| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRAVNI VIDIKI E-MARKETINGA
Vesna Gostenčnik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi so predstavljeni nekateri pravni vidiki e-marketinga. Zanimala nas je pravna podlaga, ki se nanaša na vstop tržnika v spletno okolje, specifično v okolje z informacijsko komunikacijskimi orodji. Prvi del opredeljuje nekatere osnovne pojme, ki se dotikajo tega področja. Osrednji del naloge izhaja iz samega začetka tržnikove e-marketinške dejavnosti: iz registracije njegove dejavnosti na podlagi Standardne klasifikacije dejavnosti (SKD) in vstopa v digitalno okolje, pri čemer mora tržnik registrirati domeno in urediti vsebino spletne strani z vidika avtorskega prava. Zadnji del naloge predstavlja ureditev tržnega raziskovanja ter pravne vidike oglaševanja tržnika, vključujoč vidike pridobivanja osebnih podatkov uporabnika interneta.
Keywords: e-marketing, domena, spletna stran, avtorsko pravo, oglaševanje, samoregulativa, komercialna pošta, osebni podatki
Published: 15.12.2009; Views: 2465; Downloads: 198
.pdf Full text (812,19 KB)

2.
PRIMERJALNA REKLAMA PO SLOVENSKEM IN NEMŠKEM PRAVU
Janja Hadalin, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Namen bralca je seznaniti s pojmom primerjalne reklame, njeno pravno ureditvijo, oblike primerjalne reklame, praktični primeri, sankcije v primeru kršitev pogojev. diplomsko delo se nanaša na ureditev primerjalne reklame pri nas in v Nemčiji.
Keywords: konkurenca, nelojalna konkurenca, primerjalna reklama, oglaševanje, samoregulativa, varstvo potrošnikov.
Published: 22.12.2010; Views: 2310; Downloads: 427
.pdf Full text (403,04 KB)

3.
ETIKA V OGLAŠEVANJU
Mateja Bračko, 2011, final seminar paper

Abstract: Oglaševanje je vsekakor eden najboljših načinov za komuniciranje z možnimi odjemalci. Z oglaševanjem lahko dosežemo veliko število ljudi in jim tako prenesemo želeno sporočilo. To lahko dosežemo s pomočjo različnih medijev, kot so televizija, radio, časopisi, revije, plakati, itn. Glavni elementi oglasa so naslov, slika, besedilo, logotip in slogan. Veliko oglaševalcev pogosto uporablja za osrednjo sliko prav figuro otroka in za marsikoga je to moralno in etično sporno. Kljub urejeni zakonodaji in uveljavljenem Slovenskem oglaševalskem kodeksu še velikokrat zasledimo kakšen oglas, ki je etično sporen. Najbolj sporni so seveda tisti, kjer nastopajo otroci in oglašujejo zanje neprimerne izdelke. Največji problem se dogaja ravno pri zakonodaji, ki je urejena preveč ohlapno. Etika je nekaj, kar zahteva pošteno ravnanje tako v poslovnem svetu kot tudi v zasebnem življenju, tako da menimo, da oglaševalci ne bi smeli zlorabljati zaupanja mladih in njihove neizkušenosti z namenom, da bi zaslužili.
Keywords: oglaševanje, oglas, mediji, otroci, mladostniki, etika, etično poslovanje, etične dileme, zakonodaja, slovenski oglaševalski kodeks, samoregulativa
Published: 25.11.2011; Views: 1760; Downloads: 323
.pdf Full text (1018,22 KB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica