| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
STRATEGIJA TRŽENJA STORITEV PODJETJA RUSKI SVET
Primož Svetec, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V tem delu smo raziskovali možnosti trženja poučevanja ruskega jezika in prevajanja na slovenskem trgu. Domnevamo, da je slovenski trg dovolj velik za prodajo storitev poučevanja ruščine in prevajalskih storitev. Da pa bi našo domnevo lahko potrdili in začeli s podjetniško potjo, pa smo določali in raziskovali interne in eksterne dejavnike podjetja Ruski Svet, d.o.o., ter poskušali dognati, kaj pravzaprav motivira kupca k nakupu omenjenih storitev. Osredotočali smo se na različne prijeme, s katerimi kupca motiviramo k nakupu, in ugotavljali, s kakšnimi trženjskimi prijemi jih pravzaprav prepričati. Da smo vse to lahko raziskali, smo segmentirali trg in opravili različne analize, tako SWOT kot PEST. Opravili smo tudi anketo in ugotavljali, ali so nove priložnosti tiste, ki kupca motivirajo k učenju novega tujega jezika. Na koncu te naloge smo vse zaznane, analizirane in ugotovljene dejavnike združili v predlog rešitve. V predlogu smo nato izbrali oz. oblikovali ustrezno strategijo za trženjski pristop, ki bo omogočil dobro prodajo storitev podjetja Ruski Svet. Ustvarili smo strategijo nekakšnega »blitzkriega«, torej hitrega zavzemanja trga, tako da se obstoječa konkurenca ne bi mogla pripraviti na pravočasen odziv.
Keywords: strategija, trženje, ruski svet, poučevanje, prevajanje
Published: 30.01.2013; Views: 1027; Downloads: 50
URL Link to full text

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica