| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV V PODJETJU TUŠMOBIL D. O. O.
Alma Abdić, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Zadovoljstvo uporabnikov s storitvijo ali izdelkom ima velik vpliv na ponovne nakupe. Problem nastaja, ko želje potrošnikov niso dobro raziskane. Kaj je tisto, kar zadržuje stare in pritegne nove uporabnike? Namesto dragih marketinških pristopov, lahko izvedemo raziskavo zadovoljstva uporabnikov. Naloga je vsebinsko razdeljena na dva dela: V prvem, teoretičnem, opisujem teorijo zadovoljstva potrošnikov, predstavljam podjetje, segmentiranje in pozicioniranje trga ter podjetja. Navajam tudi raziskovalna vprašanja. Drugi del je prikaz praktičnega dela. Poudarek je na raziskavi trga. Na anketni vprašalnik je odgovorilo 100 naključnih mimoidočih ljudi iz gorenjske regije. Sledi analiza raziskave ter lastno mnenje in predlogi za izboljšanje poslovanja.
Keywords: Raziskava zadovoljstva, raziskovalna vprašanja, zadovoljstvo potrošnikov, mobilna telefonija.
Published: 28.06.2010; Views: 2406; Downloads: 368
.pdf Full text (1,30 MB)

Search done in 0.01 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica