| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 21
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Večkriterijska primerjava storitev računovodskega servisa x
Melisa Horvat, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavamo večkriterijsko primerjavo storitev računovodskega servisa X z uporabo metode analitičnega hierarhičnega procesa (AHP). Namen raziskave je bil oceniti in primerjati različne računovodske storitve glede na ključne kriterije, kot so stroški, prihodki, časovna in tehnološka učinkovitost ter zadovoljstvo strank, da bi ugotovili, katera storitev je najprimernejša. V uvodnem delu smo opredelili in predstavili problem, ki vključuje izbiro najustreznejše računovodske storitve, ter predstavili namen raziskave. V teoretičnem delu smo opredelili funkcije in pomen računovodstva ter pregledali metode odločanja, s poudarkom na metodi AHP. Poleg tega smo preučili, kako lahko ta metoda omogoča primerjavo storitev na podlagi več kriterijev hkrati. V empiričnem delu smo s pomočjo metode AHP in programa Expert Choice primerjali storitve računovodskega servisa X. Na podlagi pridobljenih podatkov je bilo ugotovljeno, da je knjiženje računov najpogosteje izbrana in najboljša storitev glede na vse obravnavane kriterije. Stroški storitve sicer niso najpomembnejši dejavnik, saj so prihodki in zadovoljstvo strank ocenjeni kot bolj ključni. Poleg tega je knjiženje računov tista storitev, ki računovodskemu servisu prinaša največ prihodkov. Potrdimo lahko, da metoda AHP ponuja celovit in učinkovit pristop k primerjanju različnih storitev. Ugotovitve raziskave omogočajo računovodskemu servisu X, da optimizira svoje storitve, izboljša zadovoljstvo strank in sprejema boljše poslovne odločitve, kar bo prispevalo k večji konkurenčnosti in uspehu na trgu.
Keywords: računovodstvo, računovodske storitve, primerjava, analitično hierarhični proces, večkriterijsko odločanje, Expert Choice.
Published in DKUM: 23.01.2025; Views: 0; Downloads: 44
.pdf Full text (3,34 MB)

2.
Segmentiranje trga za računovodske storitve v občini Domžale
Matevž Slavič, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga v svojem teoretičnem delu razlaga pojme s področja marketinga storitev, segmentacije računovodskih storitev in njihovega pozicioniranja. V nadaljevanju razlaga koristnost analize SWOT pri prepoznavanju slabosti, prednosti podjetja in nevarnosti in priložnosti zunanjega okolja. Del v diplomskem delu smo namenili tudi analizi raziskave trga, ciljnih uporabnikov in tržne raziskave konkurentov. Podali smo tudi značilnosti računovodskih storitev. Segmentacija trga računovodskih storitev zahteva od tržnikov razdelitev na različne skupine odjemalcev, tako obstoječih kot morebitnih. Potem želimo v nadaljevanju s pozicioniranjem opredeliti trenutno in želeno mesto podjetja na konkurenčnem trgu, z analizo SWOT pa opredeliti nevarnosti, prednosti, slabosti in priložnosti. V raziskavi je sodelovalo 67 anketirancev, ki so razkrili, da kljub obsežni ponudbi računovodskih storitev pogrešajo večjo kakovost, celovitost ponudbe na enem mestu, boljše plačilne pogoje, večjo personalizacijo in optimalnejši delovnik ponudnika storitev. S tem smo ugotovili, da je kljub obširnem trgu in veliki konkurenci ponudbo računovodskih storitev v občini Domžale možno izboljšati in tako ustvariti večjo konkurenčno prednost.
Keywords: Marketing, trženje, segmentiranje, pozicioniranje, računovodske storitve.
Published in DKUM: 13.01.2020; Views: 1199; Downloads: 198
.pdf Full text (1,51 MB)

3.
IZVAJANJE RAČUNOVODSTVA PREKO OBLAČNIH STORITEV NA PRIMERU MAJHNEGA PODJETJA
Janja Metličar, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava analizo izvajanja spletnega računovodstva v majhnem podjetju z lastno računovodsko službo. V nalogi smo predstavili pojem računovodstvo, naloge računovodske službe za uspešno izvajanje računovodstva in pojem oblačne storitve. Preučili smo ponudbo na trgu e-računovodstva, analizirali in primerjali zahteve za izvajanje računovodskih nalog. Ugotovili smo, da so spletni programi narejeni z namenom olajšati poslovanje podjetnikom, ponujajo boljšo preglednost poslovanja. Podatki so hitro dostopni in natančni. Z odločitvijo, da bomo uporabljali e-računovodstvo oziroma oblačne storitve smo v mozaik ohranjanja narave vložili svoj kamenček. Ugotavljamo, da zraven ohranjanja narave in lažje ter hitrejše dostopnosti podatkov pridobimo tudi na stroškovnem vidiku poslovanja podjetja.
Keywords: majhno podjetje, oblačne storitve, računovodstvo, računovodske storitve
Published in DKUM: 22.09.2016; Views: 1282; Downloads: 130
.pdf Full text (349,55 KB)

4.
METODE USTVARJALNEGA REŠEVANJA PROBLEMOV PRI POSPEŠEVANJU PRODAJE RAČUNOVODSKIH STORITEV
Laura Rižnar, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V tem diplomskem projektu smo se posvetili metodam ustvarjalnega reševanja problemov za pospeševanje prodaje računovodskih storitev, kjer smo podrobneje obravnavali računovodski servis C&H d.o.o. Delo diplomskega projekta zajema teoretičen in praktičen del. V teoretičnem delu diplomskega projekta opisujemo tehnike za definiranje problemov in priložnosti, tehnike za ustvarjalno razmišljanje, kvantitativne metode za odločanje po več kriterijih hkrati ter načine pospeševanja prodaje računovodskih storitev. V teoretičnem delu smo najprej opisali metode, kasneje pa smo te uporabili tudi v praktičnem delu. Metode, ki so bile uporabljene, so: ribja kost, tehnika šestih vprašanj, zapisovanje idej in lista oznak. Od teh navedenih in uporabljenih metod smo ugotovili, da je najustreznejša metoda zapisovanja idej, saj smo z njo pridobili največ idej za reševanje nastalega problema. Uporabili smo tudi kvantitativne metode za odločanje pri reševanju problemov po več kriterijih hkrati, pri katerem smo si pomagali s programom Web-HIPRE. Z uporabo tega programa smo ugotovili pomembnost kriterijev za pospeševanje prodaje računovodskih storitev.
Keywords: ustvarjalno reševanje problemov, metode reševanja problemov, pospeševanje prodaje, računovodske storitve.
Published in DKUM: 23.08.2016; Views: 2072; Downloads: 409
.pdf Full text (1,02 MB)

5.
6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.31 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica