servisi, neodvisnost medijev, regulatorna agencija, politični vplivi, mediji v BiH
Published: 25.09.2013; Views: 1134; Downloads: 70
.pdf Full text (1,70 MB)

9.
Varovanje bencinskih servisov brez osebja : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
Aleš Žibert, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili celotno varovanje bencinskega servisa brez osebja, ki zajema požarni alarmni sistem s sistemom avtomatskega gašenja in gasilniki začetnih požarov, protivlomni alarmni sistem, video nadzorni sistem, prenos podatkov v varnostno-nadzorni center (v nadaljevanju VNC), delo varnostnika operaterja v VNC in intervencijo varnostnikov na objektu. Pri varovanju je zelo pomembno, da se vse opravlja v skladu z veljavno zakonodajo, ki je sprejeta v Republiki Sloveniji. V diplomski nalogi je predstavljena zakonodaja s področja požarnega varovanja (Zakon o varstvu pred požarom, Pravilnik o požarnem redu, Pravilnik o požarnem varovanju, Pravilnik o pregledovanju in preizkušanju vgrajenih sistemov aktivne požarne zaščite), zakonodaja s področja zasebnega varovanja, ki ga ureja Zakon o zasebnem varovanju, in Zakon o varstvu osebnih podatkov, ki se nanaša na področje videonadzora. Predstavljen je tudi Pravilnik o tehničnih zahtevah za gradnjo in obratovanje postaj za preskrbo motornih vozil z gorivi, kar se nanaša na bencinske servise brez osebja. Opisali smo varovanje bencinskega servisa brez osebja, ki je varovan s protipožarnim sistemom podjetja Zarja, s stabilno gasilno napravo za samodejno gašenje podjetja Bonpet, protivlomnim javljanjem in video nadzorom, vezanim v VNC zasebne varnostne službe prek grafičnega nadzornega centra (GNC). Iz VNC intervenirajo ob sproženem alarmu na varovanem bencinskem servisu. S skupno alarmno centralo nadzorujemo tudi vsa magnetna stikala za javljanje vloma na točilnih mestih, hrambi gotovine, kjer so kasete za gotovino, in vhodna vrata v tehnološki objekt. Za preprečitev vlomov v točilna mesta, kjer so vgrajene kasete za gotovino, je zelo pomembna primerna mehanska zaščita.
Keywords: bencinski servisi, varovanje, tehnično varovanje, primeri, diplomske naloge
Published: 15.05.2013; Views: 1942; Downloads: 401
.pdf Full text (1,93 MB)

10.
PRENOVA PROGRAMSKE REŠITVE ZA PODPORO SERVISNE DEJAVNOSTI
Nataša Krenkar, 2013, undergraduate thesis

Abstract: SAP ERP velja za svetovno najbolj vsestransko in prilagodljivo programsko opremo, ki nam z odprto tehnološko platformo omogoča združevanje tako SAPovih in seveda tudi drugih sistemov. Prav združevanje je bistvo povečevanja učinkovitosti programske podpore podjetju. S pomočjo vseh prednosti, ki nam jih SAP v osnovi nudi, lahko podpremo in povežemo tudi tiste dele našega procesa s programskimi paketi, ki ne spadajo v SAP produkte. SAP NetWeaver nam omogoča, da obstoječo informacijsko infrastrukturo obogatimo z novimi možnostmi na relativno cenovno in časovno dostopen način. Rezultati pa so seveda izboljšanje kakovosti, krajšanje časovnih rokov in boljša preglednost nad delovanjem celotnega poslovnega sistema.
Keywords: SAP, SAP NetWeaver, WEB servisi, mikrodistribucija
Published: 10.05.2013; Views: 875; Downloads: 52
URL Link to full text

Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica