| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
TEKALNE SPOSOBNOSTI PET IN POL LET STARIH OTROK
Jolanda Dvoršak, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu z naslovom Tekalne sposobnosti pet in pol let starih otrok sem v teoretičnem delu predstavila model motorike in senzomotoričnih sposobnosti otrok ter pomen splošne telesne vzdržljivosti. Slednja je pomembna človekova funkcionalna sposobnost in hkrati tudi osnova za zdrav razvoj otroka. V delu so povzeta dognanja o hoji in teku, ki vplivata na razvijanje vzdržljivosti, ter o samem vzdržljivostnem teku. Predstavljena je tudi problematika v zvezi s testira-njem vzdržljivosti otrok. V empiričnem delu raziskave sem preverjala tekalne sposobnosti pet in pol let starih otrok obeh spolov, tako da sem merila pretečeni čas in frekvenco srca pred, med in po 1000-metrskem vzdržljivostnem teku ter jih primerjala z referenčnimi rezultati raziskave dr. Rajtmajerja. Zbrane podatke sem podala v tabelah in jih grafično prikazala. Izračunala sem tudi deskriptivne statistične para-metre za oba spola in opravila analizo dobljenih podatkov ter slednje med seboj primerjala. Na podlagi rezultatov raziskave sem zaključila, da otroci obeh spolov zmorejo v tem starostnem obdobju preteči 1000 m v dokaj kratkem času med 6 in 10 minutami s povprečnim pulzom 199 pri dečkih in 201 pri deklicah ob koncu teka. To pomeni, da so sposobni večminutnih aerobnih obremenitev v obliki vzdržljivostnega teka in hitre vrnitve pulza na raven pred obremenitvijo.
Keywords: Ključne besede: model motorike, senzomotorične sposobnosti, vzdržljivost, hoja in tek
Published: 08.04.2011; Views: 2294; Downloads: 472
.pdf Full text (404,65 KB)

2.
Senzomotorične sposobnosti in telesne značilnosti strokovnih delavcev vrtca
Polona Kugonič, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Senzomotorične sposobnosti in telesne značilnosti strokovnih delavcev vrtca je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili motorični razvoj človeka, razvoj živčnega sistema, nadzor gibanja, motorične sposobnosti in spretnosti, telo in njegove značilnosti. Na koncu tega poglavja so predstavljene tudi nekatere dosedanje raziskave in ugotovitve, ki se navezujejo na vsebino naše diplomske naloge. V empiričnem delu pa so predstavljeni rezultati raziskave o povezavi senzomotoričnih sposobnosti in nekaterih telesnih razsežnosti strokovnih delavcev vrtca. V raziskavo smo vključili 33 strokovnih delavk Vrtca Anice Černejeve Celje. Uporabili smo kavzalno-neeksperimentalno metodo raziskovanja. Podatke smo pridobili s kvantitativno tehniko, in sicer s pomočjo štirih senzomotoričnih testov ter z analizo bioimpedance telesa. Ugotovili smo, da se med strokovnimi delavkami vrtca ne pojavijo statistično značilne razlike med njihovimi izmerjenimi telesnimi značilnostmi in senzomotoričnimi sposobnostmi. Ugotovili smo tudi, da se med nekaterimi telesnimi razsežnostmi in senzomotoričnimi sposobnostmi pokaže močnejša povezava. Predvsem se je to izkazalo za povezave med posameznimi senzomotoričnimi testi in odstotkom telesne maščobe.
Keywords: Senzomotorične sposobnosti, strokovni delavci vrtca, telesne značilnosti, nadzorovanje gibanja, vrtec.
Published: 27.09.2018; Views: 242; Downloads: 85
.pdf Full text (613,36 KB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica