| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Simulacija in vizualizacija ekosistema z uporabo genetskega algoritma in naključnega generiranja podatkov
Žan Mišič, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo raziskali uporabo genetskega algoritma v kombinaciji z naključnim generiranjem podatkov v razvoju simulacijskega programa. V prvem delu so razloženi pojmi, kot so računska inteligenca, genetski algoritem, naključno generiranje podatkov in šum. V drugem delu so predstavljena orodja, uporabljena pri izdelavi programa. Na koncu, v tretjem delu, je razložena sama izdelava simulacijskega programa. Ustvarjen program lahko ustvari naključno generirano simulacijsko okolje na podlagi vnesenih parametrov, nastavljenih v glavnem meniju. V programu smo uspešno implementirali genetski algoritem in na koncu izpisali vse potrebne podatke za pregled simulacije.
Keywords: naključno generiranje podatkov, genetski algoritem, računska inteligenca, Godot
Published in DKUM: 19.09.2024; Views: 0; Downloads: 18
.pdf Full text (1,98 MB)

2.
Primerjava metod za avtomatsko načrtovanje športnih treningov : magistrsko delo
Tara Gašić, 2019, master's thesis

Abstract: Ljudje imamo izjemno sposobnost za tek, ki ima na naš organizem tako s psihičnega kot fizičnega vidika blagodejne učinke. Vendar se v sodobnem svetu vse bolj pojavlja problem telesne neaktivnosti in pomanjkanja motivacije. Vzroki so različni, med pomembnejšimi je pomanjkanje znanja o učinkovitem pristopu k športnemu treniranju. Učinkovitega športnega treniranja se lahko lotimo s pomočjo rešitev, ki temeljijo na računski inteligenci. V magistrskem delu smo poiskali in pregledali obstoječe metode, ki omogočajo avtomatsko načrtovanje športnih treningov. Izbrane metode smo med seboj primerjali. Na podlagi primerjave smo izbrali eno obstoječo metodo, jo modificirali in implementirali. Končni rezultat je bil uspešno generiran tekaški športni trening.
Keywords: avtomatsko načrtovanje, računska inteligenca, športni trening, tek
Published in DKUM: 11.11.2019; Views: 1478; Downloads: 141
.pdf Full text (1,83 MB)

3.
Primerjava različnih algoritmov po vzoru obnašanja netopirjev : diplomsko delo
Žan Grajfoner, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo se osredotočili na algoritme po vzorih iz narave. Opisujemo evolucijske algoritme, katerih navdih je bila Darwinova teorija o boju za obstanek, in algoritme inteligence roja, ki črpajo navdih iz obnašanja roja živali v naravi. Primerjali smo osnovni algoritem po vzoru obnašanja netopirjev in hibridno različico algoritma po vzoru obnašanja netopirjev. Raziskali smo razlike med osnovnima arhitekturama obeh algoritmov, pripadajoče parametre, kot tudi področja uporabe obeh algoritmov. Primerjavo smo izvedli na praktičnem primeru optimizacije desetih testnih funkcij na treh različnih dimenzijah problema (10, 20, 30). Prav tako smo raziskali vpliv različnih velikosti populacije (20, 30, 50) pri obeh algoritmih. Ugotovili smo, da so rezultati optimizacije hibridne različice algoritma boljši od standardne različice algoritma.
Keywords: algoritem po vzoru obnašanja netopirjev, evolucijski algoritmi, hibridizacija, inteligenca roja, računska inteligenca.
Published in DKUM: 04.09.2019; Views: 1817; Downloads: 164
.pdf Full text (1,53 MB)

4.
Primerjava in razvoj pristopov računske inteligence za spletno platformo igre Travian: Kingdoms
Mitja Šantl, 2018, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu se ukvarjamo z nalogo spletnih agentov za igro Travian: Kingdoms. V ta namen razvijemo razširitev za brskalnik, ki deluje v brskalniku Google Chrome in ima sposobnost opravljanja osnovnih akcij v igri, na primer: gradnja, napadanje in trgovanje. Posebno pozornost posvetimo gradnji, kjer želimo poiskati optimalen vrstni red gradbenih nalog. Zaradi kompleksnosti naloge izdelave takega agenta preučimo aplikativnost domene računske inteligence za naš primer. Za spletno platformo igre Travian: Kingdoms tako razvijemo in primerjamo pristope s petimi algoritmi: algoritmom mehke logike, algoritmom diferencialne evolucije, naključnim algoritmom, algoritmom izčrpnega iskanje in požrešnim algoritmom. Na podlagi primerjave rezultatov pristopov ugotovimo, da ima vsak algoritem svoje prednosti in slabosti. V okviru naše naloge se najbolje odreže pristop z algoritmom diferencialne evolucije.
Keywords: računska inteligenca, spletni agent, razširitev spletnega brskalnika, računalniška igra Travian: Kingdoms, spletni brskalnik, večkriterijska optimizacija, računska inteligenca
Published in DKUM: 08.11.2018; Views: 2331; Downloads: 148
.pdf Full text (2,86 MB)
This document has many files! More...

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica