| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VKLJUČEVANJE SODOBNE INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE V POUK SLOVENŠČINE
Mateja Pogorevc, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Pristop k učenju maternega jezika se skozi obdobja spreminja in danes tudi tu veliko vlogo igra sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) oziroma računalnik. Vključevanje sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije v pouk slovenščine je tema istoimenskega diplomskega dela, katerega namen je bil raziskati razširjenost uporabe sodobne IKT na omejenem vzorcu učiteljev slavistov, ki učijo v osnovnih in srednjih šolah. Odgovorni organi nudijo učiteljem ustrezne možnosti nadgradnje znanja, izboljšuje se tudi opremljenost učnih prostorov. Vzporedno s postopnim vključevanjem IKT v pouk slovenščine tečejo prenove učnih načrtov, ki so bile nujno potrebne. Spoznanja te študije, ki temeljijo na rezultatih anketnega vprašalnika, so se izkazala za vzpodbudna. V raziskavo je bilo zajetih 50 učiteljev slovenščine s štajerskega področja Slovenije. Anketirani vključujejo sodobno IKT v pouk slovenščine, kar potrjuje že dejstvo, da si pri pripravi na pouk redno pomagajo z Wordom in svetovnim spletom. Kljub generacijskemu prepadu v obvladovanju sodobne IKT, ki ga je povzročil hiter napredek računalniške znanosti v zadnjem desetletju ali dveh, je mogoče trditi, da so učitelji slovenščine zadovoljivo usposobljeni. Računalniška pismenost predstavlja izziv, ki so ga pripravljeni sprejeti kot pot do novih znanj ter bolj kakovostnega načina dela.
Keywords: Ključne besede: sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, slovenščina, pouk, računalnik, učitelji, slavisti, slovenisti, računalniška pismenost, diplomska dela.
Published: 01.06.2009; Views: 3842; Downloads: 442
.pdf Full text (409,86 KB)

2.
RAČUNALNIŠKO OPISMENJEVANJE ODRASLIH NA PRIMERU PROJEKTA "UČIMO SE ZA ŽIVLJENJE"
Darinka Brešar, 2010, final seminar paper

Abstract: Računalniška pismenost je nujno potrebna za uspešno uporabo IKT, zato je tudi vključena v redni izobraževalni proces, a ne od vedno. Prav zato je potrebno s temi znanji in spretnostmi usposobiti tisti del prebivalstva, ki teh znanj še ni pridobil. Pri tem mislimo predvsem na starejše ljudi, saj se včasih računalniki v šoli niso uporabljali tako množično kot se danes ali pa se sploh niso. Zaradi tega dejstva je Microsoft razvil projekt »Učimo se za življenje«, s pomočjo katerega, posameznike in organizacije v slabše razvitih predelih Slovenije, pa tudi drugod po svetu, opremlja s sredstvi in znanjem, ki jih potrebujejo za izražanje svojega potenciala in ustvarjanja novih priložnosti za uresničitev svojih ciljev. Veliko Slovencev ima dobro računalniško pismenost, vendar še vedno premalo. Pomanjkanje računalniške pismenosti je opaziti predvsem pri starejših brezposelnih ljudeh, saj jih je mnogo izmed njih, zaradi množičnega zaprtja tovarn ostalo brez dela; z računalnikom pa se jim vsa ta leta ni bilo potrebno srečati. Sedaj, pri 40-ih ali 50-ih iščejo novo zaposlitev, a jo težko najdejo brez osnovne računalniške pismenosti. Tu je priskočil na pomoč Microsoft s svojim, že omenjenim, projektom. Prav zaradi tega, Microsoft spoštujem bolj kot kdaj koli prej in si želim, da bi bilo tovrstnih projektov še več, saj je po Sloveniji in po svetu še mnogo ljudi, ki potrebuje to znanje.
Keywords: pismenost, računalniška pismenost, brezposelnost, Microsoft, MISSS, Slovenci
Published: 02.12.2010; Views: 1647; Downloads: 144
.pdf Full text (2,85 MB)

3.
Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica