| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 28
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Zmanjševanje reklamacij z uvedbo ustreznejše embalaže v eti elektroelement d.o.o.
Matija Kranjc, 2020, bachelor thesis/paper

Abstract: Glavni problem, s katerim se srečujemo v podjetju, je preveč reklamacij. To prinaša nezadovoljstvo strank in partnerjev ter povzroča nepotrebne stroške. V diplomski nalogi smo analizirali število reklamacij v skladišču, pa tudi izven njega. Stroškovno smo jih ovrednotili z enotami in prikazali rezultate. Našteli smo predloge izboljšav, za katere mislimo, da bi pripomogli k zmanjšanju reklamacij. Implementacija nekaterih bi k temu zagotovo pripomogla, odvisno pa je, kolikšni sta naložba in želja vodilnih za zajezitev problema. Na koncu predstavimo ugotovitve ter lastno mnenje o pogojih za uvedbo in možnostih nadaljnjega razvoja.
Keywords: logistika, reklamacije, embalaža
Published: 04.12.2020; Views: 268; Downloads: 52
.pdf Full text (1,54 MB)

2.
Uvajanje novega izdelka v podjetju TPV d.o.o.
Tomaž Rojko, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Ideja za opravljanje diplomske naloge je prišla v času opravljanja prakse v podjetju TPV Prikolice d. o. o., kjer sem se vključil v izdelavo dokumentacije v oddelku kakovosti in tehnološkega razvoja. Prav takrat je podjetje Daimler AG poslalo povpraševanje za želen izdelek. Za področje dela diplomske naloge bom načrtoval postopek uvajanja novega izdelka v podjetju. Pri tem bom zajel področja pridobivanja posla, študijo izvedljivosti, posebne zahteve odjemalcev, planiranje kakovosti, vrednotenje, FMEA, zagotavljanje kakovosti, zvezke zahtev, nabavo KMP opreme, sodelovanje z dobavitelji, plan obvladovanja, vhodno kontrolo, kontrolne liste in vpisne liste, avtokontrolo, tekočo kontrolo, statistično obvladovanje procesov, sodelovanje z odjemalci, izdelavo prototipa, začetni vzorec, potrditev vzorca s strani kupca, odobritev delovnega procesa, izmet in reklamacije, obvladovanje in izboljševanje kakovosti, kazalnike kakovosti, presoje in QRCI metodo. Diplomska naloga bo obsegala predpise s strani podjetja in predstavitve mojega dela pri posameznem sklopu.
Keywords: Novi izdelek, kupec, dobavitelj, zahteve kakovosti, vzorec, reklamacije.
Published: 11.11.2019; Views: 383; Downloads: 71
.pdf Full text (3,50 MB)

3.
Zmanjševanje internih reklamacij v skladišču podjetja elektro industrije
Katja Duh, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Skladišča predstavljajo pomembno področje vsakega gospodarskega podjetja. Temeljna dejavnost v skladišču je komisioniranje polizdelkov in drobnega materiala. Pri komisioniranju lahko nastopajo napake, ki vplivajo na stroškovno, kakovostno in časovno učinkovitost procesa. V okviru diplomskega dela smo predstavili obstoječe stanje skladiščnega poslovanja podjetja elektro industrije. Osrednja tema se je navezovala na zmanjševanje internih reklamacij v skladišču polizdelkov. Zaznali smo določene pomanjkljivosti, ki privedejo do neustreznega procesa komisioniranja in posledično internih reklamacij. Na podlagi ugotovitev vzročno-posledičnega diagrama smo za zaposlene v oddelku skladišča predlagali vpeljavo standardnega postopka uvajanja na novo zaposlenih, uvedbo internih izobraževanj zaposlenih in vodenje evidence o napakah zaposlenih. Kot izboljšavo na avtomatiziranem skladišču drobnega materiala smo predlagali nakup novih števnih tehtnic, za boljšo izkoriščenost vhodnega skladišča pa smo predlagali ponovno uporabo avtomatskega regalnega sistema Kardex. Z omenjenimi predlogi bomo zmanjšali interne reklamacije, izboljšali proces komisioniranja in delovno uspešnost zaposlenih.
Keywords: Skladišča, komisioniranje, reklamacije, analiza učinkovitosti
Published: 28.02.2019; Views: 478; Downloads: 68
.pdf Full text (1,22 MB)

4.
Analiza reklamacij v podjetju Intereuropa d. d.
Tjaša Oset, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Reklamacije so odraz uspešnosti oz. kakovosti izdelkov ali storitev. Predstavljajo širok pojem, saj se z njimi srečujemo v vsakodnevnem življenju. Imajo izreden pomen tako za podjetje kot za stranko. Reševanja reklamacij se moramo lotiti na profesionalen in odgovoren način. Osnovni cilj diplomske naloge je podati dva možna predloga rešitev glede na obstoječe stanje podjetja. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. Prvi del zajema teoretični del, drugi del je praktičen. V teoretičnem delu bomo z metodo klasifikacije definirali naslednje pojme: reklamacija, pritožba, čas in stroški. Uporabili bomo tudi deskriptivno metodo, s pomočjo katere bomo prikazali, kako v teoriji poteka reševanje reklamacij z vidika potrošnika ter predstavili, kakšen pomen imajo reklamacije za podjetje. V praktičnem delu našega diplomskega dela bomo predstavili dve možni rešitvi. Prva rešitev je organizacijska metoda 5 × zakaj. S pomočjo nje bomo prikazali vse možne vzroke za nastanek reklamacij. Druga rešitev pa je uvedba novega delovnega mesta za reševanje reklamacij na oddelku Mednarodni prevozi. Tukaj je zaznati preobremenjenost zaposlenih. Rezultati kažejo, da bi organizacijska metoda 5 × zakaj bistveno izboljšala obvladovanje reklamacij, uvedba novega delovnega mesta na oddelku Mednarodni prevozi pa bi razbremenila zaposlene s časovnega vidika.
Keywords: reklamacije, reševanje reklamacij, čas, stroški, organizacijska metoda, novo delovno mesto.
Published: 03.10.2017; Views: 952; Downloads: 204
.pdf Full text (1,14 MB)

5.
PRENOVA PROCESA REKLAMACIJ V DC PTUJ
Sabrina Pučko, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Logistika ima pomembno vlogo pri poslovanju podjetja in ima močan vpliv na razvoj le tega. Omogoča premike blaga in pospešuje prodajo blaga in storitev. Če blago ne prispe pravočasno ali če ne prispe na pravo mesto, povrh tega pa še ne v pravi količini ali kakovosti, nikakor ne more priti do prodaje. V diplomski nalogi so predstavljeni procesi reklamacij, ki potekajo v podjetju Mercator distribucijski center Ptuj. Distribucijski center Ptuj v sistemu distribucije predstavlja prostor kamor dobavitelji dostavijo naročeno blago (živilsko in neživilsko) in od koder le-to dostavljeno v maloprodajne enote in končne uporabnike. V teoretičnem delu je predstavljen pojem reklamacij, zakonodaja in reševanje, modeliranje poslovnih procesov in prenova poslovnih procesov. V praktičnem delu so na osnovi posnetka stanja s pomočjo programskega orodja ARIS izrisani poslovni modeli procesa reklamacij. Iz tega smo izvzeli proces, kije bil najbolj kritičen in potreben prenove. Ključni problem, ki smo ga želeli rešiti je bil kako skrajšati potek procesa reklamacij do vrednosti 20,00 EUR in s tem zmanjšati stroške. Na podlagi analize in mnenja zaposlenih smo podali predloge za izboljšave s prenovljenimi modeli procesa reklamacij s pričakovanimi učinki. Kot izboljšavo smo predlagali, da se reklamacije do vrednosti 20,00 EUR naj ne bi vračale iz maloprodajnih enot nazaj v DC Ptuj, saj le te gredo v odpis. S tem smo na podlagi časovnih in stroškovnih izračunov upravičeno skrajšali proces poteka reševanja reklamacij in znižali stroške.
Keywords: reklamacije, DC Ptuj, poslovalnica, proces
Published: 15.05.2017; Views: 857; Downloads: 69
.pdf Full text (3,12 MB)

6.
ANALIZA STROŠKOV KAKOVOSTI V PODJETJU PRIGO, D.O.O., BREZOVICA
Ana Pristavec, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo obravnavali analizo stroškov kakovosti v podjetju Prigo, d. o. o., Brezovica, ki se ukvarja izključno s storitveno dejavnostjo. Vemo, da je storitev težje merljiva, ni otipljiva in je zato tudi stroške kakovosti težje izmeriti oz. denarno ovrednotiti. V prvem delu smo opredelili pojme kakovosti, razlike med izdelkom in storitvijo ter opisali ISO standarde. Opisali smo modele stroškov kakovosti, ki se uporabljajo pri blagu, in modele stroškov kakovosti za storitev. V drugem delu diplomskega dela smo identificirali stroške kakovosti po posameznih poslovnih enotah ter jih analizirali. Podjetje nima vpeljanega posebnega sistema za spremljanje stroškov kakovosti, zato smo morali podatke za analizo izluščiti iz evidenc celotnih stroškov, nekatere pa celo na novo opredeliti. Stroške smo spremljali v poslovni enoti Transport in logistika in poslovni enoti Servis in trgovina. Analizo in primerjave smo opravljali na podlagi zbranih podatkov petletnega obdobja. Na koncu smo podali ugotovitve in predloge za izboljšanje procesov ter zmanjšanje stroškov kakovosti.
Keywords: kakovost, stroški kakovosti, reklamacije, management kakovosti, nadzor kakovosti, stalno izboljševanje
Published: 14.11.2016; Views: 1090; Downloads: 170
.pdf Full text (1,32 MB)

7.
Stroški kakovosti v podjetju X
Toni Sedlar, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Vedno višji pričakovan nivo kakovosti za enako ceno zahtevajo kupci, ki predvsem na razvitih trgih z vse manjšimi možnostmi diferenciacije izdelkov izkoriščajo veliko število ponudnikov. Podjetja morajo zato usmeriti vse več naporov v kakovostno izvajanje procesov ter zastaviti učinkovite sisteme za kontrolo kakovosti na vseh področjih delovanja. Učinkovitost vseh teh aktivnosti se meri s številom reklamacij kupcev. Način reševanje reklamacij končnih kupcev zaradi vgradnega materiala mora biti preko usklajenih postopkov vključeno v proces poslovanja s celotno dobavno verigo. Podjetja stremijo, da se znebijo stroškov kakovosti, ki ne izvirajo v njihovih procesih in postopkih izdelave. To velja za stroške, ki nastanejo zaradi neustreznega materiala ali med samim proizvodnim procesom ali pri kupcu. Te stroške morajo v čim večji meri prevaliti na dobavitelje. To sicer neposredno ne vpliva na izboljšano kakovost in zadovoljstvo kupcev, se pa na ta način izboljšuje finančni položaj podjetja.
Keywords: kakovost, stroški kakovosti, reklamacije, dobavitelji
Published: 16.08.2016; Views: 1634; Downloads: 313
.pdf Full text (1,23 MB)

8.
Merjenje in analiza zadovoljstva odjemalcev
Srečko Steblovnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga predstavlja pregled zahtev glede merjenja in analize zadovoljstva odjemalcev v skladu s standardom ISO 9001 ter načine zbiranja in analize informacij o zadovoljstvu v podjetju in pri odjemalcih. Izveden je pregled obstoječega stanja s področja meritev in analize zadovoljstva odjemalcev v podjetju Sistemska Tehnika d.o.o. Podjetje izvaja meritve in analizo z uporabo notranjih in zunanjih informacij o zadovoljstvu, zato sem izvedel pregled uporabljenih postopkov in metod. Na osnovi analize obstoječega stanja so podani predlogi in usmeritve za prihodnje delo na področju merjenja in analize zadovoljstva odjemalcev.
Keywords: kakovost, zadovoljstvo odjemalcev, proizvodnja, reklamacije
Published: 31.05.2016; Views: 1277; Downloads: 125
.pdf Full text (3,15 MB)

9.
Zavarovanje tovora med transportom in reševanje reklamacij v podjetju Intereuropa d.d. (cargo zavarovanje)
Andreja Žafran, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomska naloga je bila opravljeno s pomočjo prisotnosti v podjetju Intereuropa d.d. v Celju, kjer sem opravljala praktično usposabljanje, ves čas smo imeli strokovno pomoč usposobljenih, vodeni smo bili skozi delovne procese na oddelku domačega transporta in tako spoznali vse logistične procese, ki so ob koordiniranju prevozov potrebni. Posebej smo se opredelili na manipulacijo z blagom, reklamacije in zavarovanje blaga med transportom. Spoznala sem vse postopke, ki so ključnega pomeni od prevzema blaga (naklad), vmesne manipulacije in oddaje blaga stranki oziroma skladišču (razklad). Ob tem sem spoznala tudi vso potrebno dokumentacijo, ki se uporablja pri poslovanju. Cestni prevoz je ena izmed najstarejših prevoznih panog. Prav tako je tudi transportno zavarovanje najstarejša vrsta zavarovanj. Predvidevamo, da je zavarovanje v transportnih in logističnih storitvah zelo pomembno, saj z njim zaščitimo sebe, blago in finančne situacije pred nevarnostmi, ki pretijo na poti ves čas. Namen diplomske naloge je predstaviti vrste transportnega zavarovanja, osredotočili se bomo na domači kargo, saj smo se z njim srečevali v podjetju Intereuropa d.d. med opravljanjem praktičnega usposabljanja. Predstavili pa bomo tudi nekaj primerov reklamacij za katere je bil predložen odškodninski zahtevek. Reklamacije so v podjetju zelo pomembne in potrebno jih je jemati resno in rešiti kar se da hitro in v skladu z zakonskimi predpisi. Ker pišemo diplomsko delo s pomočjo prisotnost v podjetju Intereuropa d.d. PE Celje, smo večji del naloge posvetili podjetju in dejanskim primerom s katerimi smo se srečali. V prvem delu smo predstavili samo podjetje, podrobneje opisali oddelek domačega transporta in zapisali ugotovitve, ki smo jih pridobili s pomočjo izkušenih zaposlenih. V osrednjem delu naloge smo zapisali nekaj že znanih definicij transportnega zavarovanja. V zadnjem delu diplomske pa smo zapisali nekaj primerov nastalih reklamacij. V največji meri je šlo za poškodbe blaga, ki so se dogodile zaradi napačne manipulacije z blagom ali napačno označenimi tovorki in neprimerno zaščito paketov.
Keywords: transportno zavarovanje, domači kargo, reklamacije, riziko, prevozniška odgovornost
Published: 09.11.2015; Views: 865; Downloads: 136
.pdf Full text (1,52 MB)

10.
PRENOVA PROCESA REKLAMACIJ V PODJETJU AMEC D.O.O.
Rok Ličen, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Reklamacije so za podjetje pomembno orodje, s katerim se odraža odnos do kupca in njegovega zadovoljstva. Današnji čas zahteva hitre odzive in rešitve za problematiko reklamacij. V diplomski nalogi so predstavljeni procesi reklamacij, ki potekajo v podjetju Amec d.o.o. Podjetje Amec d.o.o. se ukvarja z razmnoževanjem in distribucijo avtorskega gradiva, kot so zgoščenke, DVD-plošče, USB-ključi, knjige itd., tako doma kot po Evropi. V teoretičnem delu so opisane vrste reklamacij, zakonodaja reševanja, načini izboljševanja in vrste prenove poslovnih procesov. V praktičnem delu so na podlagi posnetka stanja v programskem orodju Aris izrisani poslovni modeli procesa reklamacij. Na podlagi posnetka stanja smo izbrali proces, ki se nam je zdel najbolj kritičen in potreben prenove. V analizi stanja so predstavljene slabosti procesa ter podani predlogi rešitve za izboljšavo procesa reklamacij.
Keywords: - proces - reklamacije - prenova procesa - izboljšave - posnetek stanja
Published: 24.12.2014; Views: 1013; Downloads: 218
.pdf Full text (3,02 MB)

Search done in 0.22 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica