| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Orodja za razvoj videoiger
Branko Drevenšek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V tej nalogi opisujemo programske knjižnice, ki jih lahko uporabimo za izdelavo videoiger, ter orodja, s katerimi lahko izdelamo vsebine zanje. Ogledamo si osnove uporabe grafičnega pogona OGRE, fizikalnega pogona Bullet, povezovalne plasti OgreBullet, zvočnega pogona IrrKlang in sistema za izdelavo razpoznavalnikov GOLD. Poleg tega se dotaknemo uporabe nekaterih dodatkov in namenskih orodij za te komponente. Na kratko opišemo tudi postopek ustvarjanja vsebin za videoigro. Opisano predstavimo na primeru preproste arkadne 3D igre Wormhole, ki smo jo razvili z navedenimi orodji.
Keywords: videoigre, računalniška animacija, fizikalna simulacija, računalniški zvok, skriptni jezik, vmesne komponente za razvoj videoiger
Published: 19.03.2009; Views: 2100; Downloads: 172
.pdf Full text (3,48 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica