2.
PROCESNA PODPORA DELOVANJA HOTELUAndrej Tisel, 2013, undergraduate thesis
Abstract: Osrednja tema diplomskega seminarja so podporni procesi, ki smo jih preučili v okviru teoretičnega dela. Kasneje pa smo v okviru praktičnega dela naloge vse prej omenjene ugotovitve prelevili v smernice za raziskave in razvoj novih podpornih procesov v hotelirstvu. Temelj preučevanja je bila globina in skrivnost delovanja podpornih procesov, preučevanih na novem in še neraziskanem nivoju. V okvir tega preučevanja pa smo vključili tudi nadzor nad izvajanjem takšnih odjemalcem skritih in posredno zaznanih procesov.
Trendi v poslovnem svetu se nanašajo na inovacije tako s tehnološkega kot tudi s konceptualnega vidika. Prav zato je eno izmed vodil bilo poiskati izboljšave v trenutnem izvajanju procesov, saj so takšne izboljšave finančno lažje dosegljive za manjše organizacije ob tem pa tudi predstavljajo manjša tveganje kot preurejanja celotnih poslovnih procesov. Vendar pa vključujejo dejstvo, da so kljub enostavnosti in nizkih potrebnih vložkih lahko zelo učinkovite in uporabne.
Glavna ugotovitev seminarja je zagotovo, da so podporni procesi pomemben vidik, čeprav v veliko organizacijah še neviden. Vendar obstaja povezava med podpornimi in ključnimi procesi, ki skupaj tvorijo poslovne procese. Upoštevati je potrebno, da nekvalitetno opravljen podporni proces pomeni tudi nekvalitetno opravljen celotni poslovni proces.
Prav tako pomemben vidik v poslovanju in zagotavljanju tekočega delovanja poslovnih procesov je njihovo merjenje. Trenutno so sistemi za takšne meritve še precej slabo razviti, vendar se ob nenehnem napredku hitro izboljšujejo. Vse procese je mogoče izmeriti in izražati s številkami, pomembno je le kako bo management razumel te meritve in kako se bo na podlagi njih odločal. Izboljšave in natančno merjenje podpornih procesov pa zagotovo pripomorejo k lažjemu in bolj premišljenemu načrtovanju poslovanja.
Majhne organizacije si morajo vedno znova prizadevati za inovativnost in uvajanje novih ter boljših sistemov oziroma konceptov, saj bodo le na tak način lahko v popolnosti konkurenčna večjim in finančno močnejšim organizacijam. Kot smo opisali v nalogi lahko to storijo z odkrivanjem skritih potreb odjemalca, ki jih potem razvijejo v stvarni produkt in nato ustvarijo po njem povpraševanje. Na osnovi takšnega poslovanja bodo odjemalci zadovoljni, organizacija pa vedno en korak pred njimi.
Keywords: podporni proces, hotelirstvo, meritve kakovosti storitev, poslovni proces, raziskava skritih potreb, izboljšanje podpornih procesov
Published: 30.10.2013; Views: 1015; Downloads: 140
Full text (257,39 KB)