| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
PROJEKTIRANJE ORGANIZACIJE ˝INŽENIRKO, D. O. O.˝
Jernej Žajdela, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem tržnem okolju, kjer so pomembni inovativnost, drznost, prodornost in vztrajnost podjetnikov, smo se odločili ustanoviti podjetje, ki se bo ukvarjalo z gradbenim inženiringom in upravljanjem nepremičnin. V diplomskem delu smo se posvetili predvsem predustanovitvenim analizam in politiki planiranja ustanovitve, saj se zavedamo pomembnosti letega. Pri tem smo se osredotočili na tržne raziskave, analizo konkurence in naših potencialnih naročnikov. Poiskali smo naše prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, ki podjetje čakajo na trgu. Pri planiranju poslovanja podjetja smo se odločili za časovno obdobje petih let. Za sedež podjetja smo se odločili za obstoječe prostore ustanovitelja, ki imajo ugodno lego in ustrezne prometne povezave. V planiranem obdobju petih let bo imelo podjetje tri zaposlene, ki bodo s svojimi znanji dograjevali celotno delovanje podjetja na trgu. Ustanovitveni kapital v višini 10.000 € bo zagotovljen s strani ustanovitelja in bo namenjen prvotno za nakup tehnično-tehnološke opreme in opreme pisarniških prostorov, kjer bo podjetje delovalo. Zaradi trenutnih razmer na trgu, ki so za ustanovitev podjetja neugodne in preveč nepredvidljive, smo ustanovitev podjetja prestavili na september naslednjega leta, ko pričakujemo, da se bodo razmere stabilizirale in se bo pokazalo dejansko stanje na trgu. Nastajanje in obstajanje podjetja, njegova uspešnost, razvoj in rast morajo služiti večanju blagostanja vseh njegovih udeležencev.
Keywords: podjetniška ideja, dejavniki uspešnosti, etika podjetja, ustanovitvene aktivnosti, vizija podjetja, vrednote, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, politika podjetja, poslanstvo podjetja, smotri podjetja, temeljni cilji podjetja, splošne strategije, temeljne strategije, poslovne strategije, razvojne strukture, poslovni izid, bilanca stanja.
Published: 02.12.2009; Views: 3332; Downloads: 660
.pdf Full text (212,11 KB)

3.
ANALIZA STANJA IN RAZVOJNE MOŽNOSTI KAMPA ŠOBEC
Anja Božič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo govori o problematiki kampa Šobec, ki po našem mnenju in mnenju mnogih lokalnih prebivalcev premalo vlaga v svojo prihodnost. V prvem delu smo se osredotočili na obstoječe probleme in cilje, ki jih želimo doseči. Predstavljeno je okolje, ki ga raziskujemo, ter metode, ki smo jih uporabili pri delu. Drugi del naloge zajema poglavja o turizmu, destincijskemu managementu, kadrovskemu managementu in marketingu, s katerimi želimo prikazati načine za učinkovito poslovanje vsakega podjetja. V tretjem delu je nato predstavljeno obstoječe stanje kampa Šobec, njegovo poslovanje in razlogi za počasen razvoj. Te ugotovitve smo povezali s četrtim delom, ki zajema analizo rezultatov ankete gostov. Z njo smo želeli odgovoriti na vprašanje, v kolikšni meri so gostje zadovoljni s to destinacijo, in priti do predlogov za izboljšave. Te smo v zadnjem, petem delu, vključili v svojo raziskavo razvojnih možnosti in tako predstavili spremembe, ki bi obravnavani turistični kraj lahko naredile privlačnejši.
Keywords: turizem management kamp raziskava razvojne možnosti
Published: 05.05.2010; Views: 1463; Downloads: 184
.pdf Full text (2,30 MB)

4.
ZUNANJE IN NOTRANJE RAZVOJE MOŽNOSTI V PODJETJU MIZARSTVO URAN, URAN JANEZ S.P.
Danijela Uran, 2010, final seminar paper

Abstract: Uspešnost podjetja zajema v svojem pomenu dolgotrajen proces, ki podjetniku pomeni jasno sliko, pogosto pa tudi sanje, kaj bo z njegovim podjetjem v prihodnosti. Če želi podjetje preživeti, realizirati » jasno sliko« v prihodnosti in žeti uspeh, mora dobro poznati dejavnike uspeha v svojem podjetju, da se lahko pravočasno umakne pretečim nevarnostim in slabostim, da okrepi svoje prednosti in poišče nove priložnosti. V nasprotnem primeru podjetje ne more preživeti in želja po uspehu pogosto ostane le del sanj. V diplomskem seminarju smo obravnavali zunanje in notranje razvojne možnosti v podjetju Mizarstvo Uran, uran Janez s.p. V prvem delu naloge smo predstavili področje problema, cilje, teze, predpostavke, omejitve in predvidene metode raziskovanja diplomskega seminarja. V drugem delu smo pojasnili razliko v dvojici pojmov »razvoj podjetja« in »rast podjetja«. Spoznali smo tudi različne teoretične opredelitve posameznih avtorjev o zunanjih in notranjih vplivnih dejavnikih na razvoj podjetja. V nadaljevanju naloge smo podrobneje opisali podjetje Mizarstvo Uran, Uran Janez s.p., njegovo ustanovitev in dejavnost. Analizirali smo posebej zunanje dejavnike ter predvideli možnosti in nevarnosti za proučevano podjetje in posebej notranje dejavnike, kjer smo predvideli prednosti in slabosti proučevanega podjetja. Predstavili smo ugotovitve ter podali morebitne rešitve za nadaljnji razvoj podjetja.
Keywords: Ključne besede: Mizarstvo Uran, Uran Janez s.p. zunanji dejavniki, notranji dejavniki, razvojne možnosti, rast, razvoj.
Published: 05.01.2011; Views: 1914; Downloads: 196
.pdf Full text (7,61 MB)

5.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA DOMEL, D.O.O.
Mirjam Vrbinc, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje Domel, d. o. o., je razvojni dobavitelj z vrhunskimi izdelki. V podjetju proizvajajo sesalne enote za suho in mokro sesanje v večstopenjskih izved¬bah, univerzalne kolektorske motorje, eno¬smerne motorje s permanentnimi magneti, asinhronske motorje z zunanjim tekačem, sesal¬ne enote z elektronsko komutacijo, EC-motorje, EC-puhala, EC-ventilatorje, reluktančne sesalne enote, koračne motorje, elektroniko za krmi¬ljenje elektromotorjev, komponente in orodja. Vizija podjetja Domel, d. o. o., je želja po sodobnem, uspešnem in stabilnem podjetju, ki izdeluje visokokakovostne izdelke, hkrati pa je fleksibilno in cenovno ugodno. Podjetje zelo veliko pozornost namenja pripadnosti svojim dobaviteljem, kupcem in zaposlenim. Zavedajo se, da jih k uresničitvi vizije vodi dobro planirana, zasnovana in udejanjena politika. Podjetje svojo vizijo uresničuje neposredno na ravni strateškega menedžmenta, posredno pa na ravni taktičnega in operativnega menedžmenta. V začetnih poglavjih diplomskega dela smo natančno proučili obstoječe stanje v podjetju in okolje, kjer podjetje Domel, d. o. o., posluje. Proučevali smo vrednote ključnih udeležencev podjetja in v nadaljevanju proučili prednosti in slabosti podjetja, raziskali okolje podjetja ter možnosti in nevarnosti za podjetje, ki izhajajo iz okolja. Vse to smo proučevali, da smo lahko prišli do izhodišč, na podlagi katerih smo določili prihodnjo politiko podjetja Domel, d. o. o.. Za uresničevanje razvoja na ravni strateškega menedžmenta smo iskali strateške možnosti, planirali strategije za njihovo uresničevanje in zapisali program razvoja.
Keywords: Ključne besede: politika podjetja, vizija, programsko-tržno področje, vrednote ključnih udeležencev podjetja, konkurenca, prednosti in slabosti, razvoj okolja, možnosti in nevarnosti, planiranje razvoja podjetja, strateške razvojne možnosti, strategije podjetja, program razvoja podjetja
Published: 25.01.2012; Views: 3999; Downloads: 122
URL Link to full text

6.
MOŽNOSTI RAZVOJA IN TRŽENJA NA EKOLOŠKI KMETIJI
Eva Mlakar, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Slovenija je območje, kjer klimatske razmere ustrezajo sonaravnemu, zlasti ekološkemu načinu kmetovanja. Povpraševanje porabnikov po ekološko pridelani hrani stalno narašča, zato ekološko kmetijstvo predstavlja dobro tržno nišo. V dosedanjem razvoju ekološkega kmetijstva se je s pomočjo kmetijske politike povečalo število ekoloških kmetovalcev, ustanovile so se organizacije za kontrolo ipd. Nekateri pridelovalci so svojo pridelavo že tržno usmerili, v večini primerov pa to ostaja še nerešeno vprašanje. Zato je v diplomskem delu predstavljena ekološka kmetija Mlakar, analizirano kmetovanje in možnosti razvoja ter izboljšava tržnih poti na njej. Postavljeni so tudi temelji za nadaljnje ekološko kmetovanje. Z opisom področij ekološkega kmetijstva, problematike prehrane, trženja in obremenjevanja okolja je prikazano, kako pomembna in aktualna je obravnavana tema. Na področju ekološkega kmetijstva je čas za spremembe, kar pa pomeni, da je treba sprejeti določena tveganja. Dvome predstavlja predvsem proizvodnja in že danes napovedana svetovna problematika hrane. Bomo pridelovali ekološko ali gensko spremenjeno hrano? Velik del odločitev je v rokah končnih porabnikov – nas,ki bomo v prodajalnah odločali o izdelku in narekovali pridelovalcem, kaj in kako naj pridelujejo.
Keywords: Ekološko kmetijstvo, obremenjevanje okolja, varna hrana, trženje, razvojne možnosti.
Published: 24.02.2012; Views: 1904; Downloads: 382
.pdf Full text (1,55 MB)

7.
8.
PLANIRANJE RAZVOJA DRUŽINSKEGA PODJETJA EC, D. O. O. NA RAVNI POLITIKE PODJETJA IN STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Erika Mirt, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo proučevali podjetje EC, d. o. o. in planirali njegov razvoj na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Proučevano podjetje spada po velikosti med mikro podjetja in je v lasti družine. Podjetje EC, d. o. o. se je specializiralo na področju elektrike. Diplomski projekt je sestavljen iz teoretičnega in praktičnega dela. Podjetje EC, d. o. o. smo predstavili in za preučevano podjetje preučili izbrane posebnosti. Predstavili smo obstoječo politiko podjetja, strategije in strukture. V nadaljevanju smo preučili vrednote podjetja EC, d. o. o., določili njegove prednosti in slabosti ter na podlagi razvoja okolja določili še možnosti in nevarnosti. Vse to nam je služilo kot izhodišče za planiranje prihodnje politike preučevanega podjetja. Na ravni strateškega managementa smo najprej preučili izhodišča za planiranje razvoja podjetja EC, d. o. o. na tej ravni managementa. Preučili smo programsko-tržna področja podjetja in za njih iskali razvojne možnosti. Za programsko-tržna področja podjetja EC, d. o. o. smo podali tudi oceno konkurenčnosti in perspektivnosti in na podlagi teh izdelali portfolio analizo. Na podlagi teh izhodišč preučevanega podjetja smo zanj planirali strategije, ovrednotili razvojno uspešnost podjetja EC, d. o. o. in za izbrane strategije planirali tudi prihodnje strukture tega podjetja. Delo smo zaključili s programiranjem razvoja podjetja EC, d. o. o.
Keywords: vizija, politika podjetja, strategije, programsko-tržna področja, vrednote podjetja, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, strateški management, vrednotenje razvojne uspešnosti podjetja.
Published: 06.06.2016; Views: 992; Downloads: 120
.pdf Full text (2,37 MB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica