| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 33
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
OMEJITVE PRIMERJALNIH REKLAM V PRAKSI
Mitja Piko, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava primerjalno oglaševanje in uporabo tega specifičnega področja v praksi. Med drugim je del naloge namenjen definiciji različnih oblik primerjalne reklame ter oblikam oglaševanja, ki so pogosto zamenjane za primerjalno oglaševanje. Za boljše razumevanje so pojasnjeni razlogi za dopolnitev Direktive 84/450/ES. Pojmi in pravila primerjalnega oglaševanja pa so natančneje pojasnjeni s praktičnimi primeri iz sodne prakse. Primeri opisujejo kršitve ter nejasnosti, do katerih pride ob različnem dojemanju pravil, ki so določena z Direktivo 84/450/ES. Posledično se ti spori, individualno za vsak primer, rešujejo na sodiščih. Opisano je tudi trenutno tržno dogajanje v povezavi s primerjalno reklamo.
Keywords: primerjalno oglaševanje, primerjalna reklama v praksi, 84/450/EGS, 97/55/ES
Published: 08.01.2014; Views: 1174; Downloads: 122
.pdf Full text (667,88 KB)

2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.3 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica