| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRENOVA POSLOVNEGA PROCESA NAPOVEDI ODSOTNOSTI ZAPOSLENIH V SKB banki d.d.
Marjetka Pustavrh, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Osnovno vodilo pri ustvarjanju diplomske naloge je bilo prenova celotnega obstoječega procesa napovedi odsotnosti zaposlenih v SKB banki d.d.. Pri raziskovalnem delu naloge smo se srečevali z različnimi teţavami in vprašanji kako izvesti prenovo in izboljšanje procesa, kakšne so dejanske moţnosti za uresničitev prenove in izboljšav ter kakšni so prihranki glede na obstoječi proces. Za raziskovalno metodo smo uporabili metodo Razvoja funkcij kakovosti oziroma QFD metodo.
Keywords: - proces - prenova poslovnega procesa - razvoj funkcij kakovosti - hiša kakovosti
Published in DKUM: 03.06.2014; Views: 1244; Downloads: 48
URL Link to full text

2.
Vključitev metode QFD v vrednostni management
Rok Kraševec, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Z vsakim izdelkom ali s storitvijo, ki jo razvijemo, želimo doseči največjo vrednost izdelka v očeh kupca, s čimer ga prepričamo v nakup. Metoda QFD inženirjem omogoča predstavitev zahtev kupcev v obliki tehničnih karakteristik. Z metodo QFD dobimo vodilo skozi proces vrednostnega managementa in tako so zahteve kupcev prisotne od začetka procesa razvoja. V diplomskem delu sem izdelal hišo kakovosti s pomočjo diagrama FAST za lažjo predstavo o integraciji obeh procesov. Po opredeljenih funkcijah izdelka s pomočjo diagrama FAST preverimo ujemanje funkcij z zahtevami kupcev in njihovo pomembnost v hiši kakovosti.
Keywords: vrednostni management, razvoj funkcij kakovosti, hiša kakovosti, segmentacija trga, ciljne skupine, zahteve kupcev, metoda FAST
Published in DKUM: 13.03.2014; Views: 1878; Downloads: 318
.pdf Full text (3,34 MB)

3.
Razvoj ročaja hladilnika Gorenje po meri kupca
Marko Trojner, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Kupec je in bo prioriteta, zato je potrebno sistematično pristopiti h kakovosti z vidika kupca. Predmet diplomskega dela je ročaj, ki nam zaradi nastalega podtlaka v hladilnikih in zamrzovalnih omarah omogoča lažje odpiranje vrat. Zaradi oblikovne togosti trenutnega ročaja RM 70 in slabše uveljavitve na trgu, je potrebno spremeniti pristop pri dizajnu in funkcionalnosti omenjenega ročaja. Ob uporabi akumuliranih informacij iz podjetja Gorenje in teoretičnih osnov, smo z metodo razvoja funkcij kakovosti prikazali začetno fazo razvoja novega polizdelka, ki je vodila do uspešne realizacije prototipa in osnove za vpeljavo polizdelka v lastno proizvodnjo podjetja Gorenje.
Keywords: razvoj izdelka, TQM, glas kupca, VOC, QFD, razvoj funkcij kakovosti, Kano model, hiša kakovosti, conjoint analiza, target costing, analiza trga, statistični testi, vzorec, management, Gorenje, brizganje, HZA, patent, življenjski ciklus izdelka.
Published in DKUM: 20.11.2012; Views: 2027; Downloads: 105
URL Link to full text

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica