| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vodenje zaposlenih v proizvodnem podjetju z uporabo metod in sredstev za ohranjanje konkurenčnosti na trgu
Barbara Kastelic Repovž, 2010, master's thesis

Abstract: Organizacijski razvoj in spremembe v poslovnem okolju podjetij se nagibajo k vzpostavitvi prožnih organizacijskih struktur in uvajanju sprememb na način, ki omogoča, da so podjetja sposobna hitrega odzivanja na nove pogoje poslovanja. Te spremembe so priložnost za uspeh, a le v primeru, če se jim je podjetje sposobno hitro in ustrezno prilagoditi. Podjetje mora biti torej vse bolj aktivno in ustvarjalno, da se lahko prilagaja spremembam na trgu. Da bi lahko zadostili vsem tem pogojem, pa je potrebno spremeniti notranjo organiziranost podjetij. To pomeni reorganizacijo, prenovo procesov in postavljanje novih konceptov organizacije, ki vodijo k doseganju zastavljenih ciljev. Kot odgovor na ta izziv so podjetjem na voljo nove organizacijske oblike. V raziskovalni nalogi se posvečamo razvoju osnovnih delovnih enot kot tudi metodam in sredstvom za rast in razvoj teh novih organizacijskih oblik. To so timsko delo, reševanje problemov v skupini, koristni predlogi in inovacije, Kaizen izboljšave, stalno in konstantno izobraževanje ter metoda osebnih razgovorov. Napredek podjetja je moč doseči le z vključevanjem vseh zaposlenih v nastanek, razvoj in napredek delovnih enot ter ob tem ne pozabiti na prispevek vsakega zaposlenega posebej. Danes je tudi kakovost izdelkov in storitev eden izmed osnovnih pogojev obstanka na tržišču, ki postaja ob poplavi ponudnikov vse bolj konkurenčno. Kakovost povezuje vse aktivnosti v podjetju, delavce, kupce in celotno okolje. Tako poizkuša podjetje doseči najvišjo stopnjo izpolnjevanja zahtev na področju kakovosti. Celoten proces se namreč prične pri kupcu in sklene pri kupcu. V sedanjem času je vse bolj pomembna tudi inovativnost izdelkov in storitev, ki jih podjetja ponujajo. Pogoj, da je kupec z izdelkom zadovoljen pa je tudi zadovoljen izdelovalec izdelka - delavec. Zadovoljstvo delavca se med ostalim doseže tudi z njegovim stalnim in aktivnim vključevanjem v delo delovnih skupin, z možnostjo vpliva na svoje delovno okolje, s povečevanjem njegovih kompetenc, itd.
Keywords: osnovne delovne enote, koristni predlogi in inovacije, reševanje problemov v skupini, osebni razgovori, izobraževanje na delovnem mestu
Published: 02.06.2010; Views: 2060; Downloads: 186
.pdf Full text (1,68 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica