| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
UPORABA REZERVACIJSKEGA SISTEMA SIBOOK V PODJETJU KOMPAS, D.D.
Polona Kiseljak, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi nastopa podjetje Kompas v dveh vlogah: kot organizator potovanj in turistična agencija. Organizatorji potovanj tvorijo distribucijsko verigo in delujejo kot pomemben člen med turističnimi ponudniki in turističnimi agencijami. Potovalne agencije sledijo jasno izraženemu protokolu prodaje – najprej vzpostavijo odnos s stranko, raziščejo njene potrebe, predstavijo proizvod ter poskrbijo, da se odjemalec zaveže k nakupu. Turistični portali predstavljajo novo prodajno orodje, katerega namen je preko interneta ponuditi ustrezne vsebine različnim ciljnim skupinam gostom. Informacijski sistem Sibook se uporablja za spremljanje finančnih, kadrovskih in drugih tokov znotraj podjetja Kompas ter za vodenje internih problemov, kot so evidenca prostih kapacitet, prevozov in drugih turističnih storitev. Prednosti, ki si jih prinaša celovit informacijski sistem SiBook, so: - boljša dostopnost in razpoložljivost podatkov, - boljši nadzor nad podatki, - večja podatkovna usklajenost in zanesljivost, - manjša odvisnost med programi in podatki, - manjši stroški razvoja programov, - manjši stroški vzdrževanja programov. Sistem podjetju Kompas omogoča boljšo preglednost celotnega poslovanja, s tem pa mu zagotavlja hitro odzivnost na spreminjajoče se tržne razmere, kar predstavlja konkurenčno prednost. Koristi uporabe programa sta boljša koordinacija oziroma usklajevanje delovanja in možnost oblikovanja več alternativ potovanj. Slabost sistema pa je, da vključuje le potovanja, počitnice in izlete, ki so v katalogih, potovanj po meri in izobraževalnih tečajev pa ne.
Keywords: informacijski sistem Sibook, turistična agencija, organizator potovanj, informacijski sistem v turizmu, računalniški rezervacijski sistem, globalni distribucijski sistem.
Published: 03.11.2011; Views: 1788; Downloads: 215
.pdf Full text (3,17 MB)

3.
UPORABA REZERVACIJSKEGA SISTEMA ORS V TURISTIČNIH AGENCIJAH
Nastja Tamše, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Uporaba interneta v turističnih agencijah pri trženju turističnih storitev ima vse večji pomen. Rezervacijske sisteme so razvile letalske družbe in hotelirska podjetja. Omogočajo hiter vpogled v proste zmogljivosti in njihovo rezervacijo. Ker se ljudje vedno bolj odločajo za rezervacijo svojih počitnic preko spleta, mora vsaka turistična agencija posebej poskrbeti, da je konkurenčna. V teoretičnem delu diplomskega seminarja smo opredelili razvoj in vrste rezervacijskih sistemov ter njihovo uporabnost v turizmu. Spoznali smo, da so rezervacijski sistemi z razvojem računalniške tehnologije na trgu prisotni že dalj časa, in opredelili njegove podsisteme. Rezervacijski sistem ORS je razdeljen na štiri podsisteme. Glede na zahteve strank agencije uporabijo ORS IBE Basic ali ORS IBE Individual, kjer prvi program ponuja osnovne funkcije, drugi pa turističnim agencijam omogoča, da si prikaz storitev uredijo po svojih zahtevah, skladno s spletno stranjo. ORS Smart je na voljo vsem agencijam, je glavni podsistem, z njegovo pomočjo se oblikujejo rezervacije storitev. Glavni del naloge predstavlja prikaz treh rezervacij v sistemu ORS. Prikazali smo rezervacijo storitev »letalo + hotel«, »potovanja/izleti« in »dvosmerne letalske karte«. Uporabnik s pomočjo preglednih ikon poišče storitev glede na destinacijo, termin, trajanje potovanja, število oseb, odhodno letališče, tip storitve, prehrano in kategorijo namestitve. Funkcija »dodatne možnosti iskanja« se izkaže zelo uporabna, v kolikor ima stranka posebne želje.
Keywords: posredovanje turističnih storitev, uporaba interneta v turističnih agencijah, računalniški rezervacijski sistem, rezervacijski sistem ORS, prikaz rezervacij turističnih aranžmajev.
Published: 27.11.2012; Views: 1120; Downloads: 108
.pdf Full text (2,14 MB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica