| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Kakovost izdelkov na primeru podjetja CNC ART, Matej Kukovec s.p.
Vanja Cizerl, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Kakovost izdelkov je ključnega pomena, da zagotovimo želje in potrebe kupcev. Le tako se bodo kupci najverjetneje vračali nazaj. V diplomskem projektu, natančneje v teoretičnem delu je predstavljeno, kaj sploh je izdelek, kako ga delimo ter kaj sploh lahko razumemo pod pojmom kakovost, katere so dimenzije kakovosti in kaj podrobneje pomeni objektivna kakovost ter subjektivna (zaznana) kakovost. Po zelo znanih treh avtorjih so opredeljena načela zagotavljanja kakovosti. Kakšne so njihove metode za zagotavljanje kakovosti, faze vpeljevanja kakovosti v podjetja in načela za konkurenčno sposobnost. V empiričnem diplomskega projekta je predstavljeno podjetje CNC ART, Matej Kukovec s.p., njihova kakovost izdelkov in zaznavanje kakovosti izdelkov s strani obstoječih kupcev. Podatke smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika in podali svoje izboljšave. Anketni vprašalniki so obdelani v statistične podatke, saj so bila vprašanja zaprtega tipa.
Keywords: ravni izdelka, kakovost izdelkov, dimenzije kakovosti, zagotavljanje kakovosti, celovita kakovost
Published: 11.05.2018; Views: 721; Downloads: 107
.pdf Full text (1,13 MB)

2.
RAZVOJ NOVEGA IZDELKA V MESNOPREDELOVALNI INDUSTRIJI
Gregor Tkalec, 2015, master's thesis

Abstract: Razvoj novih izdelkov je ključnega pomena za obstoj in nadaljnji razvoj podjetij. Danes živilska podjetja poslujejo v ekonomskem okolju stalnega spreminjanja povpraševanja kupcev, zato se morajo hitro prilagajati na tržišču in razvijati nove izdelke, ki bodo konkurenčni na trgu. Prihod konkurence iz srednje in zahodne Evrope v Slovenijo po vstopu v EU je povzročil porast uvoza živilskih izdelkov in s tem v največji meri vplival na ponudbeno in posledično cenovno politiko izdelkov pri distributerjih in trgovcih. Ker spada razvoj novih izdelkov med tvegane procese v podjetju, je potrebno s številnimi raziskavami izvedeti, kaj porabniki potrebujejo in kakšne so njihove želje. Raziskovalni problem v nalogi temelji na preverjanju konceptov za novi pripravljen izdelek iz piščančjega mesa in ugotavljanju, katere lastnosti in njihove ravni udeleženci raziskave najbolj preferirajo po pomembnosti in katere lastnosti vplivajo na nakupno odločitev izdelka. Izbrali smo omejeno število lastnosti (velikost pakiranja, sestava izdelka, cenovni razred, blagovna znamka in kakovost), ki bi sestavljale pripravljen izdelek iz piščančjega mesa. Izmed številnih raziskovalnih metod za preverjanje novih konceptov pri procesu razvoja novih izdelkov smo se odločili za metodo conjoint, s katero smo preverjali hipoteze. V raziskavi so nas vzporedno zanimale tudi razlike v preferiranju posameznih lastnosti med posameznimi skupinami porabnikov glede na spol in dve starostni skupini, katere smo ugotavljali s pomočjo Mann-Whitneyjevega U testa.
Keywords: novi izdelek, razvoj novega izdelka, trendi v mesnopredelovalni industriji, pripravljen izdelek iz piščančjega mesa, lastnosti, ravni, metoda conjoint, Mann-Whitney U test.
Published: 22.01.2016; Views: 1052; Downloads: 168
.pdf Full text (2,30 MB)

3.
SISTEM NAČRTOVANJA IN VODENJA PROIZVODNJE V PODJETJU KOLEKTOR
Marko Vihtelič, 2009, specialist thesis

Abstract: V nalogi je obravnavana problematika načrtovanja in potrjevanja izvedbenih, končnih rokov izdelkov za dobave kupcem. Obdelana je problematika na tem področju in vpeljava dodatne ravni izdelka, ki nam omogoča bolj natančno načrtovanje končnih rokov. Do sedaj so bili izdelovalni časi sicer dobro ocenjeni, vendar zaradi specifičnosti proizvodnje ne dovolj dobro. Končni rezultat nam tudi pove, da je bila smer razmišljanja prava, vendar so poleg spremembe sistema načrtovanja potrebne še dodatne tehnične rešitve kot so konstrukcija orodij za hitro menjavo le teh, kakor tudi standardizacija orodij oz. grupiranje izdelkov glede na zunanje dimenzije. Predstavljene so tudi različne metode pri vodenju proizvodnje.
Keywords: Informacijski sistem, Metode vodenja proizvodnje, Teoretične osnove načrtovanja, Prednostna pravila, Operativno načrtovanje, Vpeljava dodatne ravni izdelka.
Published: 18.06.2009; Views: 3461; Downloads: 312
.pdf Full text (2,29 MB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica