| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 20
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Idejna zasnova otroškega muzeja v Mariboru
Sanja Stojnšek, 2019, master's thesis

Abstract: Cilj magistrskega dela je predstaviti otroški muzej in razviti njegovo idejno zasnovo. Muzej, ki bi bil v prvi vrsti namenjen otrokom, bi bil v Mariboru. S tem bi mesto dobilo dodatno vrednost, hkrati pa bi se povečala turizem in število obiskovalcev, ne le otrok, ampak tudi družin. V uvodnem delu so predstavljena muzeološka izhodišča in muzej, v nadaljevanju pa smo se posvetili otroškemu muzeju in njegovemu razvoju v Sloveniji in Evropi. V Sloveniji je edini otroški muzej v Celju, Hermanov brlog. Zaradi nove družbene vloge muzejev so se v našem prostoru mnogi splošni muzeji začeli ozirati tudi na otroke. V ta namen so razvili programe, ki so namenjeni najmlajšim obiskovalcem. Otroški muzej se od ostalih muzejev razlikuje po tem, da je njegovo bistvo učenje skozi igro, posledično so aktivnosti zasnovane na način, da pri otrocih vzbujajo radovednost. Otroški muzeji ne nudijo le učenja, temveč predstavljajo pomemben prostor, kjer lahko družine kvalitetno preživljajo prosti čas. V drugem delu smo razvili zasnovo otroškega muzeja. Oblikovan je idejni koncept razstav, programov in zbirk, skozi katere bi potekalo aktivno učenje in spoznavanje, ki bi ga izvajali muzejski pedagogi ali kustosi. Njihova primarna naloga bi bila, da bi pri mladih obiskovalcih na zanimiv, igriv in privlačen način spodbujali zavest o kulturni, naravni in umetniški dediščini. V idejno zasnovo sta vpeljana oba muzeološka koncepta, tako tradicionalni kot tudi sodobni. To se nam je zdelo smiselno, saj daje prav preplet konceptov otrokom možnost, da poleg spoznavanja novih dejstev sodelujejo v raznih aktivnostih. Da bi otroški muzej deloval uspešno, je treba upoštevati tudi učna sredstva, metode in oblike dela, ki se spreminjajo glede na starost obiskovalcev.
Keywords: otroški muzej, muzejska pedagogika, zbirke, razstave, programi.
Published in DKUM: 23.10.2019; Views: 791; Downloads: 80
.pdf Full text (3,97 MB)

2.
Povezovanje in razstavljanje v Mariboru med obema vojnama: Umetniški klub Grohar
Nika Vaupotič, 2018, master's thesis

Abstract: Predmet magistrskega dela je Umetniški klub Grohar, ki je deloval v času med letoma 1920 in 1926 v Mariboru. Ob koncu prve svetovne vojne, ko je mesto dobilo novo politično in geografsko vlogo, organiziranega likovnega življenja v Mariboru ni bilo. Umetniški klub Grohar si je zadal nalogo, da vzbudi v prebivalcih zanimanje za umetnost in ustvari umetniški trg, podpira umetniško ustvarjalnost na slovenskem Štajerskem in v Mariboru vzpostavi kontinuirano razstavno dejavnost. V času delovanja kluba so organizirali deset razstav, na katerih so lahko svoja dela predstavili člani in gostujoči umetniki. V nalogi so osvetljeni razlogi za nastanek Umetniškega kluba Grohar in okoliščine, v katerih je deloval. Analizirana je recepcija v likovni kritiki in javnosti ter vloga pri ustvarjanju umetniškega življenja v 20. stoletju v Mariboru, nenazadnje pa tudi njegovo mesto v slovenski in jugoslovanski umetnosti v času med obema vojnama.
Keywords: Umetniški klub Grohar, Maribor, likovna društva, razstave, umetniško povezovanje, umetnost med obema vojnama, umetnostna zgodovina, 1920, Viktor Cotič, Anton Gvajc, Fran Stiplovšek
Published in DKUM: 24.09.2018; Views: 983; Downloads: 167
.pdf Full text (2,98 MB)

3.
30 LET SLOVENSKIH GLASBENIH DNI
Vanja Fekonja, 2016, undergraduate thesis

Abstract: POVZETEK V diplomskem delu z naslovom 30 let Slovenskih glasbenih dni je podrobneje predstavljena istoimenska prireditev. Razdeljeno je na dva dela. V prvem je opisan pojav te prireditve, ki se je v zadnjih tridesetih letih že močno zasidrala ter postala tradicionalna, ter razlogi za njen nastanek. V drugem delu je podrobneje predstavljena njena struktura, ki temelji na dveh osnovnih oziroma glavnih delih, in sicer mednarodnega muzikološkega simpozija, katerega tema je po večini narekovala tudi osnove programa koncertnega dela, ki predstavlja drugi osrednji del Slovenskih glasbenih dni ter spremljevalnega programa. V sklopu le-tega so se odvile različne prireditve (okrogle mize, različne predstavitve, delavnice za otroke, študentski muzikološki simpozij, razgovori s skladatelji itd.). Slovenski glasbeni dnevi so ogromno prispevali k prepoznavnosti slovenske glasbe preteklosti in sedanjosti. V sklopu te prireditve je bilo ogromno krstnih izvedb in praizvedb že nekoliko pozabljenih del. Pomembno je, da so s sodelovanjem na teh prireditvah dobili možnost uveljavitve tudi mlajši slovenski skladatelji in skladateljice. Na mednarodnem muzikološkem simpoziju so sodelovali tako slovenski kot tuji simpozisti, ki so odmevnost Slovenskih glasbenih dni, ter s tem tudi našo glasbo, ponesli tudi izven naših meja. V diplomskem delu so uporabljene deskriptivna, komparativna, zgodovinska metoda ter metoda klasifikacije in metoda analize in sinteze.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: Slovenski glasbeni dnevi, mednarodni muzikološki simpozij, koncerti, prve izvedbe, okrogle mize, delavnice za otroke, razstave, predstavitve, študentski muzikološki simpozij, skladatelji
Published in DKUM: 21.09.2016; Views: 829; Downloads: 85
.pdf Full text (1,02 MB)

4.
5.
Pena moderne : [virtualna galerija] februar - marec 98
1998, exhibition

Keywords: likovna umetnost, slovenska umetnost, osebne razstave
Published in DKUM: 07.06.2012; Views: 2715; Downloads: 39
URL Link to full text

6.
Internet portfolio
exhibition

Keywords: likovna umetnost, slovenska umetnost, skupinske razstave
Published in DKUM: 07.06.2012; Views: 2522; Downloads: 38
URL Link to full text

7.
8.
9.
10.
Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica