| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Razvoj avtomatskih sistemov za naročanje v restavracijah
Andraž Ješe, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je bil izdelati mobilno in spletno rešitev za gostinske obrate, ki bi strankam omogočala samostojno naročanje. Rešitvi imata podobno strukturo in omogočata naročanje hrane in pijače, klicanje natakarja ter pošiljanje zahtevka za plačilo. Rešitvi sta bili izdelani na način prototipnega razvoja. Za razvoj mobilne rešitve smo uporabili okolje Android Studio, kjer smo uporabljali programski jezik Java. Za razvoj spletne rešitve smo uporabili Wordpress, kjer smo uporabljali HTML, CSS in JavaScript. Pri obeh sistemih smo strežnik simulirali s pomočjo orodja XAMPP, ki nam je omogočil tudi uporabo baze podatkov. Po testiranju rešitev smo izvedli SWOT analizo ter na njeni osnovi sistema primerjali ter poiskali možne izboljšave za prihodnji razvoj.
Keywords: avtomatski sistem, naročanje, razvoj sistemov, restavracije, QR-koda
Published in DKUM: 17.10.2023; Views: 359; Downloads: 38
.pdf Full text (3,39 MB)

2.
Analiza odvisnosti obiska restavracije marche mövenpick maribor od vremenskih vplivov
Klavdija Pačnik, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se osredotočili na poslovanje restavracij. Analizirali smo nekatere dejavnike, ki vplivajo na uspešnost njihovega poslovanja. Osredotočili smo se predvsem na kakovost storitev, logistiko nabav v restavraciji in pa na zniževanje stroškov. V praktičnem delu smo se poglobili v poslovanje Restavracije Marché Mövenpick Maribor. Analizirali smo dobavo, optimalno razporejanje zaposlenih ter s pomočjo raziskave analizirali odvisnost med vremenom in obiskom restavracije. V sklepu pa smo zapisali glavne ugotovitve raziskave ter podali predloge za nadaljnje poslovanje restavracije Marché Mövenpick Maribor.
Keywords: kakovost storitev, poslovanje restavracije, logistika nabav, zniževanje stroškov, vpliv vremena
Published in DKUM: 07.01.2019; Views: 1075; Downloads: 82
.pdf Full text (1,41 MB)

3.
Koncept Zero Waste v hotelu
Andreja Dremelj, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Zaradi želje, da bi znižali negativen vpliv na okolje in poslovali racionalno in trajnostno smo se uprli na koncept Zero Waste. Po preučitvi obstoječega stanja smo preko smernic koncepta Zero Waste in primerov dobrih praks drugih hotelov raziskali, kako bi le te lahko vključili v naše delovanje in okolje.
Keywords: Zero Waste hoteli in restavracije, trajnostni – zeleni turizem, zmanjševanje količin odpadkov, zamenjava izdelkov za enkratno uporabo
Published in DKUM: 19.11.2018; Views: 1524; Downloads: 118
.pdf Full text (1,21 MB)

4.
Aplikacija android Najbližja restavracija
Klemen Uršič, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V okviru diplomske naloge smo izdelali aplikacijo za operacijski sistem Android. Namen aplikacije je, da nam poišče najbližje restavracije ter nam jih prikaže. Ker dandanes velikokrat, ne vemo, kam bi se odpravili na kosilo, nam aplikacija pri tem pomaga, saj nam pove, kje se restavracija nahaja in vse informacije o njej. Na osnovi tega izberemo restavracijo, ki nam je najbližja ali najbolj všeč. Aplikacija je bila narejena v programskem jeziku Kotlin, ki je najnovejši jezik v razvojnem okolju Android Studio.
Keywords: android, mobilna aplikacija, programski jezik Kotlin, restavracije
Published in DKUM: 08.11.2018; Views: 1666; Downloads: 158
.pdf Full text (1,57 MB)

5.
PREDLOG VKLJUČITVE RAŠKEGA GRADU V TURISTIČNO PONUDBO OBČINE
Alenka Frangež, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu z naslovom »Predlog vključitve raškega gradu v turistično ponudbo občine« smo raziskovali možnosti za čim bolj zanimivo in smiselno rabo gradu v turistične namene. Podali smo predloge za ureditev grajske restavracije, kavarne in slaščičarne, vinske kleti, manjšega hotela in dnevnega programa dobrega počutja, s katerimi bi občina na gradu pridobila pozitivne vplive kot so povečani prihodki, nova delovna mesta, prenovljena infrastruktura, izboljšana in nova ponudba storitev. Diplomsko delo je razdeljeno na štiri poglavja. Uvod opisuje problem in področje raziskovanja, osnovne teze in trditve. V nadaljevanju smo navedli predpostavke, omejitve in metode raziskovanja, ki smo jih uporabljali pri raziskovanju problema. Drugo poglavje predstavi pojme kultura in kulturna dediščina, podeželski turizem ter predstavi gradove v turizmu in njihovo usodo na Slovenskem. V tretjem poglavju najprej na kratko predstavljamo grad Rače in njegovo preteklost ter sedanjost. Predstavljena je sedanja turistična infrastruktura, naravna in kulturna dediščina v občini ter narejena analiza razvojnega načrta za Rače. V tem poglavju smo izvedli še primerjalno presojo, kjer smo med seboj primerjali dva hotela, urejena v gradovih: slovenski Hotel Grad Otočec***** in avstrijski Falkensteiner Schlosshotel Velden*****. Za izbrano temo naslova smo naredili še SWOT analizo, kjer smo poiskali prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti predloga vključitve gradu v turistično ponudbo občine. Polega tega smo v tem poglavju izvedli tudi ovrednotenje ankete, ki je prav tako bila ena izmed raziskovalnih metod, s katero smo pridobili pomembne informacije o možnostih in željah anketirancev glede naših predlogov. Podane predloge smo tudi analizirali in podali predloge za njihovo ureditev. Zadnje poglavje, četrto in sklepno, je namenjeno kratkemu povzetku celotne diplomske naloge. Utemeljene so zastavljene trditve, predpostavke in cilji.
Keywords: V diplomskem delu z naslovom »Predlog vključitve raškega gradu v turistično ponudbo občine« smo raziskovali možnosti za čim bolj zanimivo in smiselno rabo gradu v turistične namene. Podali smo predloge za ureditev grajske restavracije, kavarne in slaščičarne, vinske kleti, manjšega hotela in dnevnega programa dobrega počutja, s katerimi bi občina na gradu pridobila pozitivne vplive kot so povečani prihodki, nova delovna mesta, prenovljena infrastruktura, izboljšana in nova ponudba storitev.
Published in DKUM: 31.08.2012; Views: 2038; Downloads: 308
.pdf Full text (1,39 MB)

6.
NASLEDSTVENE ZNAČILNOSTI DRUŽINSKIH PODJETIJ: PRIMER GOSTINSKIH PODJETIJ V SPODNJEM PODRAVJU
Boris Prevolšek, 2012, master's thesis/paper

Abstract: Družinska podjetja imajo v Sloveniji in svetu pomembno gospodarsko vlogo, ki se nenehno povečuje in je v današnjem času gospodarske krize še posebej pomembna. V družinskih podjetjih predstavlja kritično obdobje predvsem urejanje nasledstva, ki ga opredeljujemo kot prenos lastništva v tesni povezavi s prenosom vodstva, saj po podatkih prehod v drugo generacijo preživi le tretjina družinskih podjetij, mnoga družinska podjetja pa propadejo, ko jih prevzame druga generacija. V aplikativnem delu magistrske naloge smo ugotovili, da na območju Spodnjega Podravja v gostinski dejavnosti I56.101 (restavracije in gostilne) prevladujejo družinska podjetja. Na podlagi intervjujev z lastniki desetih družinskih gostinskih podjetij smo med drugim ugotovili, da je starostna struktura lastnikov podjetij visoka, zato se bo v naslednjih nekaj letih kar sedem od desetih podjetij soočilo z nasledstvom. Večina trenutnih lastnikov ima v načrtu, da bodo po predaji še vedno neformalno prisotni v podjetju, a le v smislu svetovanja in pomoči naslednikom. Ker Spodnje Podravje sodi med slabše razvite slovenske regije, z visoko stopnjo brezposelnosti, sta uspešen prehod gostinskih družinskih podjetij na naslednjo generacijo in njihov nadaljnji razvoj še toliko bolj pomembna za razvoj območja.
Keywords: Podjetje, nasledstvo, Spodnje Podravje, restavracije in gostilne.
Published in DKUM: 24.05.2012; Views: 2114; Downloads: 258
.pdf Full text (572,41 KB)

7.
LOJALNOST ODJEMALCEV MARCHE RESTAVRACIJ V SLOVENIJI
Polonca Cugmas, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času se podjetja vse bolj zavedajo, da je njihov uspeh na trgu odvisen od spoštovanja in lojalnosti odjemalcev, ki si jo zagotavljajo z vrhunskimi izdelki in storitvami. Le odjemalec, ki je nad zaznano kakovostjo izdelka ali storitve navdušen, saj preseže njegova pričakovanja, je zadovoljen odjemalec. Zadovoljen odjemalce se tako odloči za ponovni nakup in priporoča podjetje, saj je manj občutljiv na ponudbo konkurence. Že 5% rast stopnje lojalnosti lahko podvoji dobičkonosnost podjetja, zato so lojalni odjemalci neprecenljiva vrednost za vsako podjetje, sploh na trgu zaostrene konkurence. Lojalnost prinaša številne prednosti in koristi (dobiček iz prodaje, dobiček iz zmanjšanja operativnih stroškov in dobiček iz dajanja priporočil) za njeno doseganje pa se je potrebno ves čas truditi. Treba jo je spremljati z meritvami, redno opravljati podrobne raziskave, ki odkrijejo pomanjkljivosti in vzroke nelojalnosti, skratka podjetje se mora poglobiti v odnose z odjemalci na vseh ravneh vodstva, saj bodo takšni odnosi izgrajeni na zaupanju in bodo vodili k dolgoročnemu odnosu in posledično k večjemu uspehu podjetja. V diplomski nalogi smo na podlagi teoretičnih izhodišč opredelili zadovoljstvo, lojalnost in storitve. Preučili različne komponente lojalnosti (zadovoljstvo, zadržanje in priporočila) ter njihovo medsebojno vplivanje na lojalnost odjemalcev. V empiričnem delu, smo s pomočjo pridobljenih podatkov ankete, ki smo jo izvedli med odjemalci podjetja Marche v Sloveniji, preverjali trenutno stanje pomembnosti in zadovoljstvo odjemalcev s posameznimi elementi ponudbe ter na osnovi tako pridobljenih podatkov izračunali lojalnost s pomočjo indeksa lojalnosti odjemalcev. Ugotovili smo, da ima podjetje Marche v Sloveniji večino zelo zadovoljnih in zadovoljnih odjemalcev, ki se redno vračajo v restavracijo in jo priporočajo svojim prijateljem, sorodnikom in znancem, kar vodi do visoke lojalnosti njihovih odjemalcev. Na lojalnost odjemalcev najbolj vplivajo naslednji elementi ponudbe: svežina izdelkov, preglednost ponudbe ter notranja urejenost objekta. Najmanjši vpliv na lojalnost odjemalcev pa imajo cene, število parkirnih prostorov ter informacije o objektu na poti do njega.
Keywords: Zadovoljstvo, pričakovanja, zaznave, nezadovoljstvo, zadržanje odjemalcev, priporočila odjemalcev, lojalnost odjemalcev, indeks lojalnosti odjemalcev, zadovoljstvo in lojalnost, dobičkonosnost, storitve, Marche restavracije.
Published in DKUM: 09.05.2011; Views: 2867; Downloads: 280
.pdf Full text (4,61 MB)

Search done in 0.2 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica