| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAZPOREJANJE STROŠKOV PO STROŠKOVNIH NOSILCIH V PODJETJU THERMANA LAŠKO
Jasmina Lokovšek, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Na kakšen način bo podjetje spremljalo stroške je v veliki meri odvisno od dejavnosti podjetja, vodstva in cene. Podjetje mora že pri ustanavljanju dobro zasnovati sistem spremljanja stroškov, da ostane konkurenčno na trgu. Bistvo uspešnega poslovanja podjetja je v zniževanju stroškov. Podjetja poskušajo kar se da zmanjšati izgubo in povečati ustvarjen dobiček. Vse to pa je mogoče, če podjetja natančno spremljajo stroške po vrstah in stroškovnih mestih. Thermana Laško ne razporeja stroškov na stroškovne nosilce. Glede na pogovore, ki sem jih imela z mentorico, v podjetju dosedanjega sistema tudi ne mislijo spreminjati, ker tudi ne vidijo potrebe po tem. Z dosedanjim sistemom spremljanja stroškov so zadovoljni, ker jim zagotavlja podatke, ki jih potrebujejo za uspešno poslovanje.
Keywords: Stroški, stroškovno mesto, stroškovni nosilec, lastna cena, razporejanje stroškov, kalkulacija, Thermana, profitni center, neposredni in posredni stroški.
Published: 22.11.2013; Views: 1994; Downloads: 732
.pdf Full text (700,59 KB)

2.
ANALIZA RAZPOREJANJA STROŠKOV IN VREDNOTENJE PROIZVODNJE GRADBENIH IZDELKOV S PODPORO INFORMACIJSKEGA SISTEMA V GRADBENEM PODJETJU X
Nataša Černelič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu na praktičnem primeru gradbenega podjetja raziskujemo analizo računovodenja proizvodnje gradbenih izdelkov z informacijskim sistemom. Namen diplomskega dela je presoditi razporejanje stroškov po naravnih vrstah, stroškovnih mestih in nosilcih ter po vrednotenju proizvodnje gradbenih izdelkov pred in po uvedbi podpore informacijskega sistema MS Navision. Rezultati študije primera kažejo, da je v podjetju uvedba informacijskega sistema vplivala na učinkovitost vodenja računov, in sicer v smislu zmanjševanja časa in stroškov. Zmanjšanje stroškov je posebej izrazito na področju stroškov dela, saj se ti stroški znižujejo zaradi avtomatizacije procesov in bolj učinkovite podpore nalog, ki jih zaposleni opravljajo. Poleg zmanjševanja stroškov uvedba informacijskega sistema prinaša tudi boljši vpogled v poslovanje, kar podjetju omogoča hitrejše in učinkovitejše sprejemanje poslovnih odločitev.
Keywords: analiza računovodenja, razporejanje stroškov, vrednotenje proizvodnje, informacijski sistem, MS Navision
Published: 03.11.2016; Views: 439; Downloads: 45
.pdf Full text (1,67 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica