| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 49
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
Raziskava trga za potrebe podjetja dgr d.o.o.
Primož Kuhar, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Trge vedno bolj določa tesna konkurenca, zato je za podjetja še posebej pomembno, da poznajo in razumejo preference svojih potrošnikov ter prepoznajo in analizirajo ustrezne ciljne trge, saj svetovni splet podjetjem odpira ogromno novih priložnosti in možnosti cenejšega poslovanja ter širjenja na tuje trge zaradi zmožnosti učinkovitega nagovarjanja ciljne publike. Tržne raziskave lahko dosežejo visoko raven zadovoljstva strank, zmanjšajo upad le-teh in razvijejo podjetje. Tržne raziskave zagotavljajo dragocene informacije o trgih, strankah in lastnih izdelkih podjetja, pomagajo ugotoviti, kaj stranke želijo in kaj lahko pričakujejo. Z razumevanjem potreb strank in s poznavanjem ciljnih trgov, predvsem naraščajoče globalizacije, lahko podjetja napovedujejo svojo proizvodnjo in prodajo ter ustrezno načrtujejo tudi zaradi učinkovitih transportnih rešitev. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, katere tržne raziskave so primerne za storitev proučevanega podjetja. S pomočjo kvalitativne raziskave – intervjuja smo skušali ugotoviti, kakšno raziskavo trga so izvedli v proučevanem podjetju in na kakšen način, koliko postavk, ki smo jih predhodno opredelili v teoriji raziskav trga, so upoštevali, ter kako lahko nadgradijo svojo raziskavo trga. Ugotovili smo, da je proučevano podjetje opravilo raziskavo trga, v sklopu katere so identificirali potencialne stranke, določili velikost trga, analizirali konkurenco, izvedli analizo zmožnosti, zastavili cilje ter analizirali trende. Glede na rezultate priporočamo razširitev raziskave trga z analizo zadovoljstva.
Keywords: raziskava trga, marketing, logistično podjetje
Published in DKUM: 04.05.2023; Views: 496; Downloads: 60
.pdf Full text (1,59 MB)

2.
Raziskava trga in razvoj konstrukcije mešalne žlice za beton v podjetju Fortis Maribor, d.o.o. : magistrsko delo
Uroš Lobenwein, 2021, master's thesis

Abstract: Vsako podjetje nenehno želi pridobiti konkurenčno prednost in utrditi položaj na trgu. Za uspešen razvoj izdelka je potrebno predhodno opraviti različne analize, ki povečajo možnost uspeha projekta razvoja novega izdelka. V magistrski nalogi dokažemo, da lahko s pomočjo raziskave trga razvijemo tržno zanimivo in tehnično dovršeno konstrukcijo mešalne žlice za beton. Uporabljeni metodi znanstveno-raziskovalnega dela sta metodi komparacije in analiza vsebine. Z zbiranjem podatkov podobnih izdelkov, analiz lastnosti in obravnavo informacij strokovne literature sem kot rezultat magistrske naloge razvil tehnično dovršeno, konkurenčno in učinkovito konstrukcijo mešalne žlice ta beton.
Keywords: mešalna žlica za beton, raziskava trga, konstrukcija, razvoj konstrukcije, razvoj izdelka, statični preračuni, Fortis Maribor d.o.o.
Published in DKUM: 11.10.2021; Views: 825; Downloads: 6
.pdf Full text (3,15 MB)

3.
Analiza navad kupcev mleka in mlečnih izdelkov na območju mesta Dresden v Nemčiji
Saša Planinšec, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V mestu Dresden v Nemčiji smo maja 2018 anketirali naključno skupino ljudi, ki se razlikujejo po spolu, starosti in izobrazbi. Na podlagi anketnega vprašalnika smo analizirali navade potrošnikov pri nakupu ter uživanju mleka in mlečnih izdelkov. Analizirani kupci za mleko in mlečne izdelke v večini porabijo do 100 EUR in jih v 41 % uživajo vsaj enkrat na dan. Za najpomembnejšo lastnost, na katero se kupci ozirajo pri nakupu, so označili izvor, sledi pa mu cena. Kar 78 % anketirancev je mnenja, da izdelki iz ekološke pridelave niso kakovostnejši od izdelkov konvencionalne pridelave.
Keywords: mleko, mlečni izdelki, anketna raziskava, analiza trga, Nemčija
Published in DKUM: 02.09.2020; Views: 1161; Downloads: 78
.pdf Full text (2,20 MB)

4.
Konkurenčna in vrednostna analiza pri razvoju novega koša za smeti : diplomsko delo
Enej Jakop, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času se na trgu vsako podjetje srečuje z pojmom konkurenca. Vsako posamezno podjetje potrebuje strateško politiko s katero pridobi določen položaj na trgu. V diplomskem delu je prikazana konkurenčna analiza za podjetje, ki želi plasirati na trg nov izdelek, in sicer moderniziran koš za smeti. Za njegov uspeh pa ni ključna samo analiza trga, temveč tudi njegov proces razvoja, ki temelji na funkcijah managementa vrednosti.
Keywords: raziskava trga, konkurenca, koš za smeti, management vrednosti
Published in DKUM: 29.01.2020; Views: 1254; Downloads: 159
.pdf Full text (1,65 MB)

5.
Vpliv razvoja 3D tehnologije na delovanje distribucijskih centrov podjetja XPANDVision
Urša Jelenc, 2019, master's thesis/paper

Abstract: Podjetje XPANDVision je na trgu 3D tehnologije prisotno že več kot deset let in je v svojem zrelejšem obdobju življenjskega cikla podjetja. Podjetje se ukvarja z razvojem in distribucijo 3D produktov na različne mednarodne trge. V nalogi smo raziskali trg 3D tehnologije in bodoče trende panoge, analizirali delovanje distribucijskih centrov podjetja ter kritično analizirali trenutno stanje. Glavne ugotovitve kritične analize so pomanjkanje celovitih ERP informacijskega sistema in WMS skladiščno informacijskega sistema, omejitev dostopa do skladišča s klančino, slabo planiranje dobav končnih izdelkov ter prostorska stiska in zastaranost prostorov. Ob pregledu različne literature distribucijskih centrov ter na podlagi večletnih izkušenj v praksi smo podali predloge za izboljšave delovanja distribucijskega centra v Ljubljani, ki jih lahko povzamemo kot prenovo poslovnega modela in nadgradnje ERP sistema, sanacijo in ureditev skladiščnih prostorov ter optimizacijo WMS skladiščnega sistema.
Keywords: 3D tehnologija, mednarodni trg, konkurenca, izboljšava, raziskava trga, distribucijski center.
Published in DKUM: 13.01.2020; Views: 1396; Downloads: 178
.pdf Full text (6,27 MB)

6.
Poslovni načrt podjetja organics nutrients
Aleš Kujavec, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo predstavlja poslovni načrt podjetja, ki smo ga ustanovili v času študija na Fakulteti za logistiko v Celju. V diplomskem delu smo uporabili znanje, ki smo ga pridobili med študijem. Podrobno smo preučili idejo, napisali poslovni načrt in ustanovili podjetje. V nadaljevanju bomo spoznali, kako se podjetje spopada z različnimi priložnostmi, nevarnostmi, kakšna je vizija podjetja in kaj so njeni cilji. Diplomsko delo je nadgradnja poslovnega načrta, s katerim smo bili leta 2017 uspešni na P2R podjetniškem razpisu za nepovratna finančna sredstva. Namen poslovnega načrta je preučiti smiselnost ustanovitve podjetja, ki se ukvarja z organskimi gnojili. Med pripravo poslovnega načrta smo naleteli na ovire, o katerih prej v podjetju sploh nismo razmišljali. Vsakemu podjetniku predlagamo, da pred ustanovitvijo podjetja napiše svoj poslovni načrt, pa čeprav zahteva precej časa in truda. S poslovnim načrtom smo dokazali, da lahko po končanem študiju začnemo svojo podjetniško pot, čeprav s tem nismo imeli izkušenj. Podjetništvo nam predstavlja izzive. Osebno pa še nam je najbolj pomembno, da se lahko ves čas učimo in nadgrajujemo svoje znanje ter rastemo tudi v mentalnem smislu.
Keywords: podjetništvo, poslovni načrt, raziskava trga, zeleni potrošniki, finančni načrt, SWOT analiza
Published in DKUM: 15.10.2018; Views: 1835; Downloads: 220
.pdf Full text (1,14 MB)

7.
Uporaba lean startup metodologije v praksi
Urška Rozinger, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. Prvi del prestavlja teoretični del, ki zajema podatke o tem, kaj je lean start up metodologija v praksi, s katerimi ovirami se srečujejo podjetniki pri uporabi te metode in kako lahko premagujejo ovire in možnost propada podjetja. Problem, ki se pojavlja, je ta, da podjetniki prehitro sklepajo zaključke, kar že v začetni fazi vodi v neuspeh. Veliko podjetij tako močno verjame v svojo idejo, da ne vidi odjemalcev in njihovih dejanskih potreb in problema, katerega želi rešiti. Podjetnik ima v mislih idejo, ki predstavlja neko rešitev za odjemalce. Sam je prepričan, da jo bodo odjemalci kupili in jim bo predstavljala rešitev, s katero bodo problem odpravili. V kolikor podjetnik ne naredi analize odjemalcev, se informira o trgu in razišče svoje konkurente, je obsojen na propad. Ključnega pomena je, da naredi celotno analizo, da gre ven iz stavbe, naredi analizo odjemalcev, posluša in jih sprašuje o problemu, katerega želijo odpraviti in so za njega pripravljeni plačati z denarjem. V kolikor si je podjetnik pripravljen vzeti čas in se poglobiti v odjemalce, se bo izognil temu, da bo vložil v podjetje znesek denarja, za idejo, katera nima prihodnosti. Več potrebnih informacij bo zbral, večja bo možnost, da bo s svojo rešitvijo uspel in imel uspešno ter dobičkonosno podjetje. Drugi del predstavlja praktični del, ki zajema anketne vprašalnike in anketiranje podjetij. Predvsem sem želela izvedeti, ali se podjetja poslužujejo te metode, katere ovire so tiste, s katerimi se soočajo, in ali je to metoda, ki vodi v uspeh in jo bodo uporabili še v prihodnje. Anketiranih je bilo 5 naključnih podjetij iz različnih panog, torej podjetja, katera se ukvarjajo z različnimi dejavnostmi. Te sem izbrala, saj sem želela raziskati, kako različna podjetja dojemajo nove posle in njihovo trženje na trgu.
Keywords: lean start up metodologija, odjemalci, informacije, raziskava trga, zbiranje podatkov, tveganje razkritja informacij, ustvarjanje novih projektov
Published in DKUM: 06.11.2017; Views: 1495; Downloads: 236
.pdf Full text (1022,81 KB)

8.
Razvoj nove skupine izdelkov za hišne ljubljenčke
Tjaša Tekavec, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Vedno več lastnikov psov se v zadnjem času odloča za sobivanje z ljubljenčki v notranjosti stanovanja, vendar pa si hkrati želijo psa namestiti v klasični vrtni pasji hiški, ki pa ni prilagojena za notranje bivanje. Ideja za razvoj nove skupine izdelkov za hišne ljubljenčke izhaja iz lastne želje po nakupu pasje hiške, prilagojene za notranje prostore, ki je, po pregledu ponudbe na trgu, nismo našli. S pregledom obstoječe literature in izvedbo lastne raziskave smo ugotovili, da na trgu obstajata želja in potencialno povpraševanje po takšnem izdelku, zato smo razvili rešitev za udobnejše notranje bivanje psov. S pomočjo Kotlerjevega modela razvoja novega izdelka smo razvili leseno pasjo hiško za uporabo v notranjosti stanovanja, namenjeno manjšim pasmam psov, s čimer smo psu zagotovili njegov teritorij oziroma osebni prostor v stanovanju, hkrati pa skrbniku ponudili več prostora za shranjevanje pasjih potrebščin. Pri razvoju izdelka smo izhajali iz že obstoječe ideje lesene pasje hiške za zunanjo uporabo, ki smo jo nadgradili in prilagodili uporabi v notranjosti stanovanja.
Keywords: Izdelek, Razvoj novega izdelka, Raziskava trga, Hišni ljubljenčki, Pasja hiša za notranje bivanje
Published in DKUM: 26.10.2017; Views: 1392; Downloads: 129
.pdf Full text (2,08 MB)

9.
Oblikovanje in razvoj vertikalnega vrta
Davorin Mesarič, 2017, master's thesis

Abstract: Področje, ki ga bo ta magistrska naloga pokrivala, je urbano vrtnarstvo. Za to je trenutno velik porast zanimanja, ki že silovito prehaja v trend, saj se ljudje bolj kot kadarkoli prej želijo zdravo prehranjevati. V tej nalogi bomo predstavili celoten razvojni proces in dizajnersko metodologijo Design Thinking.
Keywords: Oblikovanje, razvoj produkta, dizajn, raziskava trga, analiza kupca, design thinking, produktni dizajn
Published in DKUM: 03.10.2017; Views: 1837; Downloads: 418
.pdf Full text (51,24 MB)

10.
UVAJANJE BLAGOVNE ZNAMKE NA TRG
Jan Lenič, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Potrošniki skozi razlicne oznake, imena, simbole in oblike blagovne znamke razlikujejo izdelke. Blagovne znamke za podjetje pomenijo velik ugled, vecjo moc in posledicno vecji dobicek. Glede na konkurencnost podjetij na trgu je dobra blagovna znamka njihova konkurencna prednost. Potrošnikom blagovne znamke predstavljajo statusni simbol in zagotovilo za kakovost. Pred uvedbo novega izdelka na trg je potrebno izvesti nekatere faze, ki nam lajšajo uvedbo novega izdelka na trg. Med njimi so raziskave trga, ki kažejo, da so odjemalci najbolj zvesti tistim blagovnim znamkam, katere so zadovoljile njihova pricakovanja. Slednje je prikazano v izvedeni tržni raziskavi o blagovni znamki. V anketi je sodelovalo 40 nakljucno izbranih anketirancev.
Keywords: Blagovna znamka, uvajanje blagovne znamke, pomen blagovne znamke, vrste blagovnih znamk, strategije blagovne znamke, raziskava trga.
Published in DKUM: 22.05.2017; Views: 1624; Downloads: 266
.pdf Full text (599,22 KB)

Search done in 0.25 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica