1. Predstavitev javnega komunalnega podjetja na mednarodnem sejmu - porajajoča se tržna niša na trgu Evropske unije : diplomsko deloBranimir Meško, 2003, undergraduate thesis Keywords: javno podjetje, javne službe, predstava, komunala, sejmi, strategija trženja, tržno planiranje, podjetje, aktivnosti, multimedia, mediji, mednarodni trg, povezanost, empirične raziskave, čistilne naprave, oskrba, Evropska unija, enotni trg, regionalizem, mednarodne ekonomske integracije, dežele, Slovenija, mednarodne primerjave, lokalna skupnost, lokalna samouprava, organiziranost Published: 28.09.2007; Views: 3551; Downloads: 204
Full text (1,32 MB) |
2. Sejemska dejavnost v Sloveniji po vstopu v EU - primer podjetja Celjski sejem : diplomsko deloBogdan Vovk, 2004, undergraduate thesis Keywords: sejmi, dejavnost, razstave, predstava, razvoj, svet, Evropa, Evropska unija, EU, internacionalizacija, mednarodne primerjave, vodenje, planiranje, mednarodno podjetje, mednarodni trg, cilj, podjetje, organiziranost, Slovenija, aktivnosti, strategija, strategija trženja Published: 12.09.2007; Views: 2392; Downloads: 191
Full text (887,43 KB) |
3. Načrtovanje nastopa podjetja Impol d.d. na mednarodnem sejmu aluminijske industrije : diplomsko deloKsenija Erker, 2005, undergraduate thesis Keywords: sejmi, tržno planiranje, trženje, marketing, komuniciranje, mednarodna trgovina, aktivnosti, prostor, razstave, predstava, razvojni projekti, internacionalizacija, podjetje, aluminij, kovinska industrija, cilj, planiranje, ideje, razvoj, projekti, razvojna strategija, izvršba, trg Published: 28.09.2007; Views: 2310; Downloads: 133
Full text (1005,95 KB) |
4. Strategija promocije podjetja Celjski sejem d.d. in primerjava z nemškim sejmom : diplomsko deloAnita Maruša, 2005, undergraduate thesis Keywords: sejmi, dejavnost, razstave, predstava, razvoj, trženje, marketing, marketinški splet, marketing mix, komuniciranje, promocija, tržna analiza, Nemčija, internacionalizacija, mednarodne primerjave, planiranje, mednarodno podjetje, cilj, podjetje, organiziranost, Slovenija, aktivnosti, strategija, strategija trženja Published: 28.09.2007; Views: 2382; Downloads: 270
Full text (555,38 KB) |
5. Načrtovanje nastopa podjetja Unior na mednarodnih sejmih in razstavah : diplomsko deloAndrej Jernejšek, 2005, undergraduate thesis Keywords: sejmi, razstave, predstava, izdelki, proizvodi, informacije, planiranje, mednarodno podjetje, internacionalizacija, mednarodni trg, cilj, podjetje, kovinska industrija, orodja, jeklarska industrija, organiziranost, Slovenija, Nemčija, aktivnosti, strategija, strategija trženja Published: 28.09.2007; Views: 1515; Downloads: 38 |
6. Strateški načrt promocije družbe Mehano na mednarodnih sejmih : diplomsko deloIrena Kozlovič Kocjančič, 2005, undergraduate thesis Keywords: sejmi, razstave, strateško planiranje, mednarodni trg, predstava, promocija, družbe, izdelki, proizvodi, informacije, komuniciranje, marketinški splet, marketing mix, planiranje, mednarodno podjetje, internacionalizacija, mednarodni trg, cilj, podjetje, otroci, igre, orodja, organiziranost, Slovenija, Nemčija, aktivnosti, strategija, strategija trženja Published: 28.09.2007; Views: 2235; Downloads: 149
Full text (902,17 KB) |
7. Upravljanje prireditve na primeru podjetja BSH Hišni aparati, d.o.o. : diplomsko deloMartin Korošec, 2005, undergraduate thesis Keywords: sejmi, gospodinjski aparati, bela tehnika, izdelki, blagovne znamke, dejavnost, politika izdelka, razstave, predstava, razvoj, trženje, marketing, marketinški splet, marketing mix, komuniciranje, promocija, projekti, planiranje projektov, izvršba, planiranje, mednarodno podjetje, cilj, podjetje, organiziranost, Slovenija, aktivnosti, strategija, strategija trženja Published: 28.09.2007; Views: 1618; Downloads: 294
Full text (709,15 KB) |
8. Načrtovanje sejemske predstavitve podjetja Neocont na mednarodnih sejmih : diplomsko deloNeda Dolžan, 2006, undergraduate thesis Keywords: podjetje, zasebno podjetje, sejmi, razstave, predstava, komuniciranje, mednarodno trženje, informacije, planiranje, internacionalizacija, mednarodni trg, cilj, kovinska industrija, trgovinsko podjetje, organiziranost, Slovenija, aktivnosti, strategija, strategija trženja Published: 28.09.2007; Views: 2302; Downloads: 187
Full text (778,47 KB) |
9. ANALIZA SEJEMSKEGA NASTOPA PODJETJA MERUS D.O.O.Anita Židov, 2009, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo predstavili sejemsko predstavitev, kot orodje marketinškega komuniciranja. Danes je na tržišču vedno bolj ostra konkurenca, zato morajo podjetja znati svoje proizvode oziroma storitve dobro predstaviti potencialnim odjemalcem. Sejmi so se uveljavili kot najprimernejša oblika direktnega komuniciranja med podjetji in njihovimi odjemalci. Sejem je tudi mesto, kjer se lahko podjetja seznanijo s konkurenčnimi ponudniki, novimi tehnologijami in pristopi k prodaji.
Iz tega vidika je še posebej pomembno biti inovativen, z univerzalnimi pristopi k prodaji, kar pa zahteva dolgo in temeljito pripravo. Ključno je, da si še pred sejemskim nastopom določimo jasne cilje, ki nas vodijo kot rdeča nit skozi nastop na sejmu, kot tudi pri samih posejemskih aktivnostih. Ti cilji ne pomenijo samo dobrih prodajnih rezultatov, temveč tudi skrb za postavitev in ohranjanje dobre podobe podjetja ter temeljito analizo konkurence.
Predstavili smo pomen udeleževanja na sejmu Graf&Pack podjetja Merus, ki je eden vidnejši slovenskih ponudnikov strojne opreme v grafični industriji. Za njih je ta oblika marketinškega komuniciranja najpomembnejša, saj gre za zelo specializirano panogo, kjer se srečajo s praktično vsemi potencialnimi odjemalci na enem mestu
Keywords: pospeševanje prodaje, specializirani sejmi, priprava na sejem, posejemske aktivnosti Published: 17.02.2010; Views: 2020; Downloads: 195
Full text (1,82 MB) |
10. NAČINI PRIDOBIVANJA KADROV V ORGANIZACIJAHBojana Gričnik, 2009, undergraduate thesis Abstract: Okolje in razmere, v katerih poslujejo podjetja, jih delajo vse bolj odvisne, ne samo od materialnih, finančnih virov, tehnologije ampak tudi od dobrih, sposobnih in izobraženih zaposlenih. Zaradi tega se morajo podjetja vse bolj prilagajati spremembam v okolju ter potrebam sodobnega poslovanja.
Eden ključnih dejavnikov za uspešnost podjetja je ustrezno usposobljen in kvaliteten kader. Zaradi tega podjetja veliko pozornost v današnjih težkih časih namenjajo pridobivanju kadrov. Kader morajo izbirati na ustrezen in preudaren način, saj se zavedajo, koliko jih lahko stane, v kolikor je kader neustrezen. Izbor neustreznega kadra jih ne samo ogromno stane, lahko tudi ogrozi uspešnost poslovanja podjetja.
Zaradi tega se podjetja pri izboru kadra, vse bolj poslužujejo različnih načinov pridobivanja kadrov, saj le tako pridobijo najustreznejši kader.
Za pridobivanje vodilnega in visokokvalificiranega kadra se vse bolj poslužujejo storitev zasebnih kadrovskih agencij, saj so določene posebej specializirane za to vrsto kadra.
Strokovno usposobljen kader za posamezna področja lahko pridobijo na zaposlitvenih sejmih, še posebej sejmih, ki jih organizirajo posamezne fakultete. Ti sejmi tudi omogočajo, da se podjetje predstavi kot delodajalec, in vzbudijo zanimanje za to vrstno izobraževanje.
Za pridobitev ustreznega kadra, se podjetja zadnjih nekaj let vse bolj poslužujejo interneta. E-kadrovanje, kot ga imenujemo, zajema, pridobivanje kadrov preko zaposlitvenih portalov, lastnih kadrovskih portalov posameznega podjetja, spletnega portala Zavoda Republike Slovenije za zaposlovanje. Prednosti pridobivanja kadrov z e-kadrovanjem so v bistveno manjših stroških v primerjavi z ostalimi oblikami kadrovanja, prihranku časa, zaradi hitrejšega pretoka informacij med podjetjem in iskalci zaposlitve, ter administrativnih nalog. Keywords: kader, načini pridobivanja kadrov, e-kadrovanje, zasebne kadrovske agencije, zaposlitveni sejmi Published: 09.12.2009; Views: 2678; Downloads: 654
Full text (476,48 KB) |