| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 14
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Izbor optimalne ureditve križišča v mestu Čakovec : magistrsko delo
Božidar Međimurec, 2020, master's thesis

Abstract: Predmet obravnave magistrskega dela je prometno-tehnična analiza križišča v mestu Čakovec na Hrvaškem. Obravnavano križišče zahteva temeljito rekonstrukcijo, ob čemer se postavlja vprašanje, kakšna ureditev križišča je najbolj optimalna. Da bi podali odgovor na omenjeno vprašanje, je treba izvesti prometno-tehnično analizo, analizo prometne varnosti in kapacitetno analizo. Za kapacitetno analizo je potrebno štetje prometa, da bi dobili obstoječe prometne obremenitve. Z upoštevanjem kriterijev za izbor optimalne geometrije križišča in na podlagi vseh opravljenih analiz sta predlagani dve varianti rekonstrukcije križišča. Na koncu je izbrana optimalna ureditev križišča, in sicer enopasovno srednje veliko krožno križišče.
Keywords: križišča, prometno-tehnična analiza, kapacitetna analiza, izbor optimalne ureditve križišča, rekonstrukcija križišča
Published in DKUM: 24.11.2020; Views: 1052; Downloads: 75
.pdf Full text (16,15 MB)

2.
Prometno varnostna analiza s predlogom rekonstrukcije štirikrakega križišča v mestu Karlovac
Domagoj Cipurić, 2019, master's thesis

Abstract: Predmet obravnave magistrskega dela je analiza križišča v mestu Karlovac na Hrvaškem. Zaradi izgradnje obvoznice staromestnega jedra »Zvijezda« v Karlovcu bo obravnavano križišče dobilo novo vlogo v cestnem omrežju. Iz teh razlogov je bilo za izbor optimalne variante rekonstrukcije potrebno izvesti analizo projektno tehničnih elementov križišča, kapacitetno analizo ter prometno varnostno analizo s ciljem ugotavljanja pomanjkljivosti, zaradi katerih lahko pride do nastanka prometnih nesreč. Pri izvedbi kapacitetne analize so zraven izvedenega štetja prometa upoštevane predpostavke o prometnih obremenitvah iz elaborata, ki opravičuje izvedbo omenjene obvoznice. Na podlagi vseh opravljenih analiz ter upoštevajoč prostorske omejitve sta na koncu predlagani dve varianti rekonstrukcije križišča. Prvo varianto predstavlja nesemaforizirano kanalizirano križišče z ločenimi pasovi za leve zavijalce, drugo varianto pa majhno urbano krožno križišče. Z upoštevanjem preverjenih kriterijev za izbor optimalne geometrije križišča je kot optimalna varianta rekonstrukcije predlagana varianta 1, in sicer nesemaforizirano kanalizirano križišče z ločenimi pasovi za leve zavijalce.
Keywords: nivojska križišča, prometna varnost, rekonstrukcija križišča, kanalizirano križišče, krožno križišče
Published in DKUM: 02.10.2019; Views: 1416; Downloads: 163
.pdf Full text (9,30 MB)

3.
Prometno-varnostna analiza s predlogom rekonstrukcije križišča v bližini naselja Hrastovsko
Damir Crnčec, 2017, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu bo narejena prometno-varnostna analiza s predlogom rekonstrukcije križišča v bližini naselja Hrastovsko. Razloženo bo izvajanje prometno-varnostnega pregleda (RSI), ki služi za določanje vseh morebitnih pomanjkljivosti, zaradi katerih prihaja/lahko pride do nastanka prometnih nesreč. Na podlagi prometno-varnostnega pregleda ali podatkov o prometnih nesrečah se predlagajo ukrepi z namenom izboljšanja prometne varnosti. Najpogostejša mesta (konfliktne točke), na katerih prihaja/lahko pride do prometnih nesreč, so križišča. Konfliktne točke v območju križišča je potrebno urediti s pomočjo ustreznih ukrepov za izboljšanje prometne varnosti. V nekaterih primerih se zaradi nevarnosti ali neprepustnosti obstoječih križišč predlaga sprememba oblike križišča. Izbira optimalne ureditve križišča se določa na podlagi več kriterijev, ki bodo navedeni in razloženi v magistrskem delu. Predstavljena bodo teoretična izhodišča, ki se bodo nanašala na obravnavani primer štirikrakega križišča, ki se nahaja v bližini naselja Hrastovsko. Izvedeni bosta projektno-varnostna in prometnotehnična analiza obstoječega stanja, na podlagi katerih bodo izdelane variante rekonstrukcije obravnavanega križišča.
Keywords: prometno-varnostni pregled (RSI), konfliktne točke, nivojska križišča, optimalna ureditev križišč, rekonstrukcija križišča, voziščna konstrukcija
Published in DKUM: 15.12.2017; Views: 1283; Downloads: 172
.pdf Full text (14,97 MB)

4.
REŠEVANJE PROBLEMATIKE PROSTORSKEGA KRITERIJA PRI UMEŠČANJU KROŽNEGA KRIŽIŠČA V POZIDANO OBMOČJE
Mojca Šoštarič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Pri rekonstrukciji klasičnih križišč v krožna križišča v gosto pozidanem okolju pogosto naletimo na problem pomanjkanja prostora. Prostor, ki ga imamo na voljo, nam narekuje, kakšen tip krožnega križišča bomo izbrali, hkrati pa je za odločitev o izvedbi krožnega križišča potrebno skrbno preučiti tudi ostale kriterije za presojo upravičenosti. V diplomski nalogi je predstavljena rekonstrukcija obstoječega trikrakega križišča v naselju Ojstriška vas v štirikrako križišče. Narejena je podrobna analiza obstoječega stanja ter dva predloga projektnih rešitev. Obe rešitvi smo analizirali in ovrednotili ter nato izbrali najbolj optimalno rešitev.
Keywords: krožno križišče, kriteriji za presojo upravičenosti, rekonstrukcija križišča
Published in DKUM: 12.10.2016; Views: 1114; Downloads: 71
.pdf Full text (3,85 MB)

5.
METODOLOGIJA ZA IZBOR OPTIMALNE UREDITVE KRIŽIŠČA NA KONKRETNEM PRIMERU
Matej Petkovič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Predmet diplomske naloge je presoja možnih rešitev rekonstrukcije obstoječega križišča. Primernost rešitve preverjamo med nesemaforiziranim, semaforiziranim in krožnim križiščem. Izbor rekonstrukcije je izveden s pomočjo analize obstoječega stanja, prognoze prometnih tokov za plansko obdobje, analize številnih ključnih kriterijev in medsebojne primerjave posameznih rešitev. Način izbora je predstavljen na konkretnem primeru rekonstrukcije križišča regionalne ceste R2-435 Maribor–Ruše in priključka Deržaničeve poti. Rekonstrukcija je potrebna zaradi izgradnje 30 novih stanovanjskih hiš. Najustreznejša izbrana rešitev rekonstrukcije križišča je podrobneje predstavljena.
Keywords: ceste, križišče, rekonstrukcija križišč, kriteriji za izbor ureditve križišča, pravila projektiranja
Published in DKUM: 21.09.2016; Views: 1218; Downloads: 126
.pdf Full text (5,37 MB)

6.
PRESOJA MOŽNIH REŠITEV REKONSTRUKCIJE ŠTIRIKRAKEGA KRIŽIŠČA V KOPRIVNICI
Nikola Biškup, 2015, master's thesis

Abstract: Predmet obravnave magistrskega dela je analiza križišča v Koprivnici na Hrvaškem, v okviru katere so predstavljene morebitne rešitve. V nadaljevanju je prikazan postopek načrtovanja rekonstrukcije križišča z opisom obstoječega stanja, prometnimi podatki in prikazom dveh možnosti, čemur sledi njuna analiza. Prva rešitev temelji na enostavnejši rekonstrukciji obstoječega stanja s spreminjanjem glavne prometne smeri in osi cest, kot druga rešitev pa je predlagano krožno križišče s spiralnim potekom prometa. Obe možnosti smo analizirali in ju potem preverjali po kriterijih za določanje optimalnega križišča. Na koncu smo dobljene rezultate medsebojno primerjali in se odločili za ustreznejšo možnost. Analizo smo izvedli z računalniškim orodjem Sidra Intersection.
Keywords: krožno križišče, kanalizirano križišče, rekonstrukcija križišča, kriteriji za presojo upravičenosti
Published in DKUM: 29.05.2015; Views: 1263; Downloads: 133
.pdf Full text (3,40 MB)

7.
PRESOJA MOŽNIH REŠITEV REKONSTRUKCIJE KRIŽIŠČA NA PARTIZANSKI ULICI V SLOVENSKI BISTRICI
Jan Lukman, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Pri rekonstrukciji križišč v urbanem okolju je potrebno skrbno pretehtati vse dejavnike in kriterije (projektno-tehnične, prometno-varnostne in kapacitetne) ter se na podlagi le-teh odločiti za najustreznejšo možnost rekonstrukcije. Predmet obravnave diplomske naloge je presoja možnih rešitev rekonstrukcije obstoječega križišča na Partizanski ulici v Slovenski Bistrici. Obstoječe nesemaforizirano štirikrako križišče brez pasov za leve zavijalce ne izpolnjuje več zastavljenih kriterijev - predvsem z vidika prometne prepustnosti in prometne varnosti. V diplomski nalogi je opravljena preveritev obstoječega stanja, predlog rekonstrukcije križišča v treh variantah ter na koncu izbor optimalne rešitve, ki bi na obravnavani lokaciji izpolnjevala največ zastavljenih zahtev.
Keywords: krožno križišče, nivojsko križišče, skupni prometni prostor, rekonstrukcija križišča, kriteriji za presojo upravičenosti
Published in DKUM: 18.06.2012; Views: 2244; Downloads: 262
.pdf Full text (9,09 MB)

8.
PRESOJA MOŽNIH REŠITEV REKONSTRUKCIJE KRIŽIŠČA NA LACKOVI CESTI IN POHORSKI ULICI V MARIBORU
Miha Horvat, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Predmet obravnave diplomske naloge je presoja možnih rešitev rekonstrukcije obstoječega križišča na Lackovi cesti in Pohorski ulici v Mariboru. Pri rekonstrukciji križišč v urbanem okolju je potrebno skrbno pretehtati vse dejavnike in kriterije (projektno-tehnične, prometno-varnostne in kapacitetne) ter se na podlagi le-teh odločiti za najustreznejšo možnost rekonstrukcije.
Keywords: krožno križišče, rekonstrukcija, kriteriji upravičenosti, križišča nedovoljenih oblik, primernost izvedbe.
Published in DKUM: 13.10.2011; Views: 2317; Downloads: 198
.pdf Full text (3,75 MB)

9.
KRITERIJI IN POGOJI REKONSTRUKCIJE KRIŽIŠČ NA KONCU NASELIJ
Boštjan Biro, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi so predstavljeni tipi križišč v urbanem okolju, ter naprave in ukrepi za umirjanje prometa na koncu naselij. Na primeru rekonstrukcije križišča na Belveder-u v Izoli je prikazano, kako se s pomočjo ukrepov za umirjanje prometa skuša rešiti problematika prevelikih hitrosti v križiščih na koncu naselij. Po analizi kriterijev se je izkazalo, da je optimalna varianta rekonstrukcija obstoječega štirikrakega križišča v krožno križišče.
Keywords: cestna križišča, krožno križišče, rekonstrukcija križišč, umirjanje prometa
Published in DKUM: 16.06.2011; Views: 1981; Downloads: 135
.pdf Full text (3,49 MB)

10.
KRITERIJI IN POGOJI REKONSTRUKCIJE KRIŽIŠČ NA ZAČETKU NASELIJ
Damjan Štinjek, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi so predstavljeni tipi križišč v urbanem okolju, ter naprave in ukrepi za umirjanje prometa na začetku naselij. Na primeru rekonstrukcije križišča v Kidričevem je prikazano, kako se s pomočjo ukrepov za umirjanje prometa skuša rešiti problematika prevelikih hitrosti v križiščih na začetku naselij. Za obravnavano križišče je bil podan optimalni predlog rekonstrukcije iz trikrakega v štirikrako križišče, pri čemer je bila izgradnja četrtega kraka potrebna zaradi izgradnje novih stanovanj v bližini križišča. Po presoji vseh kriterijev se je izkazalo, da je optimalna varianta rekonstrukcija obstoječega križišča v mini krožno križišče.
Keywords: cestna križišča, krožno križišče, umirjanje prometa, rekonstrukcija križišč
Published in DKUM: 02.03.2010; Views: 3077; Downloads: 268
.pdf Full text (5,74 MB)

Search done in 2.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica