| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
ANALIZA PONUDNIKOV UGODNIH NAKUPOV IN PREDLOG IZBOLJŠANEGA PRODUKTA
David Dragan, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V vsakem podjetju naj bo storitveno ali proizvodno imajo isti življenjski cikel, tako proizvodi kot storitve. Zato je to področje izrednega pomena, saj lahko podjetje preživi le, če spremlja trg in razvija oz prilagaja in dopolnjuje svoje proizvode ali storitve. V diplomski nalogi smo najprej teoretično predstavili, kaj proizvod je, kako se proizvodi delijo in njegov življenjski cikel. Nato smo opredelili nov proizvod, opisali predlog razvoja novih proizvodov in katere so prednosti ter slabosti novih proizvodov. V teoretičnem delu smo nato še opisali Kotlerjev model procesa razvoja in uvajanja novih proizvodov. V raziskovalnem delu pa smo iskali odgovore na raziskovalna vprašanja o trendih spletnega nakupovanja, skupinskih nakupih preko različnih sistemov oz. ponudnikov, ugotavljali zanimivost povračila denarja od vsakega nakupa ter o zanimivosti in dobičkonosnosti skupinskih nakupov za podjetja. Vsi sistemi imajo določene dobre in slabe lastnosti, v našem raziskovanem primeru smo ugotovili skrajnosti, ki potrošnike oz podjetja motijo, zato smo predlagali vmesno varianto, kakršno si iz odgovorov v raziskavi želijo tako kupci kot podjetja.
Keywords: Proizvod oz storitev, Razvoj novega proizvoda, Ugodne ponudbe, Spletni nakupi
Published: 06.10.2016; Views: 207; Downloads: 15
.pdf Full text (1,01 MB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica