1.
PROJEKT UVAJANJA CRM REŠITVE V PODJETJENatalija Vinšek, 2012, undergraduate thesis
Abstract: Konkurenca je vsak dan večja in podjetja iščejo različne načine kako dobiti svoje mesto na trgu. To vodi v dejstvo, da želijo podjetja v današnjih dneh vedeti vse o svojih strankah in njihovih potrebah. Če strankam ne ponudimo kaj zanimivega, bodo odšli h konkurenci. CRM rešitve so programi, ki nam omogočajo, da shranimo velike količine pridobljenih podatkov o naših strankah.
Če želimo imeti CRM rešitev, jo moramo najprej uvesti v podjetje. Toda, pred tem je potrebno poznati nekaj opredelitev o sami CRM rešitvi in kako nam lahko pomaga pri našem poslovanju, posebej pri prodaji, trženju, servisu in podpori.
Na žalost je veliko projektov uvedbe neuspešnih. To je zaradi prepričanja podjetja, da je dovolj, če pokličemo uvajalca in mu prepustimo delo. Vendar moramo prispevati svoj del tudi mi. Najprej moramo spremeniti poslovne procese, da bodo ustrezali novi CRM rešitvi, nato prepričati zaposlene, zakaj je nova CRM rešitev boljša. Prepričati se moramo, da je dovolj vključen tudi menedžment in so tudi oni seznanjeni s podrobnostmi uvedbe. To so le nekateri dejavniki, ki nam pomagajo k uspešni uvedbi.
Za učinkovitejše uvajanje je veliko ponudnikov CRM rešitev razvilo svoje metodologije za uvajanje le-teh. Te metodologije se lahko uporabijo kot okvir za uvedbo vsake nove CRM rešitve in pomagajo zmanjšati možnost neuspešne uvedbe.
Keywords: CRM, CRM rešitev, upravljanje odnosov s strankami, prodaja, trženje, servis in podpora, stranke, metodologija uvajanja, uvedba CRM, Maximizer CRM, Sure Step, Catalyst, ASAP metodologija.
Published in DKUM: 17.12.2012; Views: 3457; Downloads: 427
Full text (903,50 KB)