| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
KADROVSKA FUNKCIJA V PODJETJU PRIBER D.O.O.
Elvira Omić, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo podrobno prikazali potek obstoječih kadrovskih procesov, ki se pojavljajo v obravnavanem podjetju, in na ta način sestavili model kadrovske dejavnosti. Na novo zgrajen model bo podjetju v veliko pomoč pri nadaljnjem poslovanju, saj bo omogočal lažje spremljanje poteka nekaterih aktivnosti in nalog. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del diplomske naloge temelji na različnih virih, in sicer iz tuje in domače literature, v katerem je predstavljen potek kadrovskih procesov, ki spadajo v posamezno področje in se pojavljajo v podjetjih na splošno. Eden izmed uporabljenih virov za potrebne podatke je tudi internet. V tem delu smo namenili nekaj besed osnovnim pojmom, s katerimi se srečujemo skozi celotno nalogo. Osredotočili smo se predvsem na pojem kadrovske funkcije, ki je v današnjem poslovnem svetu nujno potrebna za uspešno delovanje vsake organizacije. Temu sledi opis kadrovske funkcije, ki se dejansko izvaja v podjetju Priber d.o.o. Pri raziskovanju empiričnega dela diplomske naloge smo uporabili primarne vire. Izhajali smo predvsem iz analiz različnih podatkov, pridobljenih v podjetju, na podlagi katerih smo analizirali in proučevali stanje v podjetju Priber d.o.o. Tu so opisani in shematsko prikazani kadrovski procesi, ki se dejansko pojavljajo in izvajajo v obravnavani organizaciji.
Keywords: kadrovska funkcija, kadrovski procesi, ravnanje s človeškimi viri, kadri, mikro podjetje
Published: 08.04.2010; Views: 2457; Downloads: 281
.pdf Full text (733,50 KB)

3.
SODOBNO ORGANIZACIJSKO UČENJE
Albina Balažek, 2010, master's thesis/paper

Abstract: Namen magistrskega dela je raziskati definicijo organizacijskega učenja ter njegov pomen za bodočo konkurenčnost in uspešnost poslovanja podjetja. Znanje in informacije, s katerimi razpolaga podjetje, lahko odločilno vplivajo na njegov obstoj. Optimizacija in racionalizacija poslovnih procesov sta kot glavni usmeritvi podjetja že preživeta. Danes postaja za podjetje najpomembnejši človeški dejavnik, zato je nujno, da v podjetju vzpostavimo takšno organizacijsko klimo in kulturo, ki bo krepila idejo organizacijskega učenja z odprto komunikacijo, s skupinskim učenjem, z vključevanjem vodstva, ki bo krepila kreativnost in inovativnost vsakega posameznika. Cilj dela je v prvi vrsti spoznati osnovne prvine organizacijskega učenja ter prek različnih modelov preučiti obseg vsebine, namen in njegov pomen. Eden od ciljev naloge je tudi testirati ustreznost pripravljenega vprašalnika o dejavnikih in usmeritvah organizacijskega učenja. Magistrsko delo je v osnovi zgrajeno iz petih poglavij. Uvodnemu delu sledi poglavje v katerem smo se opredelili na razlago in opredelitev organizacijskega učenja. Kot izhodišče razumevanja smo najprej predstavili učenje in pomen organizacije kot take, izpostavili pomen organizacijske kulture in vpliv vloge vrhnjega managementa. Ker učenje poteka na večih ravneh smo zajeli tudi ta spoznanja. Zadnji trend v razvoju organizacijskega učenja je nastajanje strateških učečih povezav in korporacijskih univerz, zato smo predstavili tudi različne modele organizacijskega učenja. V tretjem poglavju smo predstavili organizacijsko znanje, saj podjetje, ki si prizadeva biti inovativno, mora imeti aktiven odnos do ustvarjanja in razvijanja znanja. V četrtem poglavju smo se lotili razlage in opredelitve Učeče se organizacije, ki ima odprt pristop do zunanjega okolja, politike, socialnih in finančnih vprašanj ter takšno politiko ravnanja z ljudmi pri delu, ki obsega predvsem zaupanje v lastne zaposlene, odgovornost in iniciativnost. Zadnje poglavje temelji na raziskavi o organizacijskem učenju, ki je bila izvedena v podjetju X. Na podlagi opravljene raziskave smo analizirali in ocenili dobljene rezultate ter jih tudi ustrezno interpretirali.
Keywords: Ključne besede: izobraževanje, učenje, ravnanje s človeškimi viri, kadrovski management, planiranje človeških virov, metode, učeča se organizacija, kadrovska politika.
Published: 26.11.2010; Views: 3486; Downloads: 0

4.
IZOBRAŽEVANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU UNICREDIT LEASING, D.O.O.
Suzana Antolin, 2010, undergraduate thesis

Abstract: S tehnološkim in družbenim razvojem v okolju se spreminjajo tudi potrebe in želje po izdelkih oziroma storitvah. Če želi podjetje temu slediti, mora stalno spremljati spremembe v okolju ter tiste znotraj podjetja. S tem imamo v mislih predvsem spremljanje zaposlenih in njihovega znanja, saj je to glavni pogoj za konkurenčnost podjetja. Prav zato pravimo, da je nastopilo obdobje ravnanja s človeškimi viri oziroma obdobje stalnega izobraževanja zaposlenih. Ker se tudi podjetje UniCredit Leasing, d. o. o., zaveda pomembnosti vlaganj v znanje zaposlenih, so izobraževanja stalnica v našem podjetju. Kakovost in učinkovitost teh izobraževanj pa je tisto, kar nas zanima, zato smo diplomsko nalogo posvetili raziskovanju tega. V prvem, teoretičnem delu diplomske naloge bomo predstavili temeljne pojme, metode in oblike ter pomen izobraževanja zaposlenih. V drugem, raziskovalnem delu pa bomo predstavili izvajanje izobraževanja v podjetju UniCredit Leasing, d. o. o., naredili bomo analizo raziskave ter podali ugotovitve in predloge.
Keywords: izobraževanje, usposabljanje, zaposleni, znanje, konkurenčnost, ravnanje s človeškimi viri
Published: 04.03.2011; Views: 1991; Downloads: 173
.pdf Full text (1,27 MB)

5.
RAVNANJE S ČLOVEŠKIMI VIRI V JAVNIH BOLNIŠNICAH SLOVENIJE
Tina Bergant, 2015, master's thesis/paper

Abstract: V teoretičnem delu magistrske naloge smo opredelili teorije ravnanja s človeškimi viri in opisali vloge managementa. Pisali smo o karieri, letnem razgovoru in delovni uspešnosti. Opisali smo različne metode zaposlovanja ter predstavili metode ravnanja s človeškimi viri. Izpostavili smo problem, ki ga ima vodja, in sicer: kako izkoristiti ves potencial svojih zaposlenih. Njegova naloga ni lahka, saj mora vzpostaviti dobre odnose in pridobiti njihovo zaupanje. Poleg tega obstaja problem, saj izobražen kader odhaja v tujino, kakovost javnega zdravstva pa se s tem slabša. Zastavili smo si cilj, da bomo izdelali model ravnanja z ljudmi pri delu v javnih bolnišnicah, glede na izpostavljena problema. V empiričnem delu smo s pomočjo programa SPSS potrdili oziroma ovrgli naše hipoteze ter dosegli zastavljene cilje. Želeli smo ugotoviti, ali imajo javne bolnišnice svoje kadrovske oddelke, kakšne metode zaposlovanja uporabljajo in kako pogosto izvajajo letne pogovore z zaposlenimi. Vse cilje smo dosegli in jih predstavili v razpravi. Ugotovili smo, da ima velika večina javnih bolnišnic svoj kadrovski oddelek. Najpogosteje izberejo novega sodelavca z objavo prostega mesta na Zavodu za zaposlovanje, najmanj pogosto s pomočjo agencij za zaposlovanje. Prišli smo do zaključka, da se več kot polovica javnih bolnišnic strinja z različnimi vidiki karierno usmerjenega delovanja. Izdelali smo model ravnanja s človeškimi viri, primeren za javne bolnišnice v Sloveniji, glede na izpostavljena problema.
Keywords: javne bolnišnice Slovenije, ravnanje s človeškimi viri, motivacija, zaposleni
Published: 27.03.2015; Views: 783; Downloads: 107
.pdf Full text (1,16 MB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica