SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 18
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
FRANŠIZING - PRILOŽNOST ZA RAST PODJETIJ
Iztok Prosenc, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo najprej prikazuje teoretična izhodišča franšiznega načina poslovanja, katera smo zasledili v strokovni literaturi. V nadaljevanju teoretična dognanja primerjamo z razvojem in položajem franšizinga v Poslovnem sistemu Mercator d.d.. Ugotavljamo, da ima Mercatorjev franšizni sistem pomembno vlogo na področju franšiznih sistemov v Sloveniji. V raziskovalnem delu diplomske naloge smo potrdili vse tri zastavljene hipoteze, ki so: - Franšizing prinaša dobiček Mercatorju - Uporaba franšizinga je koristna za pokrivanje sivih lis - Franšizing prinaša koristi prejemnikom franšize, ki odtehtajo zahtevane licenčnine Z vključitvijo franšizijev v Mercatorjev franšizni sistem si Mercator d.d. zagotavlja tudi pomemben segment kupcev za grosistično dejavnost, saj franšiziji z svojimi nabavami blaga od franšizorja zagotavljajo večjo realizacijo nabav Mercatorja pri svojih dobaviteljih, s tem pa pri njih dosega ugodnejše nabavne pogoje, ki se v omejenem obsegu prenašajo tudi na franšizije. Tako Mercatorju, kot tudi franšizijem, se na ta način izboljšuje konkurenčnost, ki pomembno vpliva na uspešnost poslovanja in ustvarjen dobiček. Z vključitvijo franšizijev v Mercatorjev franšizni sistem Mercator d.d. brez večjih finančnih vlaganj širi svojo franšizno mrežo na območja, kjer ni prisoten z lastnimi enotami. Veliko prodajaln, ki sedaj bolj ali manj uspešno poslujejo kot Mercatorjeve franšizne enote, ob samostojnem poslovanju ne bi bilo več na trgu. Tako kot vsak franšizni sistem ima tudi Mercatorjev nekaj pomanjkljivosti, vendar pa njegove prednosti zanesljivo odtehtajo pomanjkljivosti.
Keywords: - franšizing - franšizij - franšizor - pogodba o franšizingu - razvoj podjetij
Published: 12.04.2010; Views: 2328; Downloads: 300
.pdf Full text (542,65 KB)

10.
RAZVOJ IN PLANIRANJE NASLEDSTVA NA PRIMERU DRUŽINSKEGA PODJETJA OČKO S.P.
Anja Očko, 2010, final seminar paper

Abstract: Diplomski seminar z naslovom Lastnosti in planiranje nasledstva na primeru družinskega podjetja Očko s.p. ima opisane lastnosti družinskih podjetij, prednosti in slabosti družinskih podjetij, planiranje nasledstva, ter tudi prakstičen primer podjetja, kjer je najprej opisano samo preučevano podjetje, nato sledijo prednosti in slabosti tega podjetja, življenjski cikel podjetja, družine in posameznikov, ter primeri planiranja nasledstva v družinskem podjetju Očko s.p.
Keywords: Nasledstvo, planiranje nasledstva, lastnosti družinskih podjetij, družina, podjetje, življenjski cikel podjetja, življenjski cikel posameznika, prednosti družinskih podjetij, slabosti družinskih podjetij, model življensjskega cikla podjetja, plan nasledstva, rast in razvoj podjetja.
Published: 18.11.2010; Views: 1879; Downloads: 223
.pdf Full text (396,26 KB)

Search done in 0.33 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica