| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Razvoj 3D resne igre za prepoznavanje kroničnih bolezni z algoritmom iskanja najkrajše poti
Filip Senekovič, 2025, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opisuje razvoj 3D resne igre za prepoznavanje kroničnih bolezni. V igri ima igralec vlogo pacienta in raziskuje stanovanje ter prepoznava vzroke in simptome kroničnih bolezni. V diplomskem delu se osredotočamo na oblikovanje igralca in scene, interakcijo igralca s sceno ter navigacijo z uporabo algoritma iskanja najkrajše poti. Cilj je ponuditi interaktivno učenje o kroničnih boleznih in poudariti pomen pravočasnega prepoznavanja simptomov ter sprememb življenjskih navad. Rezultati testiranja kažejo, da je izdelana igra dostopna širšemu občinstvu, saj dobro deluje tudi na manj zmogljivih računalnikih. Poleg tega je algoritem iskanja najkrajše poti zmožen igralca v realnem času učinkovito voditi skozi sceno.
Keywords: kronične bolezni, resna igra, Unity, algoritem iskanja najkrajše poti
Published in DKUM: 04.03.2025; Views: 0; Downloads: 34
.pdf Full text (5,71 MB)

2.
Ovrednotenje vpliva mobilnega učenja z resno igro in igrifikacijo v procesu usvajanja temeljnih postopkov oživljanja odraslih oseb
Nino Fijačko, 2025, doctoral dissertation

Abstract: Zunajbolnišnični srčni zastoj vsako leto na svetovni ravni prizadene 3,7 milijona ljudi, v Evropi približno 300.000 ljudi in v Sloveniji približno 1.700 ljudi. Raziskave kažejo, da pravilno izvajanje temeljnih postopkov oživljanja odrasle osebe s strani laikov poveča možnosti za preživetje, vendar je stopnja izvajanja nizka, predvsem zaradi pomanjkanja znanja. Posledično Evropski reanimacijski svet predlaga uporabo naprednejših tehnologij, na primer mobilno učenje, in sicer kot podporo pri izobraževanju temeljnih postopkov oživljanja odrasle osebe za laike. V doktorski disertaciji smo z uporabo mešanih metod ovrednotili vpliv uporabe mobilnega učenja z resno igro MOBICPR na usvajanje kognitivnih, vedenjskih in motivacijskih učnih izidov ter na raven stresa pri posredovanju vsebin s področja temeljnih postopkov oživljanja odrasle osebe v domačem okolju. Na vzorcu 43 študentov zdravstvene nege smo z randomizirano raziskavo s kontrolno skupino deležne odložene obravnave potrdili, da dvotedensko mobilno učenje z resno igro MOBICPR v domačem okolju vpliva na usvajanje kognitivnih učnih izidov (t(41) = 1,717, p = 0,047), ne vpliva pa na usvajanje vedenjskih (t(41) = 1,313, p = 0,448) in motivacijskih (t(41) = 1,816, p = 0,394) učnih izidov. Slednje smo z uporabo vsebinske analize podatkov dodatno potrdili. Prav tako dvotedensko mobilno učenje z resno igro MOBICPR v domačem okolju ne vpliva na stopnjo stresa pred izvajanjem in po izvajanju temeljnih postopkov oživljanja odrasle osebe (U = 227,5; p = 0,465). Mobilno učenje predstavlja izobraževalno orodje, ki bi se lahko v prihodnje vključilo v tečaje temeljnih postopkov oživljanja odrasle osebe, po opravljenih tečajih pa bi se lahko uporabljalo v domačem okolju za vzdrževanje in osvežitev znanja temeljnih postopkov oživljanja odrasle osebe.
Keywords: temeljni postopki oživljanja odrasle osebe, mobilno učenje, resna igra, učni izidi, laiki
Published in DKUM: 27.01.2025; Views: 0; Downloads: 26
.pdf Full text (4,49 MB)

3.
Razvoj 3D mobilne resne igre za učenje temeljnih postopkov oživljanja odrasle osebe : diplomsko delo
Daniel Vinojčić, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavlja razvoj mobilne resne igre, namenjene učenju temeljnih postopkov oživljanja odrasle osebe, ki temelji na smernicah Evropskega sveta za reanimacijo. Igra ponuja interaktiven in zanimiv način učenja z uporabo igralne mehanike in simulacije, da zagotovi bolj prepričljivo uporabniško izkušnjo. Učinkovitost igre kot učnega orodja je bila ocenjena s testiranjem in povratnimi informacijami uporabnikov. Rezultati so pokazali, da je bila igra učinkovita pri izboljšanju znanja temeljnih postopkov oživljanja odrasle osebe, kar poudarja njen potencial kot inovativnega orodja za zdravstveno izobraževanje.
Keywords: Unity, resna igra, temeljni postopki oživljanja, učenje
Published in DKUM: 06.07.2023; Views: 808; Downloads: 105
.pdf Full text (3,10 MB)

4.
Načrtovanje in izdelava resne elektronske igre
Uroš Rudolf, 2016, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi se dotaknemo fenomena resnih elektronskih iger in njihovega potenciala za učenje. Dotaknemo se njihovega izvora in povezave s komercialnimi igrami. Podrobneje obdelamo vlogo igralca in dejavnike, ki imajo vpliv nanj, vzorce karakteristik resnih učnih iger, načine podajanja vsebine in znanja ter pomen poročanja. Ugotavljamo, ali so video igre primeren medij za podajanje znanja in ali je tekstovna igra primerna oblika igre za učenje. Obe hipotezi potrdimo z opombo, da je področje zaradi množice nasprotujočih teorij, terminologij in mnenj potrebno bolje raziskati. Na podlagi ugotovitev empiričnega dela smo izdelali načrt in prototip tekstovne resne zgodovinske igre Galicija XIV/XV.
Keywords: igra, uporabna igra, resna igra, komercialna igra, učenje z igro
Published in DKUM: 22.09.2016; Views: 1501; Downloads: 197
.pdf Full text (11,54 MB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica