SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
KRMILNIK VISOKOFREKVENČNEGA ODDAJNO/SPREJEMNEGA MODULA
Matevž Ževart, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava izdelavo krmilnika visokofrekvenčnega modula, ki deluje na področju ultra visokih frekvenc. V teoretičnem delu diplomske naloge so opisani vsi gradniki krmilnika. Podrobneje je predstavljen visokofrekvenčni modul in protokol, ki ga modul uporablja za komunikacijo z mikrokrmilnikom. V praktičnem delu je podrobno opisano delovanje krmilnika, s poudarkom na programski kodi za krmiljenje in komunikacijo z visokofrekvenčnim modulom. Program je napisan v programskem jeziku C. Krmilnik smo uspešno realizirali s pomočjo 8-bitnega mikrokrmilnika. Z uporabo štirih tipk lahko nastavimo sprejemno in oddajno frekvenco modula ter izberemo oddajno moč. Dodatno lahko izberemo sprejemni ali oddajni režim delovanja. Status modula in režim delovanja se izpisuje na vgrajenem prikazovalniku na tekoče kristale.
Keywords: mikrokrmilnik, vodilo I2C, oddajnik, sprejemnik, radijska postaja, temperaturna kompenzacija
Published: 14.10.2009; Views: 1413; Downloads: 164
.pdf Full text (2,77 MB)

2.
DELOVANJE KOMERCIALNE RADIJSKE POSTAJE
Anja Periz, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bomo predstavili kratko zgodovino radia, predvsem pa delovanje komercialne radijske postaje. Poudarek bo namenjen radijski produkciji in tehnični opremi, ki jo radio potrebuje za oddajanje svojega programa poslušalcem. V nalogi so predstavljeni tudi posamezni poklici, oziroma osebe, ki skrbijo da delo na radiu poteka nemoteno. Ker se produkcija vsakega radia razlikuje, je diplomski nalogi dodana analiza komercialne radijske postaje Radio City. Ker produkcija ni določena, jo vsaka radijska postaja določi in organizira sama. Po preučeni literaturi bomo predstavili delovanje in produkcijo komercialne radijske postaje.
Keywords: radio, radijska postaja, komercialni radio, moderator, tehnična oprema radia
Published: 20.12.2012; Views: 5293; Downloads: 282
.pdf Full text (4,86 MB)

3.
UNIVERZALNA PROGRAMSKA SHEMA IN POSLUŠALCI SODOBNE RADIJSKE POSTAJE
Aleks Horvat, 2015, master's thesis

Abstract: Radio je dinamični medij, ki se mora prilagajati trendom in načinu delovanja družbe. Razlikuje se lahko po poslanstvu in interesih, hkrati pa obstajajo točke, v katerih se radijske postaje lahko ujamejo. Te točke so lahko glasba, način govora, način informiranja, izbor pomembnih informacij itd. Najširša množica je namreč precej enotna; težave se pojavijo v alternativnih množicah, ki so med seboj in celo znotraj veliko manj enotne. To je vzrok, da stoodstotna formula, ki bi privabila vsakogar v naši družbi, ne more obstajati, klub temu pa vsekakor obstajajo točke, ki se ustvarjenim idealom najbolje približajo. Enotnost, ki s tem nastaja, poslušalce spreminja v vedno manj kritične do enakih in ponavljajočih se vsebin. Nastajanje univerzalne programske sheme tako samo po sebi postaja neizogibno. Radijske postaje, ki teh univerzalnih shem ne upoštevajo oz. jih ne bodo upoštevale, bodo odrinjene na obrobje radijskega trga, kjer se borijo oz. se bodo borile za poslušalce.
Keywords: radio, radijski program, radijski poslušalci, radijska postaja
Published: 27.10.2015; Views: 341; Downloads: 42
.pdf Full text (1,94 MB)

4.
SISTEM ZA NADZOR IN UPRAVLJANJE ULTRALAHKEGA LETALA
Primož Kralj, 2015, master's thesis

Abstract: Ultralahka letala imajo dandanes vgrajenih več elektronskih naprav, potrebnih za letenje, pri čemer vsaka zahteva pilotovo pozornost pri upravljanju. V magistrski nalogi je predstavljen razvoj centralnega nadzornega računalnika, preko katerega lahko pilot nadzira in upravlja vse naprave, hkrati pa v uporabniku prijazni obliki prikazuje stanje letala glede na meritve različnih senzorjev. Opisan je tudi razvoj perifernih naprav, potrebnih za delovanje celotnega sistema, ter topologija omrežja, preko katerega sistem komunicira.
Keywords: mikrokontroler, ultralahko letalo, radijska postaja, transponder, senzorji, CAN, CANaerospace, RS232, ARM
Published: 30.10.2015; Views: 808; Downloads: 0

5.
PROMOCIJA LOKALNE RADIJSKE POSTAJE
Natalija Veronik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Komercialna radijska postaja se tako kot ostala podjetja bori za svojo uspešno delovanje. Merilo njene uspešnosti so zvesti poslušalci in oglaševalci. Da bi lahko zadovoljili vse deležnike je v prvi vrsti pomembno, da zna radijska postaja pritegniti poslušalce, saj bo z njimi pridobila tudi oglaševalce. Eden izmed načinov, ki lahko pripomore k večji poslušanosti, je dobra promocija ali tržno komuniciranje. Radijska postaja mora namreč poskrbeti za to, da so poslušalci primerno motivirani oziroma, da imajo razlog poslušati določeno frekvenco. Konstantna promocija pomaga pri celostni podobi radia. Na primeru radijske postaje, Radio City, smo v nalogi pokazali, kako lahko uspešna promocija pripomore k večji poslušanosti radia. Radio City je že leta najbolj poslušana radijska postaja v severovzhodni Sloveniji, ki ima za seboj številne odmevne in uspešne promocijske akcije. V teoretičnem delu smo predstavili promocijo in načine, na katere se lahko promovira radio, v empiričnem delu pa smo raziskali vpliv promocije na poslušanost radijske postaje na primerih dobre prakse.
Keywords: promocija, tržno komuniciranje, radio, radijska postaja, promocijski splet, poslušanost, odnosi z javnostmi, publiciteta, celostna podoba
Published: 08.09.2016; Views: 283; Downloads: 58
.pdf Full text (1,47 MB)

6.
PRIMERJAVA POSLUŠANOSTI KOMERCIALNIH RADIJSKIH POSTAJ
Sandra Auer, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo proučevali poslušanost radijskih postaj. V teoretičnem delu diplomskega dela smo najprej predstavili delovanje radia, njegove specifike ter dejavnike, ki ga zaznamujejo. V praktičnem delu naloge smo primerjali dve komercialni radijski postaji. S pomočjo ankete, ki smo jo izvedli med poslušalci, smo poleg osebnih prefernc poslušalcev, ugotavljali tudi prednosti in pomanjkljivosti obeh radijskih postaj. Ugotovili smo, da je glavna prednost komercialne radihjske postaje Radia CITY, kvaliteta lastno proizvedenega programa, med tem ko je glavna prednost komercialne radijske postaje Radia NET FM tip popularne glasbe, ki je komercialna radijska postaja Radio CITY ne predvaja.
Keywords: radijska postaja, poslušanost radia, dejavniki poslušanosti
Published: 09.09.2016; Views: 1470; Downloads: 191
.pdf Full text (1,35 MB)

7.
VPLIV JEZIKA V MEDIJIH NA MLADOSTNIKE Z ANALIZO IZBRANIH ODDAJ NA RADIU CITY
Zoran Franc, 2016, master's thesis

Abstract: Radio kot govorjeni medij, ki ne uporablja slike, je skupek govorjenja in glasbe, ki se prenaša prek določenih radijskih valov, zakupljenih na določeni radijski frekvenci. Vsaka radijska postaja posluje s svojo radijsko politiko in shemo, ki jo odgovorni uredniki pripravijo in določijo v naprej. Shema vsebuje elemente razvedrilnega in informativnega programa, ki se razlikuje med radijskimi postajami in je razdeljena drugače, razen splošno utečenih normiranih postavitev informativnega obveščanja. Preverili smo poslušanost radia v izbranem časovnem obdobju po meritvah Mediane, pregledali programsko shemo in politiko, se osredotočili na jezikovno in govorno kompetenco radijskih govorcev, ki so v prvi vrsti usmerjeni na poslušalca, ter dodaten pregled namenili analiziranju govora radijskih govorcev. Ker gre za javno občilo, namenjeno širši javnosti, del katere so tudi mladostniki, smo preverili jezikovno in govorno kompetenco ter vplive, ki se kažejo na mladostnikih, ter izvedli preizkus poslušanosti radijske postaje med mladostniki in dovzetnost uveljavljenih govornih norm, ki se dnevno večkrat pojavljajo v radijskem programu. Zanimalo nas je, ali prevzemajo določene oblike, in če, v kolikšni meri se vpliv tudi kaže. Upoštevali smo njihovo mnenje in mišljenje o medijih ter zbrane podatke analizirali in predstavili.
Keywords: radio, programska shema, poslušalec, radijski govorec, mladostniki, radijska postaja
Published: 06.12.2016; Views: 210; Downloads: 31
.pdf Full text (1,64 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica