1.
Strateški marketinški načrt za izdelek podjetja xJan Ošlak, 2021, undergraduate thesis
Abstract: Živimo v obdobju digitalizacije in globalizacije. Podjetja se iz dneva dan večajo in na novo ustanavljajo. Zaradi tega število konkurentov na posameznih trgih iz dneva v dan povečuje. Podjetja, ki želijo biti uspešna na dolgi rok, morja vse več sredstev vlagati v strateško načrtovanje in vedeti kaj bo jutri in ne kaj je danes.
V teoretičnem delu je podrobneje opisan proces strateškega načrtovanja marketinga. Zajeli smo najpomembnejše faze: strateška analiza, strateška diagnoza, strateško načrtovanje in izdelava strateškega marketinškega načrta.
V praktičnem delu smo izdelali marketinški načrt ta podjetje v povezavi z njihovim izdelkom. Podjetje Struc Muta, kmetijska mehanizacija s svojo blagovno znamko Struc Muta prodaja izdelke male kmetijske mehanizacije. V praktičnem delu so predstavljene prednosti in slabosti podjetja ter priložnosti in nevarnosti, ki se navezujejo na notranje in zunanje okolje podjetja.
Keywords: Ključne besed: strateški marketing, strateško načrtovanje marketinga, kmetijska mehanizacija, rotacijski mulčer
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 1637; Downloads: 307
Full text (1,68 MB)