| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 38
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
2.
Objektni razvoj aplikacij : diplomsko delo visokošolskega študija
Bojan Drozg, 1998, undergraduate thesis

Keywords: programska oprema, razvoj aplikacij, Java, objektni modeli
Published: 26.07.2007; Views: 1597; Downloads: 0

3.
4.
5.
RAZVOJ SPLETNIH APLIKACIJ Z UPORABO JAVAFX
Iztok Hafner, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu predstavljamo nov del platforme Java, imenovan JavaFX, ki služi za razvoj bogatih spletnih aplikacij. Ključna prednost tehnologije JavaFX je v prenosljivosti aplikacije, saj se enaka aplikacija lahko izvaja kot namizna aplikacija, spletna aplikacija in tudi kot mobilna aplikacija. V prihodnosti pa se bo ta lahko izvajala tudi na TV napravah, kot so DVD in Blu-ray predvajalniki. Prav tako smo preučili najpogosteje uporabljeni alternativni tehnologiji, in sicer Microsoft Silverlight in Adobe Flex, kateri smo primerjali s tehnologijo JavaFX. Zgrajen odločitveni model nam je pokazal, da so te tri tehnologije zelo izenačene in da se zaradi hitrega razvoja lahko kmalu tehtnica prevesi v korist katerekoli izmed njih. Skozi razvito praktično aplikacijo pa predstavljamo tudi ključne elemente in novosti tehnologije JavaFX, kot sta deklarativna sintaksa in koncept vezanja podatkov. Razvita aplikacije predstavlja predstavitveno stran virtualnega otoka Ozara - Wellness in mind, ki se nahaja v virtualnem svetu Second Life in ga je razvila Skupina za razvoj virtualnih svetov s Fakultete za elektrotehniko, računalništvo in informatiko v Mariboru. Razvita aplikacija vsebuje tudi veliko elementov tehnologije JavaFX, kot so vektorske in slikovne animacije.
Keywords: razvoj aplikacij, bogata spletna aplikacija, JavaFX, deklarativna sintaksa
Published: 09.09.2009; Views: 1950; Downloads: 173
.pdf Full text (2,57 MB)

6.
RAZVOJ PRENOSLJIVIH APLIKACIJ ZA MOBILNE NAPRAVE V OKOLJU Qt
Miha Lesjak, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavi okolje za razvoj prenosljivih aplikacij Qt. Nalogo pričnemo s predstavitvijo okolja, njegove arhitekture, priloženih orodij ter s preučitvijo posebnosti, ki jih uvaja. Nadalje naloga razišče procese, potrebne za načrtovanje mobilnih aplikacij ter analizira principe modernih uporabniških vmesnikov za le — te. V zadnjem delu naloge povežemo obe tematiki ter razvijemo aplikacijo »bralnik novic«, ki združuje bogato grafiko, animacije ter upravljanje preko kretenj.
Keywords: okolje Qt, Qt Creator, Qt Graphics View, razvoj mobilnih aplikacij, razvoj prenosljivih aplikacij, mobilni uporabniški vmesniki, Symbian, mobilne naprave, mobilni telefoni, kretnje
Published: 26.07.2010; Views: 2131; Downloads: 169
.pdf Full text (3,56 MB)

7.
UPORABA 3-OSNEGA POSPEŠKOMETRA ZA INTERAKCIJO UPORABNIK - APLIKACIJA NA MOBILNI PLATFORMI ANDROID
Matjaž Lenhart, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Cilj diplomske naloge je razviti aplikacijo za mobilno platformo Android, katera bo omogočala vodenje žoge skozi labirint s pomočjo proženja pospeškometra s fizičnim nagibanjem mobilne naprave. Sprva se bomo spoznali s platformo Android, predstavili njen razvoj in dosedanje različice sistema ter predstavili prve aplikacije, ki so bile uporabnikom na voljo. Sledila bo predstavitev aplikacije »Lab Ball« in njenih funkcionalnosti ter uporabljene strojne opreme. Diplomsko delo se bo zaključilo z implementacijo omenjene aplikacije in raziskavo tržišča, kjer bomo opravili analizo zbranih podatkov ter na ta način preverili uporabo in razvoj aplikacij na strani anketirancev.
Keywords: Android, mobilne aplikacije, igre, razvoj aplikacij, razvojna okolja za Android
Published: 13.12.2010; Views: 1770; Downloads: 196
.pdf Full text (2,36 MB)

8.
TESTIRANJE APLIKACIJ ZA PLATFORMO ANDROID
Tomaž Buzeti, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili mobilno platformo Android, razvoj mobilne aplikacije - myWallet, ki omogoča pregled osebnih financ, ter različne pristope testiranja programske opreme za platformo Android. Podrobno smo opisali orodja in pristope, ki so primerni za testiranje aplikacij na platformi Android ter z njimi testirali aplikacijo myWallet, ki smo jo razvili v sklopu diplomske naloge. Osredotočili smo se predvsem na testiranje po principu črne skrinje, testiranja enot z orodji za avtomatizacijo testov ter profiliranju uporabniškega vmesnika.
Keywords: platforma Android, razvoj mobilnih aplikacij, testiranje programske opreme, robotium, testiranje enot
Published: 07.11.2011; Views: 2947; Downloads: 346
.pdf Full text (2,39 MB)

9.
RAZVOJ SPLETNE APLIKACIJE SPA Z OGRODJEM ANGULARJS
Rene Cimerlajt, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Uporaba spletnih aplikacij se iz dneva v dan povečuje in posledično se spreminjajo tudi zahteve po novih in boljših načinih njihove implementacije. V diplomski nalogi se bomo osredotočili na spletne aplikacije, ki se izvajajo znotraj ene spletne strani (angl. single page applications; kratica: SPA). Omogočajo nam tekoče prehode med stranmi v aplikaciji, zagotavljajo odzivnejšo in boljšo uporabniško izkušnjo ter procesiranje podatkov na odjemalcu. Za gradnjo takšnih spletnih aplikacij lahko uporabimo različna ogrodja. Med njimi najbolj izstopa AngularJS, ki s svojo arhitekturo in načinom uporabe prekaša konkurenco. V diplomskem delu je predstavljen princip delovanja aplikacij SPA, ki temelji na uporabi Javascript ogrodja AngularJS. Zajeti so osnovni koncepti SPA ter podroben opis ogrodja. Njegovo uporabo smo predstavili na praktičnem primeru spletne aplikacije za prikaz vremenskih podatkov.
Keywords: računalništvo, razvoj spletnih aplikacij, JavaScript, AngularJS, SPA, aplikacija na eni spletni strani
Published: 22.05.2015; Views: 1618; Downloads: 177
.pdf Full text (1,90 MB)

10.
TEHNOLOGIJA BLUETOOTH NA PLATFORMI ANDROID
Primož Režek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo preučili platformo Android, Bluetooth tehnologijo in NMEA protokol. Vse skupaj smo povezali celoto in implementirali Android aplikacijo NanoConfig, ki uporablja Bluetooth tehnologijo za povezovanje z snemalcem leta Nano in se sporazumeva po NMEA protokolu. Osredotočili smo se na opis razvojnega okolja, funkcionalnosti, implementacijo in vzdrževanje aplikacije z Android razvojno konzolo. Pri implementaciji je ključnega pomena programska koda, ki služi za vzpostavitev Bluetooth povezave in pošiljanje podatkov med napravama. Na koncu smo še omenili statistiko uporabe in uporabnikov aplikacije ter možne nadgradnje aplikacije v prihodnosti.
Keywords: platforma Android, Bluetooth tehnologija, NMEA protokol, razvoj Android aplikacij
Published: 19.12.2012; Views: 1126; Downloads: 142
.pdf Full text (3,43 MB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica