| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 27
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
KONTROLA KAKOVOSTI IN ANALIZA STROŠKOV REKLAMACIJ VARJENIH IZDELKOV
Elma Šarkinović, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljen potek izvajanja kontrole kakovosti v podjetju ADK d.o.o., predvsem na področju varilne tehnologije in s tem posledično povezanimi reklamacijami. S kombinacijo analize FMEA (Analiza možnih napak - Failure Mode and Effect Analysis) ter metode spremljanja in urejanja podatkov (Evidenčni list — Check Sheet) je bila opravljena podrobna analiza, na osnovi katere je bilo moč natančneje definirati vzroke napak na varilnih konstrukcijah in v ostalih procesih proizvodnje. Zavedamo se, da je dobra metodika za rešitev reklamacij priložnost za izboljšanje kakovosti. Z analizami, ki so predstavljene v tem diplomskem delu, je bilo moč identificirati izvore težav, kar je pripomoglo k izboljšanju celotnega procesa ter končne kvalitete izdelkov.
Keywords: Kakovost, kontrola, varilna tehnologija, reklamacije, analiza
Published: 06.01.2010; Views: 2191; Downloads: 488
.pdf Full text (5,66 MB)

7.
IZBOLJŠAVE KAKOVOSTI NA PODLAGI ANALIZE REKLAMACIJ V AVTOMOBILSKI INDUSTRIJI
Tadej Bukovšek, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Raziskava moje diplomske naloge se nanaša na problematiko enega od ključnih procesov v podjetju Unior d.d., to je izboljšava kakovosti na podlagi analize reklamacij, ki se pojavljajo v proizvodnem programu Odkovki. Program Odkovki proizvaja izdelke in polizdelke za avtomobilsko industrijo, pri čemer pa prihaja tudi do reklamacij njihovih strank. Osrednji problem pri reševanju reklamacij, ki ga bom obdelal v diplomski nalogi je, kako najbolj pravilno in ustrezno, predvsem pa pravočasno rešiti vsako reklamacijo. Pravilen in ustrezen način, ter pristop reševanja reklamacij je namreč za vsako podjetje, katerega uspešnost in učinkovitost je odvisna od trga in strank, bistvenega pomena. Največjo vlogo pri tem imajo prav zaposleni, predvsem pa je pomembna njihova sposobnost opravljanja timskega dela oziroma 8-D metoda, ki je sistematično zastavljena metoda za reševanje napak s pomočjo 8-ih korakov, ko je problem tako velik, da znanje ene osebe ne zadošča za rešitev problema. Poleg tega pa bom predstavil vrsto ukrepov, ki so potrebni za nadzor in rešitev reklamacij, kot tudi spremembe vodenja kakovosti v samem podjetju, s katerimi se bomo prepričali, da je glavni vzrok problema resnično odpravljen.
Keywords: avtomobilska industrija, kakovost, reklamacije, izboljšave, metoda 8-D.
Published: 04.06.2010; Views: 1806; Downloads: 351 
(1 vote)
.pdf Full text (8,94 MB)

8.
9.
Analiza reklamacij v podjetju Relax Turizem d.o.o. : diplomsko delo
Jerneja Korat, 2008, undergraduate thesis

Keywords: turizem, kupci, potrošnik, reklamacije, analiza
Published: 28.05.2012; Views: 1016; Downloads: 53
.pdf Full text (570,07 KB)

10.
Search done in 0.2 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica