| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 71
First pagePrevious page12345678Next pageLast page
1.
2.
ABUS : diplomsko delo
Radivoj Jelen, 1994, undergraduate thesis

Keywords: področno vodilo, multimaster koncept, mikrokrmilnik SAB 80535/80515, PC AT računalnik, programski jeziki
Published: 26.07.2007; Views: 1518; Downloads: 0

3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
VKLJUČEVANJE SODOBNE INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE V POUK SLOVENŠČINE
Mateja Pogorevc, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Pristop k učenju maternega jezika se skozi obdobja spreminja in danes tudi tu veliko vlogo igra sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) oziroma računalnik. Vključevanje sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije v pouk slovenščine je tema istoimenskega diplomskega dela, katerega namen je bil raziskati razširjenost uporabe sodobne IKT na omejenem vzorcu učiteljev slavistov, ki učijo v osnovnih in srednjih šolah. Odgovorni organi nudijo učiteljem ustrezne možnosti nadgradnje znanja, izboljšuje se tudi opremljenost učnih prostorov. Vzporedno s postopnim vključevanjem IKT v pouk slovenščine tečejo prenove učnih načrtov, ki so bile nujno potrebne. Spoznanja te študije, ki temeljijo na rezultatih anketnega vprašalnika, so se izkazala za vzpodbudna. V raziskavo je bilo zajetih 50 učiteljev slovenščine s štajerskega področja Slovenije. Anketirani vključujejo sodobno IKT v pouk slovenščine, kar potrjuje že dejstvo, da si pri pripravi na pouk redno pomagajo z Wordom in svetovnim spletom. Kljub generacijskemu prepadu v obvladovanju sodobne IKT, ki ga je povzročil hiter napredek računalniške znanosti v zadnjem desetletju ali dveh, je mogoče trditi, da so učitelji slovenščine zadovoljivo usposobljeni. Računalniška pismenost predstavlja izziv, ki so ga pripravljeni sprejeti kot pot do novih znanj ter bolj kakovostnega načina dela.
Keywords: Ključne besede: sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, slovenščina, pouk, računalnik, učitelji, slavisti, slovenisti, računalniška pismenost, diplomska dela.
Published: 01.06.2009; Views: 3842; Downloads: 442
.pdf Full text (409,86 KB)

10.
UPORABA E-GRADIV PRI PREDMETU SPOZNAVANJE OKOLJA
Adrijana Tertinek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi z naslovom Uporaba e-gradiv pri predmetu Spoznavanje okolja je predstavljen računalnik kot sodobni pripomoček za poučevanje in učenje ter z njim povezana učna načela, oblike in metode dela. V nalogi je omenjena vloga e-gradiv v izobraževanju, izbrana e-gradiva so predstavljena in vrednotena z zastavljenimi kriteriji. Temu je dodan tudi pregled dejavnosti, ki se pojavljajo v Modrijanovih učbeniških kompletih za predmet Spoznavanje okolja v prvi triadi devetletne osnovne šole. V praktičnem delu je prikazan postopek uporabe izbranega e-gradiva pri učni uri, izvedeni v 3. razredu, na eni izmed osnovnih šol v severovzhodni Sloveniji. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki je vseboval pet vprašanj, je bilo ugotovljeno, kaj mislijo o tovrstnem načinu poučevanja in učenja učenci in razredna učiteljica. Analiza anketnih vprašalnikov je pokazala, da imajo učenci takšen način poučevanja in učenja radi ter si slednjega želijo še več. Razredna učiteljica pa je predlagala posodobitve, saj pouk z računalnikom od učitelja zahteva veliko več priprave in časa kot običajen pouk. V nadaljevanju naloge je dodan še predlog scenarija e gradiva, sestavljenega po predlogu posodobljenega učnega načrta za spoznavanje okolja, na temo Odnosi, s tem se bo morda nabor e-gradiv še povečal.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: računalnik v razredu, IKT, e-gradiva, spoznavanje okolja, interaktivnost, elektronske prosojnice.
Published: 15.04.2009; Views: 3649; Downloads: 500
.pdf Full text (28,97 MB)

Search done in 0.22 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica