| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 12
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Ureditev turistično rekreacijskega centra Gramoznica v občini Duplek : magistrsko delo
Maks Mavri, 2023, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obravnava območje gramoznice v občini Duplek. Lokacija se nahaja na podeželju z veliko potenciala za razvoj turizma. Iz teh razlogov so na območju predvideni naslednji objekti: spa center, restavracija, tržnica, izposojevalnica koles in kajakov ter apartmaji. Takšna programska vsebina bi Dupleku pripomogla k turističnemu razvoju, ustvarila nova delovna mesta, vire dohodka ter razlog za zaščito okolja.
Keywords: Duplek, gramoznica, turizem, kajak, apartma, restavracija, tržnica, nasip, Drava, spa
Published in DKUM: 04.10.2023; Views: 440; Downloads: 116
.pdf Full text (102,32 MB)

2.
Filozofija restavracije Tri lučke in njena prepoznavnost v turizmu
Nika Prevodnik, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Gastronomija predstavlja pomemben del turistične ponudbe destinacije in je eden izmed temeljnih načinov spoznavanja načina življenja in kulture krajev, ki jih obiskujemo. V Posavju se nahaja naša raziskana restavracija, restavracija Tri lučke, katere filozofija kuhinje temelji na pristnosti okusov, ki povezujejo tradicionalnost in lokalnost s pridihom modernosti. Prav tako so prisotni na različnih področjih turizma, kar smo v raziskavi opredelili kot eno izmed njihovih konkurenčnih prednosti na turističnem trgu. Z namenom analizirati prepoznovanost Treh lučk med prebivalci Posavja, smo izvedli anketni vprašalnik. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo ugotovili, da Posavci, ki so sodelovali v raziskavi, Trem lučkam kot turistično-kulinarični atrakciji v Posavju pripisujejo velik pomen, saj jih več kot tretjina Tri lučke šteje kot eno izmed pomembnejših atrakcij v Posavju. Velika večina je Tri lučke obiskala že vsaj enkrat v življenju, nekateri jo obiščejo tudi večkrat letno ali celo mesečno. V diplomskem delu smo opravili tudi polstrukturirana intervjuja z restavracijo Tri lučke in gostilno Repovž, kateri smo spraševali o vključevanju ter vpetosti v lokalno turistično ponudbo. Gostilna Repovž je bila izbrana, ker si z našo primarno restavracijo Tri lučke delita zelo podobno filozofijo gostilne in hrane. Po opravljeni raziskavi smo naredili še primerjavo z gostilno Repovž, pri kateri smo ugotovili, da sta si kuhinji zelo podobno in da ima gostilna Repovž kar nekaj konkurenčne prednosti zaradi svoje samooskrbne kmetije in domačih izdelkov z domačega vrta. Pripravili smo tudi nekaj priporočil za izboljšavo ponudbe Treh lučk in njihovo povezanost z lokalno skupnostjo in lokalno ponudbo. S predlogi smo temeljili predvsem na trajnosti v okoljskem (»zero waste«) in družbenem pomenu (povezovanju turističnih deležnikov v Posavju).
Keywords: gastronomija, gostinstvo, kulinarični turizem, Posavje, restavracija Tri lučke
Published in DKUM: 25.11.2021; Views: 781; Downloads: 105
.pdf Full text (2,04 MB)

3.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA RESTAVRACIJE MAK
Vesna Horvat, 2013, master's thesis

Abstract: Podjetje, ki želi ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, mora z okolico uspešno komunicirati. Zato je ključnega pomena, da si zastavi uresničljiv načrt marketinškega komuniciranja. S potrošniki je namreč potrebno vzpostaviti dialog, ki mora biti učinkovit in dolgotrajen, ki temelji na zaupanju med obema stranema in prinaša zadovoljstvo tako potrošniku kot ponudniku. Magistrsko delo je posvečeno preučevanju marketinškega komuniciranja restavracije Mak v Mariboru. Sama naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi del zajema teorijo s področja marketinškega komuniciranja, predstavljene so osnove marketinškega komuniciranja, poseben poudarek pa je na njegovih orodjih. Na kratko je orisana tudi gostinska dejavnost. V raziskovalnem delu so navedeni rezultati anketnega vprašalnika in predstavljen je načrt marketinškega komuniciranja restavracije Mak.
Keywords: marketinško komuniciranje, orodja marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, restavracija Mak, gostinska dejavnost
Published in DKUM: 16.03.2021; Views: 1591; Downloads: 108
.pdf Full text (921,82 KB)

4.
Ustanovitev in politika podjetja jelše d. o. o.
Sabina Štuhec, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Za uspešnost podjetja je pomembno, da poznamo ustanovitvene korake, se pravilno odločimo o pravnoorganizacijski obliki, pravilno oblikujemo politiko podjetja in zapišemo strategije za razvoj. Diplomski projekt smo začeli z ustanovitvijo podjetja, kjer smo predstavili pomembne korake in se osredotočili na pravnoorganizacijsko obliko − družbo z omejeno odgovornostjo ter predstavili pogoje za opravljanje izbrane dejavnosti. Potem smo zapisali ustanovitveno in razvojno vizijo na podlagi lastne ideje o podjetju. Teoretično smo opredelili politiko podjetja, metode oblikovanja politike podjetja in strategije. Na podlagi lastne ideje smo s pomočjo raziskovalno-prognostičnih procesov zapisali politiko podjetja. Opisali smo idejo o podjetju Jelše, d. o. o. in na podlagi strateškega planiranja opredelili strateške možnosti in potenciale ter zapisali strategije podjetja Jelše, d. o. o. Na koncu smo z analizo SWOT proučili priložnosti, nevarnosti ter prednosti in slabosti celotnega podjetja.
Keywords: ustanovitev podjetja, politika podjetja, gostilna, restavracija, družba z omejeno odgovornostjo
Published in DKUM: 16.03.2020; Views: 1214; Downloads: 156
.pdf Full text (1,94 MB)

5.
ARHITEKTURNO URBANISTIČNA ZASNOVA AVTOBUSNE POSTAJE SLOVENJ GRADEC
Grega Pečolar, 2017, diploma project paper

Abstract: Projektna naloga predstavlja arhitekturno rešitev novo zasnovane avtobusne postaje v Slovenj Gradcu, ki je programsko razčlenjena na tri dele. Prvi – teoretični del se nanaša predvsem na lokacijo in problematiko obstoječega stanja. V nalogi so podani tudi referenčni primeri za primerjavo, ter izhodišča za zasnovo nove avtobusne postaje. V drugem delu projektnega dela se teoretični del prikaže s pomočjo načrtov, ter programskih shem.
Keywords: arhitektura, urbanizem, avtobusna postaja, kavarna, restavracija, pisarna, Slovenj Gradec, jeklena konstrukcija
Published in DKUM: 29.08.2017; Views: 1666; Downloads: 257
.pdf Full text (59,86 MB)

6.
PRAVOPISNE IN SLOVNIČNE NEDOSLEDNOSTI V JEDILNIH LISTIH IZBRANIH HOTELSKIH RESTAVRACIJ
Jernej Ferk, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Nobeno besedilo ni imuno na jezikovne napake. Javna besedila naj bi bila jezikovno neoporečna. To velja za vse vrste javnih besedil, še posebej za jedilne liste, ki so ogledalo vsake restavracije, njen prvi stik z gostom, ki naj bi bil tako na željo gosta kot gostitelja brezhiben in brez napak. Realna podoba je, žal, pogosto drugačna, nasprotna: vsak jedilni list, ki smo ga obravnavali v diplomskem delu, vsebuje pravopisne in slovnične nedoslednosti. Jedilni listi predstavljajo pisno ponudbo v gostinstvu, ki je pomemben del turizma, s tem pa tudi javnega življenja. Knjižna slovenščina je na področju gostinstva še posebej izpostavljena vdorom tujk. Večina poimenovanj jedi in načinov priprave izvira iz tujih jezikov, predvsem francoskega, v današnjem času pa veliko izrazov prevzemamo iz angleščine. Jezikoslovci ugotavljajo, da prevzemanje tujk v naš jezik ne poteka po enem pravilu, ampak je prepuščeno ustvarjalcem besedila. Odnos gostincev do knjižnega jezika je ena od tem diplomskega dela tako v teoretičnem kot empiričnem delu. Nezainteresiranost odgovornih gostincev za slovenski jezik in njihova slaba srednješolska podlaga poznavanja jezika puščata sled v jedilnih listih, ki so polni nedoslednosti; raba knjižnega jezika pa je po egoističnem prepričanju gostincev v njihovo zadostno poznavanje slovnice izredno površna. Rezultat, ki ga vse te okoliščine pustijo v jedilnih listih, je gostom moteč.
Keywords: Pravopisna nedoslednost, slovnična nedoslednost, jedilni list, hotel, restavracija, gost, vodja.
Published in DKUM: 12.08.2016; Views: 1481; Downloads: 163
.pdf Full text (1,87 MB)

7.
Odprtje ribje restavracije : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Matjaž Lupše, 2010, undergraduate thesis

Keywords: turizem, gostinska storitev, restavracija
Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 3816; Downloads: 75
URL Link to full text

8.
VODENJE GOSTINSKIH OBRATOV
Gregor Plohl, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem primerjal razlike pri vodenju različnih tipov obratov, kot so domača gostilna, italijanska restavracija in restavracija. Raziskoval sem, ali je vodenje v obratih, katere ciljna skupina so premožnejši odjemalci, bolj specializirano. Na izbranem vzorcu gostinskih obratov sem dokazal, da prihaja do razlik. Vodenje poteka na maksimalno dveh nivojih (vrhovni menedžment podjetja in vodja kuhinje oziroma strežbe), razlike pa se seveda pojavljajo tudi v obratih, kjer imajo na videz podobno organizacijsko strukturo. Zanimalo me je tudi, kakšne so razlike med vodenjem podjetja v gostinstvu v primerjavi z drugimi panogami in ali je potrebno, da ima vodja gostinskega obrata izkušnje z delovanjem v panogi, ali pa so dovolj samo vodstvene (menedžerske) sposobnosti in znanje. Mnenja tujih avtorjev o tem so deljena, a vseeno prevladuje prepričanje, da so potrebni poznavanje in izkušnje s področja gostinstva. Moje mnenje, do katerega sem prišel skozi raziskovanje ugotovitev različnih avtorjev in po razgovoru z menedžerji gostinskih obratov je, da so izkušnje s področja gostinstva zelo pomembne, vendar je še veliko bolj pomembno, da ima menedžer sposobnost vodenja in motiviranja zaposlenih ter načrtovanja poti razvoja organizacije kot celote. Funkcije menedžmenta predstavljajo za vodje gostinskih obratov pomembno orodje pri njihovem delu in zagotavljanju uspešnosti poslovanja. Planiranje, organiziranje, kadrovanje, vodenje in kontroling so aktivnosti, ki jih menedžerji izvajajo različno pogosto. Nekatere uporabljajo, kot sami radi rečejo, »po potrebi«, spet druge (vodenje) predstavljajo njihove vsakodnevne zadolžitve. Gostinstvo v Sloveniji po mojem mnenju še zmeraj predstavlja zanimivo poslovno priložnost. Res pa je, da so se razmere tudi v tej panogi zaradi trenutnih razmer v gospodarstvu zelo zaostrile. Zaradi gospodarske krize in spremembe navad odjemalcev se morajo gostinski obrati nenehno prilagajati, da ohranjajo svoj položaj na trgu. Po moji oceni so vodje v izbranih obratih dokazali, da se z veliko truda in premišljenim delovanjem še zmeraj da poslovati uspešno.
Keywords: Menedžment, vodenje, gostinski obrat, restavracija, planiranje, kadrovanje, organiziranje, kontroling
Published in DKUM: 24.01.2012; Views: 3644; Downloads: 1328
.pdf Full text (696,89 KB)

9.
IDEJNA ZASNOVA IN VIZUALIZACIJA DRAVSKIH PLOVIL
Valentina Urbančič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo zajema idejno zasnovo in vizualizacijo plovil različnih namembnosti, kar poteka skozi začetne korake zbiranja idej do končnega upodabljanja. Skozi poglavja spoznamo sestavo in namene plovil, bistvo koncepta ter postopke in načine modeliranja. Pred pričetkom zbiranja in udejanjanja idej, so predstavljeni primeri plovil, ki služijo kot prikaz obstoječih možnih rešitev. Posebno poglavje je posvečeno barvam, saj predstavljajo bistveno komponento, ne samo plovil, ki so predmet diplomskega dela, ampak tudi oblikovalskega procesa. Plovila, izoblikovana skozi postopek modeliranja, so rezultat lastnih zamisli in želje po upodobitvi le-teh.
Keywords: plovilo, Drava, vizualizacija, 3D modeliranje, plavajoča restavracija
Published in DKUM: 16.09.2011; Views: 2686; Downloads: 184
.pdf Full text (3,52 MB)

10.
Odprtje ribje restavracije
Matjaž Lupše, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je bil predstaviti poslovno idejo, opraviti raziskavo in analizo gostinske ponudbe v Savinjski statistični regiji, oziroma v občini Podčetrtek,ki je prav gotovo zanimiva turistična destinacija, ter podati rešitev za izvedbo poslovne ideje. Poslovna ideja se nanaša na odprtje ribje restavracije, ki bi bila novost na tem področju. S pomočjo izvedene ankete in opravljenih intervjujev ter seveda raziskovalnega delaje bilo ugotovljeno, da ima kraj Podčetrtek zelo dobro razvito turistično ponudbo in turistično infrastrukturo. V neposredni bližini vasi Vonarje, se nahaja, poleg ribnikov ribiška koča, ki bi bila primerno mesto za otvoritev ribiške restavracije. Diplomska naloga je podala konkretne korake za ustanovitev nove pravne osebe, Ribiške restavracije Tolmun in prikazala teoretične podlage, ki jih je potrebno poznati, zaradi postopka ustanovitve ter kasnejšega delovanja pravne osebe. S pridobljenimi odgovori v okviru praktičnega dela naloge so bili pridobljeni pomembni podatki, ki predstavljajo osnovo za oblikovanje ponudbe, reklamnih sporočil in ostalih zadev, ki so vezane na delovanje in poslovanje restavracije.
Keywords: turizem, gostinska storitev, restavracija, specializirana ponudba, Podčetrtek
Published in DKUM: 08.03.2011; Views: 2936; Downloads: 321
.pdf Full text (1,34 MB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica