| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 396
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Predlog ozelenitve odprtih in zaprtih strelišč
Boštjan Bavdek, 2021, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo opisuje izzive in možne predloge za ozelenitev odprtih in zaprtih strelišč. Podan je osnovni opis trenutnega stanja na področju strelišč v Republiki Sloveniji. Opisani so tudi predlogi ozelenitve oz. okolju prijazne izgradnje odprtih in zaprtih strelišč, da se zagotovi ustrezna gradnja, načini zbiranja odpadkov, uporaba ustreznega streliva, omejevanje hrupa in ustrezni viri napajanja. Ključen je poudarek na ukrepih, ki jih lahko upošteva vsak, ki se loti gradnje strelišča. Predlog ozelenitve je nastal zaradi problemov onesnaževanja okolja na področju strelišč, saj je treba skrbeti za naravo okolja v katera so postavljena.
Keywords: okolju prijazno, strelišče, strelivo, gradbene rešitve, lovilec nabojev
Published: 29.03.2021; Views: 49; Downloads: 8
.pdf Full text (2,25 MB)

2.
Prenova spletne rešitve za izmenjavo podatkov o izdelkih s področja zdravja
Polona Košir, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Vodilne veletrgovine z zdravili so leta 2008 zaradi potrebe po enolični identifikaciji izdelkov s področja zdravja v slovenskem prostoru ustanovile podjetje NENSI, d. o. o. Z uvedbo nacionalne enotne šifre izdelka – NENSI in izgradnjo NENSI baze podatkov je bila zagotovljena osnova za poenostavitev in avtomatizacijo procesov naročanja in dobave izdelkov. NENSI šifra izdelka je tako postala obvezen podatek v komunikaciji med uporabniki, kot so veletrgovine, lekarne, bolnišnice, dobavitelji in ostali kupci. Zaradi naraščajočega števila izdelkov in podatkov, ki jih je treba spremljati, se je pojavila potreba po vzpostavitvi enotne vstopne točke izdelka (EVTI). EVTI bo zajemala vse podatke o izdelku, ki jih potrebujejo posamezne veletrgovine pri prijavi izdelka in jih lahko zagotovi dobavitelj. Prek EVTI bodo vsi podatki zbrani na enem mestu in na voljo vsem zainteresiranim uporabnikom. Za vzpostavitev EVTI je treba pripraviti seznam vseh potrebnih podatkov o izdelku, posodobiti spletni obrazec za vpis podatkov o izdelku in razširiti podatkovni model NENSI baze podatkov z dodatnimi atributi o izdelku in pripadajočimi šifranti. Veletrgovci pa bodo morali zagotoviti informacijsko podporo, ki bo omogočala avtomatiziran prenos podatkov o izdelku iz baze NENSI v njihove informacijske sisteme na osnovi NENSI šifre. S tem bo omogočen poenostavljen vpis podatkov o izdelkih tako za dobavitelje kot tudi za vse druge uporabnike.
Keywords: prenova spletne rešitve, izmenjava podatkov, izdelki, NENSI, enolična identifikacija
Published: 25.02.2021; Views: 113; Downloads: 9
.pdf Full text (1,55 MB)

3.
Primerjava pristopov k vpeljavi celovitih informacijskih rešitev
Kevin Visočnik, 2020, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo se osredotočili na raziskovanje področja različnih pristopov k vpeljevanju celovitih informacijskih rešitev in njihovo medsebojno primerjavo. S pomočjo obstoječe literature smo raziskali najbolj uporabljene metodologije v projektih ERP. Na voljo je veliko različnih metodologij, vendar ugotavljamo, da vse niso uveljavljene ali pa primerne za posamezne rešitve ERP. Najprej smo posamezne pristope raziskali in predstavili njihove značilnosti, nato pa smo se usmerili v proučevanje ključnih faktorjev uspeha in neuspeha projektov ERP. Zatem smo izbrali tri metodologije, ki se najpogosteje uporabljajo in so najbolje raziskane, ter jih med seboj primerjali in analizirali. Sestavili smo tudi kratki vprašalnik ter ga aplicirali na treh osebah, ki imajo veliko izkušenj z izbrano metodologijo, dodatno pa smo se poslužili še krajšega intervjuja s projektnim vodjem. Ugotovili smo, da se, pri projektih ERP, v večji meri uporabljajo starejše in že uveljavljene metodologije, v primerjavi z novejšimi ter prenovljenimi, ki se uporabljajo redkeje. Raziskane lastnosti metodologij kažejo na to, da so si v osnovah, iz katerih izhajajo, precej podobne, razlikujejo pa se v specifikah.
Keywords: informacijski sistemi, rešitve ERP, implementacija, metodologije vpeljave, ASAP, Oracle AIM, Microsoft Sure Step
Published: 06.01.2021; Views: 122; Downloads: 24
.pdf Full text (2,04 MB)

4.
Uvedba elektronskega dokumentnega sistema na Slovenskem regionalno razvojnem skladu
Jana Stojanović, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Digitalizacija je večfazni proces pretvarjanja fizičnih dokumentov v digitalno obliko, kar je nujno potrebno za optimizacijo delovnih procesov. Namen teoretičnega dela diplomske naloge je bil opredeliti prednosti elektronskega upravljanja z gradivom in predstaviti postopke digitalizacije ter varne hrambe dokumentarnega gradiva, pogoje za pravno veljavnost dokumentov in raziskati področja zakonodaje, ki regulirajo proces. Namen praktičnega dela pa je bil študija primera in izvedba raziskave med zaposlenimi na Slovenskem regionalno razvojnem skladu. V delu smo predstavili postopke upravljanja z dokumentarnim gradivom na SRRS, prikazali pomanjkljivosti obstoječega sistema in predlagali rešitve, ki bi jih SRRS lahko integriral v svoje delovne procese. V delu smo opredelili tudi zakonodajne zahteve postopka digitalizacije. Izdelali smo analizo prednosti, slabosti, nevarnosti in priložnosti obstoječega ter prihodnjega dokumentnega sistema, kar pomeni, da smo opredelili ključne prednosti in slabosti obstoječega sistema ter navedli priložnosti in tveganja, ki bi jih bilo potrebno upoštevati pri razvoju dokumentnega sistema. Predstavili smo postopke digitalizacije ter varne hrambe dokumentarnega gradiva, pogoje za pravno veljavnost dokumentov in raziskali področja zakonodaje, ki regulirajo proces. Prav tako smo predstavili potek priprave in sprejema notranjih pravil ter zahteve, ki jih morajo pravila opredeliti.
Keywords: digitalizacija, dokumentarno gradivo, dokumenti, prednosti, rešitve
Published: 23.12.2020; Views: 109; Downloads: 18
.pdf Full text (1,04 MB)

5.
Vloga sistemskega analitika v podjetju comtron d.o.o.
Blaž Zadravec, 2020, master's thesis

Abstract: Današnji svet, predvsem v smeri informacijske tehnologije (IT), je obkrožen s številnimi naprednimi tehnologijami, inovacijami in nenehnih razvojem. Z njihovo uporabo, so se iz leta v leto spreminjali poslovni procesi poslovanja podjetja, saj vsi želijo biti čimbolj konkurenčni na trgu. Kot že vemo, je glavni prihodek podjetja stranka, ki z nakupi izdelkov ali storitev omogoča obstoj podjetja v prihodnosti. Večina tehnologij ravno temelji na obdržitvi obstoječih strank in pridobitvi novih, potencialnih strank. Podjetja, ki dandanes ne sledijo trendom, ne spremljajo novih tehnologij in razvoja, bodo ostala za časom, kar lahko povzroči velike težave. Izdelki in storitve, ki so oblikovani na podlagi strankinih želj, bodo deležni največje pozornosti s strani stranke. Magistrsko delo smo razdelili na 3 dele, ki so opisani v nadaljevanju. V prvem delu se bomo srečali z zelo aktualno zadevo in sicer s podatkovno analitiko. Najprej bomo opredelili definicijo podatkovne analitike in natančno spoznali njen vpliv na poslovanje podjetja. Temu sledijo opredelitev štirih vrst podatkovne analitike, kjer bomo spoznali prednost njihove uporabe in kako podjetju omogoča konkurenčno prednost. V tem delu se bomo prav tako osredotočili na sistemskega analitika, ki bo kasneje predmet tretjega dela. Spoznali bomo vloge in orodja sistemskega analitika ter njegov pomen za podjetje. Na koncu bomo našteli in pojasnili vse prihajajoče trende podatkovne analitike za podjetja. V drugem delu magistrskega dela, se bomo osredotočili na ERP rešitve, kjer bomo opredelili njihovo definicijo in pomen uporabe v podjetju. V tem delu se bomo tudi spoznali z moduli ERP rešitve, ki predstavljajo njegovo celoto. Čeprav ne moramo izpostaviti le enega modula, ki velja za nujnega, lahko rečemo, da je med pomembnejšimi modul CRM. Ta celoten modul se vrti tako okoli obstoječih strank, kot tudi pridobitev novih, potencialnih strank. Temu sledi zgodovina oz. ravoj ERP rešitev skozi leta, opis njihovih značilnost in koristnosti, ki jih prinašajo za podjetje. Nato se bomo osredotočili na vrste ERP rešitev in potek implementacije v podjetju. Na koncu bomo enako kot pri podatkovni analitiki, predstavili prihajajoče trende na področju ERP rešitev. V zadnjem, tretjem delu magistrskega dela, pa bomo predstavili podjetje Comtron d.o.o. in njihovo ERP rešitev TIC. Ta del bomo zaključili s prikazom praktičnega primera uvedbe nove funkcionalnosti v TIC ter preverili predloge za optimizacijo obstoječega praktičnega primera.
Keywords: podatkovna analitika, ERP rešitve, sistemski analitik
Published: 11.12.2020; Views: 157; Downloads: 48
.pdf Full text (2,11 MB)

6.
Poslovni učinki uvedbe oblačne erp rešitve na primeru sap s/4 rešitve
Marsel Meško, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Svet tehnologije, v katerem trenutno živimo, na področju poslovanja ponuja najrazličnejše rešitve, ki posameznemu podjetju pomaga pri uresničevanju ciljev in ustvarja prednost pred konkurenco. Najrazličnejša informacijska podjetja skupaj ponujajo celo paleto različnih rešitev, ki pa vse ne zadostujejo vsem različnim zahtevam podjetja. Skozi diplomski projekt se bomo osredotočali na ERP rešitev SAP S/4HANA, ki je nekaj let nazaj revolucionarno vstopila na trg ERP rešitev. Da bi razumeli njeno delovanje in kaj vse sploh ponuja, bomo v uvodnih poglavjih najprej spoznali ERP rešitve, kako so nastale in kašna je sploh njihova funkcionalnost. V navezi s tem bomo nadaljevali s preučevanjem uvajanja ERP rešitev, ki veljajo za enega največjih projektov vsakega podjetja. Pri tem se bomo osredotočili predvsem na različne metode uvajanja celovitih informacijskih rešitev ter našteli in opisali prednosti in slabosti uvedb tovrstnih rešitev. V zaključni fazi pa bomo rešitev SAP S/4HANA še podrobneje predstavili. Pri tem bomo navedli nekaj dejstev o podjetju SAP in prikazali njegovo umestitev na trgu rešitev. Ker je poudarek diplomskega projekta na oblačnih rešitvah, bomo v navezi s tem predstavili lastnosti rešitve SAP S/4HANA v oblaku ter opisali študijo primera podjetja Fujitsu.
Keywords: ERP rešitve, SAP, SAP S/4HANA, oblak, uvajanje celovitih informacijskih rešitev
Published: 08.12.2020; Views: 143; Downloads: 22
.pdf Full text (2,54 MB)

7.
Poslovanje v oblaku na primeru vodilnih pisarniških rešitev G Suite in Microsoft Office 365
Urška Krajnc, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Računalništvo v oblaku je temelj vseh pomembnih predpisov in nenehnega razvoja informacijskih tehnologij (v nadaljevanju IT) industrije že od samega začetka digitalne transformacije. V zadnjih dveh desetletjih pomaga pri rasti, dobičkonosnosti in rešitvah, rezultat pa so dobri poslovni izdelki in visoko učinkovite storitve, zato bo še naprej ena izmed najbolj iskanih tehnologij v prihodnosti. V današnjem spreminjajočem se poslovnem ozračju in trenutni krizi nam računalništvo v oblaku predstavlja veliko priložnost. Zdaj je čas, da organizacije odkrijejo zmogljivosti in prilagodljivosti, ki jih omogoča računalništvo v oblaku in s tem delajo na odkrivanju novih načinov dela in poslovanja. V diplomskem delu smo se osredotočili na pomen digitalne transformacije in računalništva v oblaku za podjetja. Navedli smo prednosti in priložnosti, ki jih ta razvoj prinaša. Predstavili smo osnovne pojme računalništva v oblaku, ki jih je treba za nadaljnje primerjave razumeti in raziskali različne modele, ki nam povedo, kje se naše informacije nahajajo in kdo upravlja z njimi. V drugem delu predstavimo in primerjamo dve najbolj popularnih rešitvi: G Suite in Microsoft 365, ki sta tudi glavni poudarek tega diplomskega projekta.
Keywords: računalništvo v oblaku, digitalna transformacija, pisarniške rešitve v oblaku, G Suite, Microsoft 365
Published: 02.12.2020; Views: 154; Downloads: 24
.pdf Full text (853,29 KB)

8.
Uvedba računalniške podpore za potrebe vodenja servisa v podjetju Elesprom Inženiring d. o. o.
Matija Kralj, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes se na trgu pojavlja vedno večja konkurenca med podjetji. Za doseganje konkurenčnih prednosti mora podjetje nuditi tudi poprodajne storitve. Ena izmed najpogostejših poprodajnih storitev je servis ter garancija. Za organizacije je priporočljivo, da imajo čimvečji del svojega poslovanja podrpt z računalniškimi rešitvami. Za podporo vodenja servisa lahko podjetje računalniške rešitve samo izdela, jih najame ali kupi specifično za to funkcijo ali pa jih najame ali kupi kot del celovite računalniške rešitve. V kolikor podjetje še ne uporablja celovite rešitve je smiselno razmislitvi o uvedbi le te. V kolikor to predstavlja podjetju prevelik strošek se mora odločiti med najemom in izdelavo posamezne rešitve, če v organizaciji ni dovolj tehničnega znanja za izvedbo takšne rešitve je najbolj smiseln nakup ali najem že obstoječe.
Keywords: baze podatkov, informacijske rešitve, sistemi za upravljanje z bazami podatkov, servisni modul
Published: 23.11.2020; Views: 122; Downloads: 18
.pdf Full text (2,17 MB)

9.
Uvedba nove CRM rešitve na primeru podjetja X
Anže Gavez, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja so že v preteklosti spoznala, da so za njihov uspeh na trgu ključnega pomena zadovoljne stranke. Začela so iskati načine, kako pridobiti nove stranke, kako ustreči njihovim željam in kako jih obdržati. Z razvojem rešitev za upravljanje odnosov s strankami (angl. Customer Relationship Management – CRM), so se jim podjetja približala kot še nikoli poprej. Če pred leti uporaba CRM rešitev v podjetjih za njihov obstoj še ni bila potrebna, pa so hitre spremembe v poslovanju, vedno večje zahteve strank in konkurenčni pritiski podjetja prisilili v uporabo različnih informacijskih rešitev, med katere spadajo tudi CRM rešitve. Postopek izbire in uvedbe CRM rešitev je vse prej kot enostaven proces. Na trgu je iz leta v leto večja izbira ponudnikov, ki ponujajo CRM rešitve, ki so primerne za različna podjetja. Za podjetje je pomembno, da izbere tako CRM rešitev, ki bo zadovoljila potrebe strank in njihove zahteve ter rešila morebitne težave v poslovanju. Pri uvajanju se mora podjetje kot celota posvetiti uvedbi CRM rešitve, kajti v nasprotnem primeru projekt ne bo izveden v predvidenem času, s predvidenimi stroški, ali v predvidenem obsegu ali pa sploh ne bo izveden. V diplomskem delu bomo v uvodu predstavili osnovno problematiko, cilje, namen in hipoteze diplomskega dela. V drugem poglavju bomo teoretično predstavili osnovna izhodišča upravljanja odnosa s strankami. To teorijo bomo nato aplicirali na CRM rešitve in predstavili pomen CRM rešitev za podjetja. Nato bomo predstavili arhitekturo CRM rešitev ter opisali proces izbire in uvedbe CRM rešitev. V tretjem poglavju bomo opisali izbrano podjetje in analizirali trenutno stanje CRM rešitve v tem podjetju. Nato bomo med seboj primerjali štiri ponudnike CRM rešitev. Glede na zbrane informacije in glede na pomembnost določenih dejavnikov za izbrano podjetje bomo nato ocenili smotrnost uvedbe določene CRM rešitve za izbrano podjetje.
Keywords: Upravljanje odnosov s strankami, CRM rešitve, stranke, izbira CRM rešitev, uvedba CRM rešitev, arhitektura CRM rešitev
Published: 23.11.2020; Views: 111; Downloads: 41
.pdf Full text (1,27 MB)

10.
Uporaba CRM rešitev v športu
Anita Sobočan, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Številni viri se strinjajo, da je v današnjem svetu ključnega pomena, vzpostavitev dobrih odnosov z našimi strankami. Da nam to uspe in da ta odnos vzdržujemo in nagrajujemo je pomembno, da naš Customer Relationship Management (v nadaljevanju CRM) v podjetju odlično deluje. Lahko se lotimo pristopa da podatke beležimo, analiziramo in izdelujemo poročila ročno, iz tabel shranjenih na različnih mestih, da marketinške kampanje izvajamo posebej in brez načrtovanih strategij, kar nam na prvi pogled prihrani denar, ki ga bi morali vložiti v uvedbo CRM rešitve pa vendar je na dolgi rok precej bolj ugodno uvesti rešitev. Prihranijo nam veliko dela, tako z organizacijskega, kot časovnega vidika, istočasno pa gradimo močne in trdne odnose z našimi strankami, ki so bolj zadovoljne, posledično pa prinesejo več dobička. V diplomski nalogi smo želeli predstaviti, kako CRM rešitve delujejo v športu, kjer se v zadnjem obdobju res velik poudarek daje na navijače, ki so s časom postali vse bolj zahtevni. Poleg kvalitetne športne predstave, jim je treba ponuditi še ogromno drugih storitev. Od zagotovljenih parkirnih mest, do ponudbe hrane in pijače, pa dogodki med prekinitvami. Vsak navijač si želi zelo osebno doživetje, zapomni pa si vsako stvar, ki mu ni bila všeč. Zato si osebje, ki v večjih športnih organizacijah skrbi za CRM, prizadeva, da nemudoma opazi, s čim navijač ni bil zadovoljen in se trudi to čimprej popraviti. Prav tako imajo največji športni klubi navijače po celem svetu in želijo prav vsem zagotoviti, da so del njihove zgodbe. V povezavi s tem, se tudi v športu veliko uporabljata tehnologiji navidezne in razširjene resničnosti, ki omogočata navijačem bolj oseben in bližnji ogled določenih aktivnosti v klubu. Slovenski šport je kar se uporabe CRM rešitev in tehnologije še daleč za ostalim svetom, razlogi pa tičijo predvsem v finančnih sredstvih in manjši navijaški bazi. To velja tudi za Odbojkarski Klub Nova KBM katere situacijo smo predstavili na koncu diplomskega projekta. Vendar bi s potrebami in željami navijačev, v prihodnosti vsekakor bilo smiselno razmisliti o vlaganju v CRM rešitve.
Keywords: Upravljanje odnosov s strankami, CRM, CRM rešitve, šport, odbojka
Published: 19.11.2020; Views: 110; Downloads: 23
.pdf Full text (1,10 MB)

Search done in 0.29 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica