| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAČUNALNIŠKA GRAFIKA V TEHNOLOGIJI SILVERLIGHT
Uroš Pudgar, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bomo predstavili tehnologijo Silverlight (verzija 3) ter njene poglavitne lastnosti. Obravnavali bomo opisni jezik XAML, ki zagotavlja izgradnjo bogatega uporabniškega vmesnika in hkrati predstavlja most med oblikovalskim delom in programsko logiko aplikacij, izdelanih v Silverlightu. Po osnovni predstavitvi tehnologije se bomo osredotočili na jedro diplomske naloge, tj. na računalniško grafiko v Silverlightu. Predstavilli bomo vektorsko in rastrsko (ali bitno) grafiko, obdelali grafične principe in elemente ter opisali, kako Silverlight izriše vsebino XAML-a na zaslon. Pri tem se bomo srečali z raznimi metodami, ki se skrivajo v ozadju tehnologije in se spopadajo z optimizacijskimi in problemi alias ter rešitvami med upodabljanjem scene. Obdelali bomo 2D transformacije in simuliranje izgleda 3D transformacij s pomočjo planarne projekcije. Opisali bomo vgrajene učinke senčenja pikslov, kot sta zameglitev in metanje sence, ter prikazali kako s pomočjo jezika HLSL izdelati in v Silverlight integrirati lasten učinek senčenja pikslov. Predstavili bomo časovno zasnovano animacijo v Silverlightu, ki omogoča objektom, da spreminjajo svoje lastnosti skozi čas, ter različne funkcije za umirjanje ali ustavljanje animacije na čimbolj realističen način.
Keywords: Silverlight, vektorska grafika, bitna grafika, rasterizacija, alias, antialias, XAML, grafični elementi, transformacije, senčenje pikslov, animacija, umirjanje animacije
Published: 01.09.2010; Views: 1872; Downloads: 157
.pdf Full text (4,13 MB)

2.
UPODABLJANJE V REALNEM ČASU
Miha Brglez, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bomo opisali osnovne postopke 3D upodabljanja, ki jih uporabljamo za generiranje rastrskega prikaza računalniško opisane scene. Predstavili bomo teme predstavitve modelov, transformacije objektov scene, osvetljevanja, izrisa in senčenja ploskev modela. Osredotočili se bomo na postopke, ki so uporabni pri programski implementaciji upodabljanja v realnem času, kar je zanimivo za razumevanje uporabe 3D grafičnih vmesnikov in razvoj aplikacij, v katerih jih uporabljamo. Za demonstracijo obdelanih tem diplomske naloge bomo razvili aplikacijo realno-časovnega upodabljanja, ki bo temeljila na naši programski implementaciji upodobitvenih postopkov.
Keywords: računalniška grafika, računalniška animacija, modeliranje trdnih teles, transformacije, rasterizacija, osvetlitveni modeli, algoritmi senčenja
Published: 12.01.2011; Views: 1411; Downloads: 101
.pdf Full text (3,49 MB)

3.
RASTERIZACIJA
Žan Močivnik, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga opisuje predstavitev informacij s pomočjo rastrske grafike, različne postopke rasterizacije in rasterizacijske algoritme ter implementacijo rasterizacije na LCD prikazovalnikih. Prikazano je delovanje Bresenhamovega algoritma za črto, krožnico in elipso ter risanje črte v tridimenzionalnem prostoru. Prav tako so vsi liki opisani s pomočjo matematičnih pristopov, algoritmi pa so zapisani s pridihom programskega jezika C++. Naloga opisuje tudi delovanje Wu-jevega algoritma za glajenje robov.
Keywords: Rasterizacija, Bresenhamov algoritem, Wu-jev algoritem, glajenje, slikovna točka, LCD prikazovalnik, tekoči kristali, rasterska grafika.
Published: 18.07.2011; Views: 2560; Downloads: 196
.pdf Full text (2,35 MB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica