2.
PRIMERI IZDELAVE E-PORTFOLIA V VRTCU Z IKTSabina Mencigar, 2013, undergraduate thesis
Abstract: Diplomska naloga z naslovom Primeri izdelave e-portfolia v vrtcu z IKT je bila pisana z namenom ozaveščanja o pomembnosti uporabe in vključevanja IK-sredstev v vzgojno-izobraževalni koncept ter da bi opozorili na pomembnost opazovanja in spremljanja otrok v vrtcu. Le na podlagi uspešnega opazovanja in spremljanja otrok se lahko razvija otrokov potencial, bogatijo njegovo znanje, spretnosti in sposobnosti. Če se pri tem upošteva otroka, njegove potrebe in na podlagi tega tudi načrtuje, lahko otrok nadgrajuje svoje zmožnosti in napreduje na različnih razvojnih področjih. IK-sredstva so pri tem ključnega pomena, saj pomagajo oživeti pomembne trenutke, jih prikličejo v sedanjost, torej predstavljajo avtentičen vir informacij. Fotografije, avdio- in video zapisi so še posebno pomembni v zgodnjem predšolskem obdobju, ko otrok še ne zna brati in se preko njih zaveda svojih dosežkov ter veseli uspeha. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov, teoretičnega in praktičnega. Prvi del zajema sestavne dele portfolia, njegove postopke izdelave, pomen, prednosti in slabosti, vključuje in opredeljuje pa tudi elektronski portfolio, njegovo uporabo v vrtcu, uporabo IK-sredstev, prednosti in slabosti le-teh ter medijsko usposobljenost strokovnega osebja in otrok v vrtcu. V drugem, praktičnem delu diplomske naloge so predstavljeni konkretni primeri e-portfolia iz prakse. V njih so zajeti pomembni trenutki, pogovori, likovno delo, dosežki/uspehi otrok, razdeljeni na posamezna področja otrokovega razvoja, ki so delno tudi opredeljena.
Keywords: e-portfolio, IKT, opazovanje in spremljanje otrok, razvojna področja, dosežki/napredek otrok.
Published in DKUM: 09.10.2013; Views: 7839; Downloads: 1881
Full text (2,01 MB)